Ik heb nog geen vlekken, zal wel komen omdat die nog vrij nieuw isquote:Op zondag 25 september 2011 01:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oled staat voor Organic Light Emitting Diode, het echte LED. Gemaakt uit Biologisch verantwoorde stoffen die oplichten.
LED televisie wat we nu kennen is gewoon een LCD paneel met aan de achter zijkanten LED lampjes die het scherm oplichten.
Wel leuk, wit wat witter is maar je hebt ook meer last van vlekken op het scherm.
Ga eens in het donker zitten en zet een zwarte scene op, dan kan het zichtbaarzijn.quote:Op zondag 25 september 2011 01:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vlekken, zal wel komen omdat die nog vrij nieuw is
Ik kijk bijna altijd tv in het donker, voordat ik ga slapen. Nog geen last van dusquote:Op zondag 25 september 2011 01:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga eens in het donker zitten en zet een zwarte scene op, dan kan het zichtbaarzijn.
En dan een mix van 2 minuten hebbenquote:Op zondag 25 september 2011 01:36 schreef Dalando het volgende:
Iets langer dan een uur mixen, word lachen
Niet elke televisie heeft er last van, maar het kan merkbaar worden wanneer de televisie ouder wordt.quote:Op zondag 25 september 2011 01:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kijk bijna altijd tv in het donker, voordat ik ga slapen. Nog geen last van dus
Valt het ook onder garantie?quote:Op zondag 25 september 2011 01:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet elke televisie heeft er last van, maar het kan merkbaar worden wanneer de televisie ouder wordt.
Dat heb je met normaal LCD veel en veel minder.
Neequote:Op zondag 25 september 2011 01:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Valt het ook onder garantie?
Dat vind ik knap als je zo'n TL heb:quote:Op zondag 25 september 2011 01:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En dan een mix van 2 minuten hebben
320kbpsquote:Op zondag 25 september 2011 01:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat vind ik knap als je zo'n TL heb:
[ afbeelding ]
XPquote:
dat zag ik dus ook xpquote:
Windows 8quote:
Daar wacht ik dan nog op.quote:
Ik heb een betere ervaring met Windows 7 Ultimate 64 bit dan met Windows XP Home Edition 32 bit.quote:
Maakt niet uit. De helft van de FOK!kers hebben verborgen DEV-talenten in zichquote:
Je moet ook wel SP3 hebben hequote:Op zondag 25 september 2011 01:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een betere ervaring met Windows 7 Ultimate 64 bit dan met Windows XP Home Edition 32 bit.
Zo goed ben ik ook weer niet in DEV'enquote:Op zondag 25 september 2011 01:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maakt niet uit. De helft van de FOK!kers hebben verborgen DEV-talenten in zich
BBQSausage welquote:Op zondag 25 september 2011 01:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo goed ben ik ook weer niet in DEV'en
Ik ook, ik vertrouw vooral die Metro UI niet.quote:Op zondag 25 september 2011 01:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik denk dat het troep gaat worden als ik eerlijk mag zijn.
Oja?quote:Op zondag 25 september 2011 01:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Dimens developed mijn nieuwe favoriete game
Marokipquote:Op zondag 25 september 2011 01:43 schreef Dimens het volgende:
Mensen die denken iets van computers te weten maar niets weten.
Ow?quote:Op zondag 25 september 2011 01:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Dimens developed mijn nieuwe favoriete game
Had ik ook, maar ik heb nog steeds een betere ervaring met Windows 7.quote:
Maar wat voor werk doe je eigenlijk dat je er zoveel van af weet? Iets met verkopen toch?quote:
Nee, een "vriend" van mij.quote:
Ik werk bij de BCC, verkopen ja.quote:Op zondag 25 september 2011 01:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar wat voor werk doe je eigenlijk dat je er zoveel van af weet? Iets met verkopen toch?
daarom haat op MMquote:
statische elektriciteitquote:Op zondag 25 september 2011 01:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik moet mijn pc een keer stofzuigen
Hebben ze daar echt een laagste prijs garantie? Of is dat bedolven onder voorwaarden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |