nou...dat vind ik maar een enge mooiboi!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Dymanite is nog het meest normaal.
Troll !quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou...dat vind ik maar een enge mooiboi!
vind P2 en Kinkelkid en wellicht LeYo nog normaler....
que? just giving my opinionquote:
Ik was vorig jaar ook in L.A. en heb paar dagen in Inglewood en rond Crenshaw gebivakeerd, zo erg is het ook allemaal niet. Ik wil niet zeggen dat het leuke buurten zijn, maar het is niet zo als je daar met je blanke kop rondloopt dat ze je gelijk beroven enzo :") Dat was mssn in 1990 zo.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:51 schreef Prospos het volgende:
Nederlandse rappers die denken dat ze zich kunnen vergelijken met Amerikaanse rappers/homeboysals je ook maar iets weet over hoe slecht het met de gemiddelde (zwarte) jongere is zijn die Nederlanders een stel huilwijven bij elkaar.
Qua geweld is het sterk afgenomen, gelukkig. Maar voornamelijk is het racisme ism laag inkomen van de ouders dat het leven zwaar maakt. Het is lang niet overal zo natuurlijk! Die NL rappers hebben dat nog nooit zo meegemaakt. Die rappen voor de lol.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:54 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar ook in L.A. en heb paar dagen in Inglewood en rond Crenshaw gebivakeerd, zo erg is het ook allemaal niet. Ik wil niet zeggen dat het leuke buurten zijn, maar het is niet zo als je daar met je blanke kop rondloopt dat ze je gelijk beroven enzo :") Dat was mssn in 1990 zo.
Riverside daarentegen (veel latino's) schijnt stukken ruiger te zijn
Heb je d'r ook zo een met Brooklyn shirtquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je d'r ook zo een met Brooklyn shirt
Gerard Joling is jaloers op deze blik.quote:Op zaterdag 24 september 2011 04:50 schreef female81 het volgende:
G-Low die lekker 'straat' probeert te kijken in z'n videoclip... blijft toch het hoogtepunt van de aflevering.![]()
[ afbeelding ]
G-Jo?quote:Op zaterdag 24 september 2011 04:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gerard Joling is jaloers op deze blik.
quote:
Oh, ik dacht een soort kunstpenis ofzo.quote:
Ik vond z'n andere lines harder:quote:
En hun maar moeilijk doen over nigga's he... ik vind dit een veel grotere beledigingquote:
Ik denk dat Willie ook een beetje de Hollandse Bassie van LA is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:44 schreef ukga het volgende:
"Het is je Boy Wiwa-lientje"
[ afbeelding ]Als je dat over je zelf zegt, ben je ook niet helemaal goed....:')
Was er geen onzin-topic met die plaatjes?quote:
Mooi gesprokenquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat Willie ook een beetje de Hollandse Bassie van LA is.
Frans kan anders ook wel een Amerikaanse rapcursus gebruikenquote:Op zondag 25 september 2011 10:58 schreef Sickert het volgende:
Wat zit die Frans te haten bij die Beelen zeg.
en terecht !quote:Op zondag 25 september 2011 10:58 schreef Sickert het volgende:
Wat zit die Frans te haten bij die Beelen zeg.
6 maar??quote:Op zondag 25 september 2011 06:15 schreef nelisb het volgende:
Ik dacht ergens 6 gehoord/gelezen te hebben.
Edit: hier staat 6.
http://zappen.blog.nl/rtl(...)r-holland-in-da-hood
Weinig mis mee idd, alleen Lee-Yo moet dat rare geluid bij het inademen even afleren. Klinkt irritant.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:26 schreef Lindgren. het volgende:
Dit stuk van Lee-Yo is goed man. En ook Otie valt me niet tegen..
"it's your boy bigaaaaaahhhh" > geniaal!quote:Op zondag 25 september 2011 22:45 schreef female81 het volgende:
Die tekst (over fucken in de ass en zo)...
Wat érg.
beetje patserig allemaal, ik vind die van otie-Alkmaar veel beter en relaxter.quote:
!quote:Op maandag 26 september 2011 20:57 schreef HAL9000S het volgende:
MC BIGGA shirt @ 5 elementz A'dam
[ afbeelding ]
Gaaf.quote:Op maandag 26 september 2011 20:57 schreef HAL9000S het volgende:
MC BIGGA shirt @ 5 elementz A'dam
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 september 2011 22:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Zijn er meer van deze castingtips te vinden?
Het dorp waar MC Biggah vandaan komt is echt niet meteen in rep en roer als er iets op tv komt. Hij zal wel belachelijk worden gemaakt als die het dorp in gaat maar zo heb ik ook alweer gezien dat er groepen jongens en meisjes (11 - 15 jaar) met hem op de foto gaan. Dus met dat 'zware' valt het bij hem nog wel.quote:Op maandag 26 september 2011 22:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik vraag me trouwens altijd af hoe er in die woonplaatsen van die gasten gereageerd wordt. Ik kom uit een boerendorp, maar als zo'n G-Low daar gewoond zou hebben dan zou die kerel het serieus zwaar hebben. Hij zet toch heel dat dorp van hem voor lul. Zelfde geldt voor die Biggah.
Moet je de eerste uitzending er even bij halen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Weet iemand trouwens wat de echte namen van al die gasten zijn?
Daar heb ik volgens mij geen achternamen gehoord? Zou wel eens willen weten hoe Angelo (G-Low) heet. Volgens mij heet Jim 'Van Haren' met zijn achternaam, en Pol heet Pötgens. Jamail van Huizen is volgens mij MC-Biggah en Dimitri heeft een Russische naam.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Moet je de eerste uitzending er even bij halen.
waarom zou je uberhaupt hun achternamen willen weten, ga je dan research doen ofzo? :p trouwens in de castingfilmpjes zeggen de meesten hun achternaam zoals Otie etc.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:52 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Daar heb ik volgens mij geen achternamen gehoord? Zou wel eens willen weten hoe Angelo (G-Low) heet. Volgens mij heet Jim 'Van Haren' met zijn achternaam, en Pol heet Pötgens. Jamail van Huizen is volgens mij MC-Biggah en Dimitri heeft een Russische naam.
Jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:59 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
waarom zou je uberhaupt hun achternamen willen weten, ga je dan research doen ofzo? :p trouwens in de castingfilmpjes zeggen de meesten hun achternaam zoals Otie etc.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:17 schreef Zenato het volgende:
Vind dat Otie best geschikt is voor een platencontract bij TopNotch ofzo.
bij topnotch zijn er idd. een aantal rappers die niet veel beter zijn dan otie. maar fresku is toch wel een aantal klassen beter.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:17 schreef Zenato het volgende:
Vind dat Otie best geschikt is voor een platencontract bij TopNotch ofzo.
Die twee gasten hebben het niet gehaald om mee te mogen doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:44 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Het dorp waar MC Biggah vandaan komt is echt niet meteen in rep en roer als er iets op tv komt. Hij zal wel belachelijk worden gemaakt als die het dorp in gaat maar zo heb ik ook alweer gezien dat er groepen jongens en meisjes (11 - 15 jaar) met hem op de foto gaan. Dus met dat 'zware' valt het bij hem nog wel.
Het dorp van G-Low heeft volgens mij niet eens televisiesignaal. Nee G-Low, woont echt letterlijk tussen de boerenvelden in Munstergeleen, dat handjevol mensen dat er al woont zal niet van hem wakker liggen denk ik.
Trouwens weet iemand al meer over dat castingfilmpje?
Vanaf 2:42 zie je twee kereltjes uit Dokkum die helemaal niet in het programma zitten en G-low is daar pas 18 jaar. Ze zijn toch niet serieus twee jaar bezig geweest met de casting/opnames van deze programma's?
quote:Op donderdag 29 september 2011 13:41 schreef vdevos het volgende:
Voor de Holland in da Hood liefhebbers met een iOS toestel heb ik hier 5 promo-codes =)
[ afbeelding ]
HollandInDaHood in de app store
R3XAWLFPA9PA
6J6PXKPNWTMN
TKM44NEK6WA3
MNM6FMYM76WH
ERE64EH4AE9F
Enjoy!
quote:
Hier ook, MC-Biggah maakt dit programma.quote:
Ja ik weet het...Maar hij is toch de enigste met rap-skils daar.quote:
neequote:Op donderdag 29 september 2011 19:45 schreef Zenato het volgende:
[..]
Ja ik weet het...Maar hij is toch de enigste met rap-skils daar.
Niemand?quote:
32 jaar zijn en dan "fuck you in the ass" in je raps zeggenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:36 schreef NumberSeven het volgende:
Idd. zonder Biggah en G-Low valt er eigenlijk niet zoveel te lachen. nou ja, soms die kinkelkid (sander) haha.
p2? dan heb ik dat gemist, maar uhh ik weet niet of je weleens teksten van pro rappers hebt gelezen, het gaat bijna nergens anders over. wat dacht je van Lil John, die rapt zoiets als; fuck you in the eye..quote:Op donderdag 29 september 2011 21:23 schreef Zenato het volgende:
[..]
32 jaar zijn en dan "fuck you in the ass" in je raps zeggen![]()
![]()
Prachtig.
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:29 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
p2? dan heb ik dat gemist, maar uhh ik weet niet of je weleens teksten van pro rappers hebt gelezen, het gaat bijna nergens anders over. wat dacht je van Lil John, die rapt zoiets als; fuck you in the eye..
hier een geniaal stukje daarover;
Hij ziet er sowieso lachwekkend uit.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kinkelkid is nergens goed in
Hij kan niet freestylen, hij kan niet barbecuen, hij kan niet rappen, hij kan niet schrijven
Ze hebben geen gang zoals in Nederland daar in huizen, dus meestal is keuken en woonkamer het enige beneden.quote:
quote:
ahhhhhhhhquote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:50 schreef amaranta het volgende:
Ik ben wel een beetje verliefd op G-low
Zodat je niet gaat zitten zappen tussendoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:51 schreef BobW het volgende:
[..]
Maar geen reclame tussen ER en dit, vandaar. Dat is die nieuwe shit.
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:52 schreef PirE het volgende:
McBiggah had "Gotta Go, Gotta go" moeten zeggen aan het eind van het telefoongesprek
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:52 schreef PirE het volgende:
McBiggah had "Gotta Go, Gotta go" moeten zeggen aan het eind van het telefoongesprek
Ik ben nu aan het zappen dus dat maakt niet veel uit.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Zodat je niet gaat zitten zappen tussendoor.
Hij was meer van de Burger Kingquote:Op donderdag 29 september 2011 21:51 schreef amaranta het volgende:
McBiggah wilde eigenlijk BigMac heten maar dat mocht niet van de fastfood keten?
hij heeft geld nodigquote:
Maar nu wel half uur zonder als het goed is.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:57 schreef tong80 het volgende:
2 minuten uitzending en dan 8 minuten reclame
Mooi toch..heb ik gelijk zin om te consumerenquote:Op donderdag 29 september 2011 21:57 schreef tong80 het volgende:
2 minuten uitzending en dan 8 minuten reclame
Dat dacht ik bij de reclame van BHeckhamquote:
die verdiend geld met bankzittenquote:Op donderdag 29 september 2011 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij de reclame van BHeckham
Gewoon foutquote:Op donderdag 29 september 2011 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dit nummer is wel gaaf ouwe
Nee, ik ben van voor het nep-raptijdperkquote:Op donderdag 29 september 2011 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voel je je te goed ofzo
Vanilla icequote:Op donderdag 29 september 2011 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik ben van voor het nep-raptijdperk
ICE Tquote:
Mij ook nietquote:Op donderdag 29 september 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is me niet opgevallen, dat dat de zomerhit van 2011 was
in jouw hitlijst niet...quote:Op donderdag 29 september 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is me niet opgevallen, dat dat de zomerhit van 2011 was
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
'original gangster'
offensive Gamingquote:
Geen gangbangerquote:Op donderdag 29 september 2011 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
welke gang zittie dan?
fe dolla sign bedoel je?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
Wat een aparte ogen heeft die gast.
Ja die, zo licht.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
fe dolla sign bedoel je?
Hinderlijk manquote:Op donderdag 29 september 2011 22:06 schreef Darkestrah het volgende:
G-Low kan geen zin in 100% Nederlands uitspreken.
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
'original gangster'
quote:
quote:
quote:
Thxquote:Op donderdag 29 september 2011 22:06 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja dus eigenlijk wat die Holland-gangstertjes totaal niet zijn.
Ja dat viel me ook al opquote:Op donderdag 29 september 2011 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die geforceerde hoofdbewegingen
Inderdaad, en dan met zijn accentquote:Op donderdag 29 september 2011 22:06 schreef Darkestrah het volgende:
G-Low kan geen zin in 100% Nederlands uitspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |