Ik moet wel, ik werk ermee.quote:Op zondag 25 september 2011 01:08 schreef Rezania het volgende:
Ik begrijp echt niks van al die kabels.Ik hou het wel bij scheikunde en natuurkunde.
Welk type Bose en televisie heb je?quote:Op zondag 25 september 2011 01:08 schreef Boterbartje het volgende:
wat wel zou kunnen is : hdmi van bose met ARC naar tv en dan hdmi van ps3 naar tv en toslink van ps3 naar bosemaar ik weet niet of bose ARC ondersteunt
Ik wel, ik vind het interessant maar meer ook niet..quote:
Een converter naar wat?quote:Op zondag 25 september 2011 01:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Wanneer is deze ijsjesmeeting in 050?
Ik heb net gechecked, geen HDMI uitgangIs er geen converter ofzo?
Je mag mijn winkeltassen vasthouden en buiten staan wachten terwijl ik in de lingerie winkel sta.quote:
Nu ga je dood.quote:Op zondag 25 september 2011 01:10 schreef Boterbartje het volgende:
mam had gif gespoten beneden, ging ik even m'n mobiel halen.
bam wat een klap op m'n longen zeg!
Ah, oké. Dus weinig tot geen verlies in kwaliteit?quote:Op zondag 25 september 2011 01:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat het niet nog eens keer geconverteerd wordt naar stereo maar dat het gewoon exact zo aankomt op je Home Cinema als het op de Blu-ray staat. Digitaal zeg maar.
Ja, dan heb je weinig keus.quote:
Ik ga met plezier naar mijn werk, dat dan weer wel.quote:Op zondag 25 september 2011 01:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind het interessant maar meer ook niet..
ik wil dit ookquote:Op zondag 25 september 2011 01:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga met plezier naar mijn werk, dat dan weer wel.
Neequote:Op zondag 25 september 2011 01:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat je zo'n usb ding in de usbpoort doauwt met een Hdmi uiteinde? Ik niet weten
quote:Op zondag 25 september 2011 01:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je mag mijn winkeltassen hebben en mee in het pashokje terwijl ik in de lingerie sta.
Digitaal heeft nooit verlies in kwaliteit, of het komt niet aan en dan heb je geen beeld of geluid.quote:Op zondag 25 september 2011 01:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, oké. Dus weinig tot geen verlies in kwaliteit?
[..]
Ja, dan heb je weinig keus.
Friends with benefits is leuke filmquote:
3 meter zal het ook wel halenquote:Op zondag 25 september 2011 01:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee![]()
Gewoon VGA naar televisie dus. Al is dat op 5 meter niet te doen als je Full HD op je televisie wilt kijken.
Ik moet dat verkopen, doet wel pijn om te "liegen"quote:Op zondag 25 september 2011 01:12 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
tevens monstercable
Ah oké, duidelijk.quote:Op zondag 25 september 2011 01:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Digitaal heeft nooit verlies in kwaliteit, of het komt niet aan en dan heb je geen beeld of geluid.
Heeft je tv niet gewoon een USB ingang?quote:Op zondag 25 september 2011 01:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
3 meter zal het ook wel halenFull HD beeld heb ik sowieso niet
ja toen pap dat kocht was ik nog klein dus ik wist dat toen nog niet. achjaa not my money en goed voor economiequote:Op zondag 25 september 2011 01:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moet dat verkopen, doet wel pijn om te "liegen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |