Dan is het 6000 serie of daar onder.quote:Op zondag 25 september 2011 01:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Neen, 42 inch was tegen de 700 eu maar voor 460 kunnen hosselen
Ja vieze TL verlichting en producten die allemaal op je af komen en spul maar voor een TB'tje wil ik er best heen. zit hier bij de ikea dus mooi hotdog erbij voor een euroquote:
Ik wil wel Aurea halen van Philips als het zover is, mooie dingen.quote:Op zondag 25 september 2011 01:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Trouwens vind ik ambilight echt dikke bullcrap, hebben mn ouders thuis ook. Nouw woeptiedoe
sony heeft wel wat vind ik zelf. Of LG begint beter te worden terwijl ik eerst iets van vanquote:Op zondag 25 september 2011 01:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil wel Aurea halen van Philips als het zover is, mooie dingen.
Ik stream niks, 1080p DTS streamen werkt voor geen meter.quote:Op zondag 25 september 2011 01:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik stream alles maar m'n pc zit vol, nog maar 70 gig vrij dus binnenkort even naar MM een TB halen en alles daarop zetten, zeker handig als ik m'n laptopje heb
Sony zou ik niet halen, is niet meer wat het is geweest met die schermen.quote:Op zondag 25 september 2011 01:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
sony heeft wel wat vind ik zelf. Of LG begint beter te worden terwijl ik eerst iets van van
Licht aan de achterkant van je tv dat het kijken prettiger moet maken zodat je niet teveel constrast met je achtergrond hebtquote:
Philips televisies hebben dat, licht aan de zijkant van het scherm die mee kleurt met je televisie.quote:
die lichtjes eromheen met de kleur van het beeld bij Philips teevee'squote:
Philips had toch dezelfde schermen als LG, daar was toch iets gelijk aanquote:Op zondag 25 september 2011 01:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sony zou ik niet halen, is niet meer wat het is geweest met die schermen.
Voor mij een Panasonic of een Philips televisie.
Wat heb je er aan?quote:Op zondag 25 september 2011 01:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Philips televisies hebben dat, licht aan de zijkant van het scherm die mee kleurt met je televisie.
[ afbeelding ]
rustig voor ogen, mooi dit datquote:
quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 01:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Licht aan de achterkant van je tv dat het kijken prettiger moet maken zodat je niet teveel contrast met je achtergrond hebt
Ligt eraan, de passief 3D televisies panelen zijn van LG maar niet alle televisie panelen zijn van LG.quote:Op zondag 25 september 2011 01:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Philips had toch dezelfde schermen als LG, daar was toch iets gelijk aan
Sowieso die Aurea van Philips, sjiek en zo.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 01:20 schreef Boterbartje het volgende:
Trouwens geilen op foksters is niet erg want monkyyy is wel mooi hoor!
Ah, klinkt best wel logisch eigenlijk. Maar om nou gelijk zo'n dure tv te gaan kopen daarvoor.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |