Afspreken is dat ik ga 'werken' of iets met vrienden 'doen' of een combi daarvan en geen plannen om te vertellen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met afspreken dan? En ben je wel van plan om het ze te vertellen?
PamSwynfordDeBeaufortzzzzz.quote:
altijd hequote:Op zaterdag 24 september 2011 00:13 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
PamSwynfordDeBeaufortzzzzz.
Wie kent?
Oke op die manier.. Maar heeft zij daar dan geen problemen mee of begrijpt ze alles wel?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Afspreken is dat ik ga 'werken' of iets met vrienden 'doen' of een combi daarvan en geen plannen om te vertellen.
Dan krijg ik hongerquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ga maar heerlijk eten kijken![]()
http://thepioneerwoman.com/cooking/
en naar Superheavy luisteren
Aparte samenwerking, maar een lekker nummer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ga maar heerlijk eten kijken![]()
http://thepioneerwoman.com/cooking/
en naar Superheavy luisteren
picsquote:
Haar ouders hadden in het begin wat moeite mee, maar hebben begrip.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke op die manier.. Maar heeft zij daar dan geen problemen mee of begrijpt ze alles wel?
Trouwens zelfs niet als jullie echt al een enorme tijd hebben? Of is het meer van 'leuk voor nu, maar later wordt t een moslima'
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
pics
[..]
Haar ouders hadden in het begin wat moeite mee, maar hebben begrip.
Ik moest gniffelen, we zien wel hoever de tijd ons brengt.
dankquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:14 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 worst voor je.
Nieuwe band en allesquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:14 schreef TWP het volgende:
[..]
Aparte samenwerking, maar een lekker nummer.
Oke dat is wel fijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
pics
[..]
Haar ouders hadden in het begin wat moeite mee, maar hebben begrip.
Ik moest gniffelen, we zien wel hoever de tijd ons brengt.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef coban het volgende:
Ik ga mr proberen te slapen
Want dat moet.
Kusje op jullie voorhoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef coban het volgende:
Want dat moet.
Kusje terug. Slaap lekker Herdertje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef coban het volgende:
Want dat moet.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef Ragboer het volgende:
Ooit en ooit zal ik een leuke vriendin krijgen, een soulmate, iemand die mij begrijpt.Fijn om te horen dat je nog hoop hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |