Nee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou een beetje aardig mag ook wel :
Waarop in godsnaam?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:49 schreef Dalando het volgende:
Oke, ik vind het best, nog langer wachten
Ik ben toch niet boos. Jullie maken lapos, ik niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:49 schreef Intronic het volgende:
Dalando tot 10 tellen, even rustig.
Ik doe nie lapoquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ben toch niet boos. Jullie maken lapos, ik niet.
BBQSausage, wat is een DUO?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
Omg, dit klopt niet.
Ik heb opeens bijna 2000 euro van DUO gekregen.
oooh, waarom stond er dan maak een nieuw topicquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
Nog 1x, je hoeft niet de lapo te hebben om nieuw topic te maken.
Jawelquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
He TWP, ik ken jou niet, vertel eens wat meer over jezelf.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:51 schreef TWP het volgende:
Hee maar hoi. Ik had me nog niet voorgesteld. Hai.![]()
Is wel de algemene regel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
Maar hij wilde het zo graagquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
nee maar het hoort welquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
Jij ging toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
He TWP, ik ken jou niet, vertel eens wat meer over jezelf.
Nee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
DUO, nieuwe naam van de o zo slimme en geweldige IB-Groep?
Even informeren voordat je problemen krijgtquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
Omg, dit klopt niet.
ben een jongen van 20 jaren heb wel ouders maar geen huisdieren nouja een vis want me vader is allergis voor harenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
He TWP, ik ken jou niet, vertel eens wat meer over jezelf.
Ja ik ook!quote:
Weer mooi versmoesd, congratz.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uit het vorige topic. Planwas wel slapen gaan ja
Beter niet gaan slapen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uit het vorige topic. Planwas wel slapen gaan ja
Kinderen voor kinderenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:52 schreef TWP het volgende:
[..]
ben een jongen van 20 jaren heb wel ouders maar geen huisdieren nouja een vis want me vader is allergis voor haren
Dankje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weer mooi versmoesd, congratz.
Wie was je van plan te geven?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:53 schreef Dalando het volgende:
Ik hoef hem misschien helemaal niet te geven, jullie hoeven hem blijkbaar toch niet echt.
Uhu, slimme lui wel, daar bij de overheid.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:52 schreef coban het volgende:
[..]
Even informeren voordat je problemen krijgt
Ja wachtquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:53 schreef TWP het volgende:
[..]
Doe ik onbewust een Kinderen voor Kinderen liedje?
Wel! Niet verdrietig doenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:53 schreef Dalando het volgende:
Ik hoef hem misschien helemaal niet te geven, jullie hoeven hem blijkbaar toch niet echt.
breng het ergens anders?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:54 schreef coban het volgende:
Ik heb een klotegevoel wat ik niet thuis kan brengen.
Echt hequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uhu, slimme lui wel, daar bij de overheid.
Ik heb vandaag ¤103,77 van het DUO ontvangen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
Omg, dit klopt niet.
Nou kijk ik was eigenlijk van plan om Marokip keihard te geven en dan kindjes maken huis kopen trouwen boot kopen rijk worden oud worden en samen in een graf te gaan.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:54 schreef coban het volgende:
Ik heb een klotegevoel wat ik niet thuis kan brengen.
Ik 238. Rijke boi nu.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ¤103,77 van het DUO ontvangen.
Dan ben je wel te laat ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
5 min van te voren op werk aanwezig zijn.
Beetje mij de schuld geven terwijl meneer de hele dag random op FOK! komt en steeds werktquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:54 schreef Intronic het volgende:
Flippie wanneer gaan we nou op huwelijksreis? Altijd dat geFOK van je.
same herequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:56 schreef coban het volgende:
Ik ontvang nog geen fuck en pas volgende week ov omdat ik net pas 18 ben pff
Sorry lieverd. Woensdag gaan we naar Cuba!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje mij de schuld geven terwijl meneer de hele dag random op FOK! komt en steeds werkt.
Maar liefje, ik zeg volgende woensdag, pakken we een vliegtuig naar een bestemming naar jouw keuze
Ik denk dat niemand wilt wachten.quote:
Nu interesse.quote:
Ik ben 18 februari jarig.quote:
Leuke bestemming dankzij een leuke jongenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:57 schreef Intronic het volgende:
[..]
Sorry lieverd. Woensdag gaan we naar Cuba!
Oooh dit. Jij viespeuk. Goed dat MK dit niet leest.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nou kijk ik was eigenlijk van plan om Marokip keihard te geven en dan kindjes maken huis kopen trouwen boot kopen rijk worden oud worden en samen in een graf te gaan.
en oja, ook nog een nieuwe lijst voor de OP.
IK 17 FEBRARIquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:57 schreef Oceanview het volgende:
Zoentje beach![]()
![]()
![]()
[..]
Nu interesse.
[..]
Ik ben 18 februari jarig.
Of zullen we dat niet doen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:58 schreef coban het volgende:
Zullen we met zn allen op reis naar Friesland?
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:57 schreef TWP het volgende:
[..]
Oooh dit. Jij viespeuk. Goed dat MK dit niet leest.
psssst, MK moet je zien van Dalando schrijft!
Misschien ben ik laat komer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:58 schreef TWP het volgende:
[..]
Jullie ouders hebben op dezelfde dag geslachtsgemeenschap gehad. Toch gezellig.
Weetje hoeveel schoenen ik daarvan kan kopen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:57 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ontvang normaal gesproken 375 euro per maand.
Je maakt ons wel nieuwsgierig men.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:59 schreef Dalando het volgende:
Het leuke is dat ik die lijst op een tab heb
Weet je dat ik er maandelijks amper wat van terug zie?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:59 schreef coban het volgende:
[..]
Weetje hoeveel schoenen ik daarvan kan kopen?
waar is het nohomo gedeeltequote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Doorzichtig onderbroekje met strakke pantalon.Jij dan?
Nou kijk de lijst ziet er zo uit:quote:
Toevallig wel ja.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar hoort de lapo altijd het nieuwe topic te krijgen?
Nee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
hey die kreeg ik ookquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
"Beste student,
Er staan 1 of meerdere nieuwe berichten voor je klaar. Je vindt de berichten in Mijn DUO onder het menu-item Post bij 'Mijn gegevens'. "
WAAROM KAN DAT NIET GEWOON VIA EMAIL!1!!11!
geen nohomo dit keerquote:
GMTAquote:
Ik krijg het al heetquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Doorzichtig onderbroekje met strakke pantalon.Jij dan?
OMGquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
geen nohomo dit keer
[..]
GMTA
[..]
Ik krijg het al heet, ik heb doorzichtig slipje met open kruis en een zwart doorschijnend pantalon
Ja geloof het bestquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet je dat ik er maandelijks amper wat van terug zie?
Lekker om te horen zeg. Bel me.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
geen nohomo dit keer
[..]
GMTA
[..]
Ik krijg het al heet, ik heb doorzichtig slipje met open kruis en een zwart doorschijnend pantalon
Lekker jong.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kijk nu eens op mijn profiel.
En daaronder?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Een satijnen jurkje
Goeed. Mooi zeg.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Een satijnen jurkje
Je bent zo leuk als je scheldquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was je al voor met uitschelden. Ik noemde je in een vorige topic al mongool
hijgendehenk.nlquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oefff
[..]
Wat is je skype, ik wacht hijgend op je.
Hooiquote:
Ik weet niet of ik hier nou wel zo blij van moet worden..quote:
Nee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kijk nu eens op mijn profiel.
HOudoe!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:03 schreef Dalando het volgende:
Nee, ik ga me even met andere dingen bezighouden, het merendeel van de posters hier, de trolls, hoeven die lijst blijikbaar niet. Tot, later vanavond? Morgen? Ik zie wel of ik eigenlijk wel zin heb.
Welke lijst?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:03 schreef Dalando het volgende:
Nee, ik ga me even met andere dingen bezighouden, het merendeel van de posters hier, de trolls, hoeven die lijst blijikbaar niet. Tot, later vanavond? Morgen? Ik zie wel of ik eigenlijk wel zin heb.
Ah, en ik maar denken dat ik al een beetje bekend was..quote:
Een zomer zonder flips.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godverdomme, niemand vindt het bij mij passen om een bitch te zijn
Ik wil de lijst heel graag. Mja. Overmacht.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:03 schreef Dalando het volgende:
Hej bitch van me ga eens slapenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godverdomme, niemand vindt het bij mij passen om een bitch te zijn
Come back toch?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Welke lijst?
En daag
[..]
Ah, en ik maar denken dat ik al een beetje bekend was..
Slechtste zomer grgrquote:
Okequote:Op zaterdag 24 september 2011 00:04 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hej bitch van me ga eens slapen![]()
Dit meen je toch nietquote:Inloggen niet mogelijk
Op dit moment kun je niet inloggen. Je kunt iedere dag inloggen van 07.00 tot 00.00 uur.
Ik word alleen loco door zomermeisje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:05 schreef coban het volgende:
Pam en merel is gekomen ende orde is verstoord en alle jongens werden loco door deze chicaaas
Zoiets.quote:
Nee dit was al voor mijn komstquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:05 schreef coban het volgende:
Pam en merel is gekomen ende orde is verstoord en alle jongens werden loco door deze chicaaas
Hebben jullie nog steeds?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik word alleen loco door zomermeisje.
??quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:05 schreef coban het volgende:
Wat?quote:
Nice toch.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zoiets.
[..]
Nee dit was al voor mijn komst![]()
[..]
Hebben jullie nog steeds?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:06 schreef TWP het volgende:
[..]
Wat?Serieus?
![]()
Oh, dit zijn maatregelen tegen Iraniërs. Die zitten is een andere tijdszone dus die zijn alleen wakker tussen 0.00 en 7.00. Nieuwe strategie van de overheid tegen hackers.
Oeh, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nice toch.
Ja nog steeds inmiddels 6 maanden.
Dag Patjequote:
Ow dat, ja ze is erg gevoelig.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oeh, gefeliciteerd![]()
Ik kan me het begin nog herinneren
[..]
Dag Patje
Nu iets minder last van? Of mag je nog steeds geen 'Hooiquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ow dat, ja ze is erg gevoelig.
Bedankt.
Vanwaar de PI?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg hoe ziek in je hoofd kan je zijn :S
DEN HAAG - De moeder van het 10-jarige meisje dat dinsdag dood werd gevonden achter het gebouw van vakbond CNV in Den Haag, heeft bekend dat zij haar dochter heeft gedood. Het meisje is gewurgd. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) vrijdag gemeld.
Ja nu begrijpt ze het wel, en het gebeurd ook niet meer echt. Ze heeft wel toffe ouders.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nu iets minder last van? Of mag je nog steeds geen 'Hooi' zeggen?
Die pi is standaard let ik vaak niet opquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vanwaar de PI?
Zieke mensen
Hoe doe je datquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die pi is standaard let ik vaak niet op
Fijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja nu begrijpt ze het wel, en het gebeurd ook niet meer echt. Ze heeft wel toffe ouders.
Mijn ouders weten van niks.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Fijn
Jouw ouders zijn er ook ok mee?
Hoe doe je dat met afspreken dan? En ben je wel van plan om het ze te vertellen?quote:
Valt mee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:11 schreef TWP het volgende:
[..]
Hou je het geheim? Lijkt me lastig?
Afspreken is dat ik ga 'werken' of iets met vrienden 'doen' of een combi daarvan en geen plannen om te vertellen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met afspreken dan? En ben je wel van plan om het ze te vertellen?
PamSwynfordDeBeaufortzzzzz.quote:
altijd hequote:Op zaterdag 24 september 2011 00:13 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
PamSwynfordDeBeaufortzzzzz.
Wie kent?
Oke op die manier.. Maar heeft zij daar dan geen problemen mee of begrijpt ze alles wel?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Afspreken is dat ik ga 'werken' of iets met vrienden 'doen' of een combi daarvan en geen plannen om te vertellen.
Dan krijg ik hongerquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ga maar heerlijk eten kijken![]()
http://thepioneerwoman.com/cooking/
en naar Superheavy luisteren
Aparte samenwerking, maar een lekker nummer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ga maar heerlijk eten kijken![]()
http://thepioneerwoman.com/cooking/
en naar Superheavy luisteren
picsquote:
Haar ouders hadden in het begin wat moeite mee, maar hebben begrip.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke op die manier.. Maar heeft zij daar dan geen problemen mee of begrijpt ze alles wel?
Trouwens zelfs niet als jullie echt al een enorme tijd hebben? Of is het meer van 'leuk voor nu, maar later wordt t een moslima'
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
pics
[..]
Haar ouders hadden in het begin wat moeite mee, maar hebben begrip.
Ik moest gniffelen, we zien wel hoever de tijd ons brengt.
dankquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:14 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 worst voor je.
Nieuwe band en allesquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:14 schreef TWP het volgende:
[..]
Aparte samenwerking, maar een lekker nummer.
Oke dat is wel fijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
pics
[..]
Haar ouders hadden in het begin wat moeite mee, maar hebben begrip.
Ik moest gniffelen, we zien wel hoever de tijd ons brengt.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef coban het volgende:
Ik ga mr proberen te slapen
Want dat moet.
Kusje op jullie voorhoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef coban het volgende:
Want dat moet.
Kusje terug. Slaap lekker Herdertje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef coban het volgende:
Want dat moet.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef Ragboer het volgende:
Ooit en ooit zal ik een leuke vriendin krijgen, een soulmate, iemand die mij begrijpt.Fijn om te horen dat je nog hoop hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef coban het volgende:
Want dat moet.
Ooit en ooit zal ik een leuke vriendin krijgen, een soulmate, iemand die mij begrijpt.Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Welke instelling?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke dat is wel fijn![]()
Ja ik werk met mensen met die instelling![]()
Ooit en ooit zal ik een leuke vriendin krijgen, een soulmate, iemand die mij begrijpt.doe niet zo meanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
mwa te grote oren.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:17 schreef 92Merel het volgende:
Een leuke homo voor jullie
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:18 schreef TWP het volgende:
SuperHeavy is afgelopen. Iemand nog een fijn nummer op de youtube?
succesquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:18 schreef Ragboer het volgende:
Nou, ja. Ik merk wel dat ik graag bij iemand wilt zijn. Tijd is rijp voor een leuke dame. Nu moet de vonk nog overslaan...
Moet misschien toch maar het uitgaansleven in morgen...
Ah, ik respecteer ieder zijn geloofsuiting.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
'leuk voor nu, maar later alleen een moslima'
Je komt vast wel iemand tegenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:18 schreef Ragboer het volgende:
Nou, ja. Ik merk wel dat ik graag bij iemand wilt zijn. Tijd is rijp voor een leuke dame. Nu moet de vonk nog overslaan...
Moet misschien toch maar het uitgaansleven in morgen...
Mijn zusje komt nergens binnen, is 16.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:18 schreef Oceanview het volgende:
Ik moest hardop lachen om die ene keer dat Spaghetti en Ragboer samen waren, en dat ze ergens waren waar merel's zusje net niet naar toe mocht.
Ik heb het niet zo op natte homo's.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:17 schreef 92Merel het volgende:
Een leuke homo voor jullie
[ afbeelding ]
Dropkick Murphys, niet slecht. Voor een nummertje.quote:
Iets met De beurs ofzo maar ik herinner het mij niet meer goed.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je komt vast wel iemand tegen![]()
[..]
Mijn zusje komt nergens binnen, is 16.
ik ook nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op natte homo's.
quote:
Zijn ook jongens die nu Nederlandse vriendinnen hebben (waar hun ouders niks vanaf weten) maar had gekund dat jij er ook zo over dachtquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ah, ik respecteer ieder zijn geloofsuiting.
Wel op droge?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
RB IS VASN MIJquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:20 schreef Oceanview het volgende:
Ragboer wil je samen met mij zijn?![]()
![]()
En daarna Flogging Mollyquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Dropkick Murphys, niet slecht. Voor een nummertje.
Hier issie droogquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JA MAAR RB DEEL IK NIET.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
DELEN NET ZOALS WIJ KIPPEN DELEN AAN TAFEL.
Ja dat wel :pquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je vind zn ogen niet woest aantrekkelijk ?
[..]
Zijn ook jongens die nu Nederlandse vriendinnen hebben (waar hun ouders niks vanaf weten) maar had gekund dat jij er ook zo over dacht
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:17 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 23 september 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 289 coban
002. 288 iBenny
003. 253 Pheno
004. 252 Pisces29
005. 233 Rezania
006. 224 heloef
007. 213 Knetterkrankjorum
008. 198 Whiskers2009
009. 196 Karina
010. 181 MarokkaanseKip
011. 177 Bart
012. 171 Ancest
013. 169 Dalando
014. 168 Chocolate-chick
015. 163 Ajacied422
016. 161 PatriQue89
016. 161 MissMSX
018. 155 D.
019. 151 Samzz
020. 147 stbabylon
021. 146 the-brother-of-uzunumaki
021. 146 Angel-Joy
023. 143 Crazy-M
024. 141 Miss-MacPhisto
025. 139 Trollscience
026. 136 Cee
027. 135 smegmanus
028. 134 ThaTim
029. 132 Greys
030. 129 Koen66
031. 128 Myraela
032. 127 suikertaartje
033. 124 3-voud
034. 118 RockNijntje
035. 117 3rdRock
036. 116 remlof
036. 116 alors
038. 112 Oceanview
039. 110 Tegan
039. 110 FkTwkGs2012
041. 109 Stiffler1988
042. 108 BBQSausage
042. 108 ToT
044. 107 minthy
045. 105 Dientje12
045. 105 CindieY
047. 104 Tha_Erik
048. 103 NBT
049. 102 yvonne
050. 101 r8v2
051. 100 betyar
052. 099 MaryMouse
053. 096 douche-eendje
054. 095 Specularium
054. 095 rival
056. 093 SpaceInvaders
056. 093 Patje1987
056. 093 Oerbeer
059. 092 Stormqueen
059. 092 Kreator
061. 091 Beach
062. 086 Klinkerbotsing
062. 086 ArTiC
062. 086 fratsman
065. 085 Boudibou
065. 085 aight1
067. 083 Toverheks
067. 083 Flippiee
069. 082 ayumu
070. 081 Renesite
070. 081 JJH
070. 081 Goodbye
070. 081 tong80
074. 080 Rellende_Rotscholier
075. 078 Intronic
075. 078 MissVanity
077. 077 Paul-89
077. 077 Godtje
077. 077 oh-oh
080. 076 Dqod
081. 073 Dj_Day-V
081. 073 Solique
081. 073 TradeMarkie
081. 073 Voorschrift
085. 072 Heroinjunk
085. 072 Id_do_her
085. 072 miss_dynastie
088. 071 Watertornado
088. 071 dopfles1
088. 071 Madame_Paon
088. 071 fanneke
088. 071 DeRakker.
088. 071 Mutant01
088. 071 Meloewa
095. 070 Qunix
096. 069 Studiotje
096. 069 Livra
098. 068 xBubbles
098. 068 Ceetje..
100. 067 Dimens
Aan dit document kunnen geen rechten worden ontleend.
Klik hier voor gedetailleerde stats
Ik houd mij daar niet bezig, ik wil genieten van het moment en niet denken van ow later dit later dat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je vind zn ogen niet woest aantrekkelijk ?
[..]
Zijn ook jongens die nu Nederlandse vriendinnen hebben (waar hun ouders niks vanaf weten) maar had gekund dat jij er ook zo over dacht
GEFELIquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:21 schreef coban het volgende:
MIJN DROOOM KWAM UIITTT LEKKER VOOR JE MK LEKKER
[..]
shitt dat wordt mezelf in slaap janken vandaagquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:21 schreef coban het volgende:
[..]
Zit je al op 40K?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:21 schreef coban het volgende:
[..]
Vevelend voor je!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
shitt dat wordt mezelf in slaap janken vandaag
Beurs is toch 16+?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je komt vast wel iemand tegen![]()
[..]
Mijn zusje komt nergens binnen, is 16.
Ik lach ook om mquote:
En ik wilde vandaag nog wel minder gaan FOK!ken.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:21 schreef coban het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |