zo zoquote:Op zondag 25 september 2011 01:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar wel flex haar van de Koppie Koppie
quote:Op zondag 25 september 2011 01:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik hem een keer een avond rust gun
okquote:Op zondag 25 september 2011 01:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
MAG IK OOK IJS MET JE ETEN ?![]()
![]()
bij van der poel, beste ijs daar
Kun je niet HDMI van PS3 naar Bose en van Bose HDMI 1.4 ARC naar de televisie doen?quote:Op zondag 25 september 2011 01:03 schreef Boterbartje het volgende:
wij hebben optisch van tv naar bose lopen, hdmi van tv naar bose en hdmi van ps3 naar tv
En lossless betekend?quote:Op zondag 25 september 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is glasvezel, digitaal via rood licht. Is leuk om vanaf je blu-ray of televisie het geluid lossless naar je Home Cinema set te sturen.
spdif en dan opticalquote:Op zondag 25 september 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is glasvezel, digitaal via rood licht. Is leuk om vanaf je blu-ray of televisie het geluid lossless naar je Home Cinema set te sturen.
eh BOSE = KUT WANT geen hdmi in en 1 hdmi uitquote:Op zondag 25 september 2011 01:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je niet HDMI van PS3 naar Bose en van Bose HDMI 1.4 ARC naar de televisie doen?
Moet je televisie en de Bose wel ARC geschikt zijn, dan heb je die Toslink kabel niet meer nodig.
Vanaf nu zit je voor altijd in mijn friendzone.quote:
Dat het niet nog eens keer geconverteerd wordt naar stereo maar dat het gewoon exact zo aankomt op je Home Cinema als het op de Blu-ray staat. Digitaal zeg maar.quote:
Doe is normaal man.quote:Op zondag 25 september 2011 01:08 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_het_niet,_job_.html
Wat een bazenopmerking
Friends with benefitsquote:Op zondag 25 september 2011 01:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vanaf nu zit je voor altijd in mijn friendzone.
Maar ijs is daar vet lekker aapjeee!quote:Op zondag 25 september 2011 01:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vanaf nu zit je voor altijd in mijn friendzone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |