Wat?quote:
Nice toch.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zoiets.
[..]
Nee dit was al voor mijn komst![]()
[..]
Hebben jullie nog steeds?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:06 schreef TWP het volgende:
[..]
Wat?Serieus?
![]()
Oh, dit zijn maatregelen tegen Iraniërs. Die zitten is een andere tijdszone dus die zijn alleen wakker tussen 0.00 en 7.00. Nieuwe strategie van de overheid tegen hackers.
Oeh, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nice toch.
Ja nog steeds inmiddels 6 maanden.
Dag Patjequote:
Ow dat, ja ze is erg gevoelig.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oeh, gefeliciteerd![]()
Ik kan me het begin nog herinneren
[..]
Dag Patje
Nu iets minder last van? Of mag je nog steeds geen 'Hooiquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ow dat, ja ze is erg gevoelig.
Bedankt.
Vanwaar de PI?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg hoe ziek in je hoofd kan je zijn :S
DEN HAAG - De moeder van het 10-jarige meisje dat dinsdag dood werd gevonden achter het gebouw van vakbond CNV in Den Haag, heeft bekend dat zij haar dochter heeft gedood. Het meisje is gewurgd. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) vrijdag gemeld.
Ja nu begrijpt ze het wel, en het gebeurd ook niet meer echt. Ze heeft wel toffe ouders.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nu iets minder last van? Of mag je nog steeds geen 'Hooi' zeggen?
Die pi is standaard let ik vaak niet opquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vanwaar de PI?
Zieke mensen
Hoe doe je datquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die pi is standaard let ik vaak niet op
Fijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja nu begrijpt ze het wel, en het gebeurd ook niet meer echt. Ze heeft wel toffe ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |