nou...dat vind ik maar een enge mooiboi!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Dymanite is nog het meest normaal.
Troll !quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou...dat vind ik maar een enge mooiboi!
vind P2 en Kinkelkid en wellicht LeYo nog normaler....
que? just giving my opinionquote:
Ik was vorig jaar ook in L.A. en heb paar dagen in Inglewood en rond Crenshaw gebivakeerd, zo erg is het ook allemaal niet. Ik wil niet zeggen dat het leuke buurten zijn, maar het is niet zo als je daar met je blanke kop rondloopt dat ze je gelijk beroven enzo :") Dat was mssn in 1990 zo.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:51 schreef Prospos het volgende:
Nederlandse rappers die denken dat ze zich kunnen vergelijken met Amerikaanse rappers/homeboysals je ook maar iets weet over hoe slecht het met de gemiddelde (zwarte) jongere is zijn die Nederlanders een stel huilwijven bij elkaar.
Qua geweld is het sterk afgenomen, gelukkig. Maar voornamelijk is het racisme ism laag inkomen van de ouders dat het leven zwaar maakt. Het is lang niet overal zo natuurlijk! Die NL rappers hebben dat nog nooit zo meegemaakt. Die rappen voor de lol.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:54 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar ook in L.A. en heb paar dagen in Inglewood en rond Crenshaw gebivakeerd, zo erg is het ook allemaal niet. Ik wil niet zeggen dat het leuke buurten zijn, maar het is niet zo als je daar met je blanke kop rondloopt dat ze je gelijk beroven enzo :") Dat was mssn in 1990 zo.
Riverside daarentegen (veel latino's) schijnt stukken ruiger te zijn
Heb je d'r ook zo een met Brooklyn shirtquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je d'r ook zo een met Brooklyn shirt
Gerard Joling is jaloers op deze blik.quote:Op zaterdag 24 september 2011 04:50 schreef female81 het volgende:
G-Low die lekker 'straat' probeert te kijken in z'n videoclip... blijft toch het hoogtepunt van de aflevering.![]()
[ afbeelding ]
G-Jo?quote:Op zaterdag 24 september 2011 04:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gerard Joling is jaloers op deze blik.
quote:
Oh, ik dacht een soort kunstpenis ofzo.quote:
Ik vond z'n andere lines harder:quote:
En hun maar moeilijk doen over nigga's he... ik vind dit een veel grotere beledigingquote:
Ik denk dat Willie ook een beetje de Hollandse Bassie van LA is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:44 schreef ukga het volgende:
"Het is je Boy Wiwa-lientje"
[ afbeelding ]Als je dat over je zelf zegt, ben je ook niet helemaal goed....:')
Was er geen onzin-topic met die plaatjes?quote:
Mooi gesprokenquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat Willie ook een beetje de Hollandse Bassie van LA is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |