Totaal niet.quote:Op zondag 25 september 2011 00:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Hey Dimens jij hebt verstand van technische dingen toch?
Er ligt iemand in mijn bed hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2011 00:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er ligt iemand in mijn bed hoor
Jijzelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
chill chil chilquote:Op zondag 25 september 2011 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik sluit gewoon mijn HDD aan op de televisie en speel 1080p DTS MKV bestanden af.
Wat voor kabel moet ik kopen als ik mijn tv op mijn pc wil aansluiten om een film te kijken? hdmi of vga?quote:
Ah wat liefffffffquote:Op zondag 25 september 2011 00:55 schreef Boterbartje het volgende:
Monkyyy ik bied 1 amerikaanse dollar, 1000 chileense pesos, wat kronen, 30 euro, een koekje, paar werkschoenen, een printer, 3 pennen, gameboy color, oude HD2, CDs, flesje water, Een mannenbroek diesel maat 32/34, sd kaart, leeg coronaflesje, een modelbootje, een trui en een schoenendoos condorito's om jou over te kopen
(alles wat ik hier zo zie staan)
hdmi want geluid erbij en fullhd. tenzijn je geen hdmi uit hebt in je pcquote:Op zondag 25 september 2011 00:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat voor kabel moet ik kopen als ik mijn tv op mijn pc wil aansluiten om een film te kijken? hdmi of vga?
HDMI is voor HD beelden, VGA is voor SD beelden.quote:Op zondag 25 september 2011 00:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat voor kabel moet ik kopen als ik mijn tv op mijn pc wil aansluiten om een film te kijken? hdmi of vga?
Heeft iemand ooit echt een eigen iets? Het concept van eigendom is een constructie van de moderne samenleving die sociale onrechtvaardigheid en regelrechte onderdrukking gefaciliteerd. "Eigenaar" is een illusie dat de mens verhindert het ware geluk in hun leven te vinden.quote:Op zondag 25 september 2011 00:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
bezit zijn van iemand anders
bezit zijn is toch bullshit
hdmi is voor hd beeld én geluid.quote:Op zondag 25 september 2011 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
HDMI is voor HD beelden, VGA is voor SD beelden.
Toch?
SD = Standard definition?quote:Op zondag 25 september 2011 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toch?
dat zal wel ja.quote:Op zondag 25 september 2011 00:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Hey Saisai zoek je nog steeds een plek in Groningen?
Ik heb er wel 1 voor je
Nee, HDMI is digitaal en VGA is analoog.quote:Op zondag 25 september 2011 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toch?
Oh ja, ik was geluid vergeten.quote:
Ja.quote:
We gaan toch niet filosoferen hè?quote:Op zondag 25 september 2011 00:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heeft iemand ooit echt een eigen iets? Het concept van eigendom is een constructie van de moderne samenleving die sociale onrechtvaardigheid en regelrechte onderdrukking gefaciliteerd. "Eigenaar" is een illusie dat de mens verhindert het ware geluk in hun leven te vinden.
en HDMI 1.4 is voor HD 3D beeld, surround sound én return channel soundquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |