Daar zit toch niet de hele wijk mee volquote:Op woensdag 28 september 2011 14:14 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Om onderstaand:
"hihi... wij kopen voor de komende 20 jaar![]()
Zooooo spannend om eindelijk samen te wonen.. het wordt vast keigezellig!!
![]()
"
Tussen pils zit niet zoveel smaakverschil. De meeste mensen proeven alleen met hun ogen. Geef ze eens een glas van heineken met schultenbrau erin en ze proeven het verschil niet eensquote:Op woensdag 28 september 2011 14:16 schreef ComplexConjugate het volgende:
Altijd al geweten dat xeno een goede neus had voor kwaliteit en prijs Schultenbrau is prima bier en ook nog eens heel betaalbaar
De 'keuringsdienst van waarde' heeft daar een leuke aflevering over gemaaktquote:Op woensdag 28 september 2011 14:19 schreef antfukker het volgende:
[..]
Tussen pils zit niet zoveel smaakverschil. De meeste mensen proeven alleen met hun ogen. Geef ze eens een glas van heineken met schultenbrau erin en ze proeven het verschil niet eens
1 op de 3 huwelijken gaat kapot en een groot deel binnen een paar jaar.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Daar zit toch niet de hele wijk mee vol?
Ik zie alleen maar mogelijkhedenquote:
Die heb ik ook gezien en ik en mijn vrienden hebben het een keer getest. Heineken, amstel, bavaria, grolsch, jupiler en nog een biertje (weet zo gauw niet). Was een random gegok welk biertje dat je dronk. Alleen grolsch hadden er wel een paar goed.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:26 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
De 'keuringsdienst van waarde' heeft daar een leuke aflevering over gemaakt
Bij een nieuwbouwwijk denk ik bij elk bord "TE KOOP": "echtscheiding"...quote:Op woensdag 28 september 2011 14:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vraag me altijd af waarom je zo snel weer uit een nieuwbouwhuis weg wilt. Dat is toch een aanschaf voor langere tijd itt bv een kleine starterswoning in een oudere buurt
Onzin, je proeft echt hele duidelijke verschillen tussen heineken, Grolsch, Bavaria, Amstel. Als jij die verschillen niet proeft is er iets mis met je smaakpapillen.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:19 schreef antfukker het volgende:
[..]
Tussen pils zit niet zoveel smaakverschil. De meeste mensen proeven alleen met hun ogen. Geef ze eens een glas van heineken met schultenbrau erin en ze proeven het verschil niet eens
Daarentegen als je een liefhebber van bier X een maand lang alleen bier Y voert, en hem daarna een glas bier X geeft, bestelt-ie daarna een flesje omdat-ie denkt dat het een ander merk is... Smaak is nou eenmaal zwaar onderhevig aan gewenning, en hetgeen je vaak eet/drinkt, ga je daardoor het beste waarderen.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Onzin, je proeft echt hele duidelijke verschillen tussen heineken, Grolsch, Bavaria, Amstel. Als jij die verschillen niet proeft is er iets mis met je smaakpapillen.
Dat klopt ook, maar om te stellen dat er geen verschillen tussen biermerken zijn is gewoon onzin.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:44 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Daarentegen als je een liefhebber van bier X een maand lang alleen bier Y voert, en hem daarna een glas bier X geeft, bestelt-ie daarna een flesje omdat-ie denkt dat het een ander merk is... Smaak is nou eenmaal zwaar onderhevig aan gewenning, en hetgeen je vaak eet/drinkt, ga je daardoor het beste waarderen.
Wel heerlijk offtopic trouwens.
Ga de aflevering maar eens kijken, zelfs de brouwmeester moest moeite doen om zijn eigen brouwsel te herkennen. Laat staan dat je het na een paar glazen nog kan vertellen.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Onzin, je proeft echt hele duidelijke verschillen tussen heineken, Grolsch, Bavaria, Amstel. Als jij die verschillen niet proeft is er iets mis met je smaakpapillen.
exact waar, klopt op de 0,1 preciesquote:Op woensdag 28 september 2011 14:27 schreef Hanoying het volgende:
[..]
1 op de 3 huwelijken gaat kapot en een groot deel binnen een paar jaar.
Als in een willekeurige straat de sleutels worden uitgedeeld is iedereen blij, na amper een jaar wil 10 % echter al gillend uit elkaar, heeft 2 % zijn baan verloren en is 1 % dood.
Sad but true
geef mij geblindoekt een Amstel, heineken, Bavarie en een Grolsch en ik vertel je zo wie wie is. Bij biersoorten die ik weinig tot niet drink heb ik vanzelfsprekend ook een probleemquote:Op woensdag 28 september 2011 14:55 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ga de aflevering maar eens kijken, zelfs de brouwmeester moest moeite doen om zijn eigen brouwsel te herkennen. Laat staan dat je het na een paar glazen nog kan vertellen.
Tuurlijkquote:Op woensdag 28 september 2011 14:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
geef mij geblindoekt een Amstel, heineken, Bavarie en een Grolsch en ik vertel je zo wie wie is. Bij biersoorten die ik weinig tot niet drink heb ik vanzelfsprekend ook een probleem
Hee Zeepbel, alles goed?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:26 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
Zow, dus naast ComplexConjugate heeft Xeno ook het typetje Bijvlagenzinvol verzonnen? MeesterlijkXeno, wanneer komt je film uit?!
Interessant artikel. De vorige vastgoedcrisis extrapoleren naar de huidige huizenmarkt is weergegeven in deze grafiek:quote:Op woensdag 28 september 2011 16:28 schreef dvr het volgende:
Kent iemand dergelijke grafieken ook voor de Nederlandse woningmarkt? Ik kwam zelf alleen deze tegen: http://www.ftm.nl/origina(...)esstest-serieus.aspx maar het zou leuk zijn ze over een langere periode achter elkaar te kunnen zien.
Wat zijn we er enorm op achteruitgegaan qua kosten van wonen...quote:In 1951 betaalde een gemiddeld werknemersgezin iets minder dan 7% van het inkomen aan huur, in 1936 was dit nog 16.6%
Yep, maar je bent wel van die kolen af, en de kruik in bed, en het lekkende dak, en de tocht, en het met 3 mensen op 5m2 moeten slapen.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:23 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat zijn we er enorm op achteruitgegaan qua kosten van wonen...
Nou, als ik zo die grafiek zie, en 1991 begint bij 1 horizontaal, dan zitten we over drie maanden (bij 21 horizontaal, dus eind 2011) al op ruim 35% daling sinds 2008. Zal mij benieuwen...quote:Interessant artikel. De vorige vastgoedcrisis extrapoleren naar de huidige huizenmarkt is weergegeven in deze grafiek: [ afbeelding ]
De welvaart is inderdaad toegenomen. Maar dat is geen reden om huizen duurder te maken, eten is ook goedkoper geworden.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Yep, maar je bent wel van die kolen af, en de kruik in bed, en het lekkende dak, en de tocht, en het met 3 mensen op 5m2 moeten slapen.
Horizontaal zijn jaren, geen maanden.quote:Nou, als ik zo die grafiek zie, en 1991 begint bij 1 horizontaal, dan zitten we over drie maanden (bij 21 horizontaal, dus eind 2011) al op ruim 35% daling sinds 2008. Zal mij benieuwen...![]()
vorige keer was het de hoge rente en nu is de babyboom zijn die wil cashen, de bankenangst en de afbouw van aftrekquote:Op woensdag 28 september 2011 19:23 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Interessant artikel. De vorige vastgoedcrisis extrapoleren naar de huidige huizenmarkt is weergegeven in deze grafiek:
[ afbeelding ]
Zal mij benieuwen! Ik denk dat ik "mijn prognose" van enkele jaren geleden (grofweg 30% daling van de huizenprijzen) serieus omhoog kan bijstellen. Overheidsbeleid heeft ervoor gezorgd dat prijzen hoog bleven, dat maakt de te verwachten "klap" alleen maar groter.
Even doorklikken: http://www.luxetveritas.nl/blog/?p=802 :
[..]
Wat zijn we er enorm op achteruitgegaan qua kosten van wonen...
Exact, dat had ik al uitgelegd -> 21 is dus 2011 aangezien 1991 op 1 begint.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:48 schreef RemcoDelft het volgende:
Horizontaal zijn jaren, geen maanden.
En de zorg is ook veel duurder geworden. Wil jij terug naar de kwaliteit van de zorg in 1951 of 1936 dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:48 schreef RemcoDelft het volgende:
De welvaart is inderdaad toegenomen. Maar dat is geen reden om huizen duurder te maken, eten is ook goedkoper geworden.
Er is een groot verschil tussen kwaliteit en kennis. De kwaliteit is vandaag de dag niet beter, de kennis is wel groter geworden waardoor er meer mogelijk is.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:56 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
En de zorg is ook veel duurder geworden. Wil jij terug naar de kwaliteit van de zorg in 1951 of 1936 dan?
Bij welke koophuizen heeft men een bbq danquote:Op donderdag 29 september 2011 13:55 schreef ComplexConjugate het volgende:
Overigens ga ik deze zaterdag geen appeltaart eten, ik ga nl. BBQ-en.. nu het lekker weer is kan het nog
Je kan toch gewoon de woningbouw bellen? die komen dan langs om een bbq te metselen in je tuin.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bij welke koophuizen heeft men een bbq dan
Je kan ook gewoon even een BBQ huren, hoef je zelf het onderhoud niet te doen.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:17 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de woningbouw bellen? die komen dan langs om een bbq te metselen in je tuin.
quote:Jeroen Pauw vroeg ook aan Mulder of er niet teveel lucht in de huizenprijzen zit: "Bent u het er mee eens dat de huizenprijzen te hoog zijn? Bent u het er ook mee eens dat de huizenprijzen te hoog zijn? Meneer Mulder... hallo! Bent u het er mee eens dat de huizenprijzen te hoog zijn?"
Die Rob Mulder maakte zichzelf compleet belachelijk. De man snapt er werkelijk helemaal niets van en gedroeg zich ronduit onbeschoft.... Rob Mulder... het boegbeeld van de Vereniging Eeuwige Hypotheekquote:Op donderdag 29 september 2011 14:49 schreef pberends het volgende:
Bankenvoorzitter: Huizenprijzen te hoog
[..]![]()
.
Hilarisch debat gisteren in P&W.
Het was hilarisch slecht optreden van Mulder inderdaad. Dan gaat hij janken dat mensen op Twitter en tegen Pauw & Witteman "massaal" klagen dat ze geen hypotheek kunnen krijgen.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:59 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Die Rob Mulder maakte zichzelf compleet belachelijk. De man snapt er werkelijk helemaal niets van en gedroeg zich ronduit onbeschoft.... Rob Mulder... het boegbeeld van de Vereniging Eeuwige Hypotheek![]()
Niet dat ik Boele Staal op zijn blauwe ogen geloof maar hij leek wat meer realiteitsbesef gekregen te hebben. De banksters moeten dus wel diep in de shit zitten
Toen de huizen met 10% per jaar in waarde stegen wilde iedereen zich wel tot zijn nek in de schulden steken. Ongetwijfeld zijn er 'vastgoedspeculanten' die balen dat er nu geen grotere sukkel meer is die hun aan een kruiwagen vol overwaarde geld komt helpen. Mijn vader heeft dit soort geschreeuw ook om zich heen gezien aan het begin van de jaren '80. Niets nieuws dus, gewoon je hypotheek blijven betalen en droog brood eten.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:02 schreef pberends het volgende:
Het was hilarisch slecht optreden van Mulder inderdaad. Dan gaat hij janken dat mensen op Twitter en tegen Pauw & Witteman "massaal" klagen dat ze geen hypotheek kunnen krijgen.
Mmm... hij had het de hele tijd over 'de code' (ik wist wel dat het piraten warenquote:Vervolgens komt Staal met de echte cijfers (mits dat te vertrouwen is natuurlijk), en dat is dat er nauwelijks meer weigeringen zijn dan voor de crisis. Er is gewoon fors minder vraag naar hypotheken. Maar het is natuurlijk de schuld van de banken! Het is natuurlijk schandalig dat ze tegenwoordiger wat verantwoordelijker omgaan met het verstrekken van hypotheken. Foei!
Ik denk dat je de verkeerde kant op redeneert; die lui die je hier boven beschrijft hebben in jouw ogen niets bereikt (en dat mag je vinden natuurlijk) maar zijn vaak wel die lui die de 'lage' meer essentiële baantjes hebben. Het zijn namelijk die lui die jouw vuilnis op halen, jouw huis hebben gebouwd, jouw straat hebben gelegd, jouw auto onderhouden, jouw consumptie goederen vervoeren, jouw eten verbouwen enz, enz. En zonder die baantjes is de hele maatschappij niet bestaand en mag jij al die klusjes zelf doen. Maar dat wil je ook niet natuurlijk... Dus zullen we moeten accepteren dat er mensen zijn die niet zoveel willen leren en dan een 'laag' baantje nemen omdat het lekker makkelijk is. Maar dat is nog geen reden om ze af te schepen met een hongerloon waarmee ze niet kunnen meedoen aan de huidige stand van welvaart.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ja, bij 'ghetto' stel ik me wat anders voor dan de buurten waar we het nu over hebben, maar ik snapte wat je bedoelde, dus laten we die benaming dan maar even aanhouden. Inderdaad, daar kom je de dingen tegen die je daar beschrijft.
Nee, serieuze mensen willen daar niet wonen nee, dat lijkt me logisch. Dat die mensen die er wel wonen geen huis kunnen kopen in buurten waar de 'serieuze' mensen wonen is ook logisch, want daar hebben ze het geld niet voor, en het geld wat ze wel hebben gaat op aan het uiterlijke vertoon waar we het net over eens waren.
Het probleem voor die mensen begint niet bij het alternatief dat er niet is natuurlijk, het probleem begint bij de mindset die die mensen hebben. Wel alles willen hebben wat duur is qua spullen, maar dat niet kunnen betalen en het liefste ook nog eens geen baan hebben. Wat wil je dan? De huizen goedkoper maken is niet de oplossing.
Die mensen met die betreffende mindset...tja...weet je, die mensen zijn er gewoon ook. Ze willen misschien wel vanalles, maar er moeite voor doen, ho maar. Dan moet je de huizen niet goedoper maken om nou juist die mensen ook daar te kunnen laten wonen. Nu wijken we uiteraard ver af van waar het eigenlijk om ging, want inmiddels zie ik buurten voor me uit het programma 'probleemwijken', inclusief de bewoners.
Kijk, de lonen van jongere mensen omhoog gooien is ook niet echt een optie. Want als ze dat geld vervolgens gewoon blijven uitgeven aan uiterlijk vertoon, wat maakt het dan nog uit? Daarnaast, niet iedereen is gelijk. Als je geen flikker hebt willen leren, op school er met de pet naar gooide, en weet ik veel wat, ja, waarom zouden die ineens meer moeten gaan verdienen? Ik zie dat niet zo.
Neem als voorbeeld enkele 'stoere' lui waar ik bij op school zat. Ik denk dat iedereen dat wel herkend. Beetje de branieschoppers, de stoere jongen uithangen, veel afwezig zijn, wel altijd hippe nieuwe spullen hebben, al een dikke scooter op je 15e, je huiswerk niet maken want het is niet stoer om je huiswerk af te hebben, geen goede punten halen, etc etc. Je snapt vast wat ik bedoel.
Kijk, dat soort mensen, die stonden vroeger op school buiten sigaretjes te roken op hun scootertjes, met nieuwe Nike Air Max aan, dikke ketting om, etc etc. Toen leek het alsof zij alles hadden, en dat hadden zij op dat moment ook. Echter, die lui zitten nu nog steeds op een scootertje, 15 jaar later, want ik ben er een paar tegen gekomen, en hebben verder overduidelijk nooit iets bereikt.
Dat is prima, dat is dan een gevolg geweest van hun eigen keuzes. Moeten we die lui daadwerkelijk opvangen? Op een gegeven moment houdt dat natuurlijk op. Als je niet wil leren, prima, maar dan niet 15 jaar later gaan klagen dat het allemaal kut is. Dan had je 15 jaar geleden maar wat serieuzer moeten zijn. Wil je nou echt die mensen een hoger start salaris geven om ze een (fatsoenlijk) huis te kunnen laten kopen? Volgens mij is dat de oplossing niet. Die oplossing ligt bij hun zelf.
Want die lui kunnen nu allemaal geen huis kopen zoals de eerdergenoemde 'serieuze' mensen, terwijl er ook genoeg mensen zijn die dat wel kunnen. Dat heeft veel meer te maken met eigen inzet dan met overheidsbemoeienis als je 't mij vraagt. Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf, en het lijkt er in mijn ogen op dat de mensen die er vroeger met de pet naar hebben gegooid nu, tig jaar later, ineens zien wat ze daardoor allemaal zijn misgelopen, en beginnen nu hard te schreeuwen dat het allemaal kut en oneerlijk is.
Zijn belang is de prijzen zo hoog mogelijk te houden, dan ga je natuurlijk niet verkondigen dat de prijzen te hoog zijn.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:49 schreef pberends het volgende:
Bankenvoorzitter: Huizenprijzen te hoog
[..]![]()
.
Hilarisch debat gisteren in P&W.
CoolGuy is vroeger gewoon gepest door 'dat soort' mensen en heeft daar een trauma aan overgehoudenquote:Op donderdag 29 september 2011 15:17 schreef ramon83 het volgende:
Ik denk dat je de verkeerde kant op redeneert; die lui die je hier boven beschrijft hebben in jouw ogen niets bereikt (en dat mag je vinden natuurlijk) maar zijn vaak wel die lui die de 'lage' meer essentiële baantjes hebben. Het zijn namelijk die lui die jouw vuilnis op halen, jouw huis hebben gebouwd, jouw straat hebben gelegd, jouw auto onderhouden, jouw consumptie goederen vervoeren, jouw eten verbouwen enz, enz. En zonder die baantjes is de hele maatschappij niet bestaand en mag jij al die klusjes zelf doen. Maar dat wil je ook niet natuurlijk... Dus zullen we moeten accepteren dat er mensen zijn die niet zoveel willen leren en dan een 'laag' baantje nemen omdat het lekker makkelijk is. Maar dat is nog geen reden om ze af te schepen met een hongerloon waarmee ze niet kunnen meedoen aan de huidige stand van welvaart.
Ik denk dat hij zich tot zijn oogballen toe heeft laten financieren... tja... dat ik ook een mindset, in ieder geval heeft hij bereikt dat een hoop mensen hetzelfde gedaan hebben en nu dus vol frustraties zitten over het 'gedrag' van de banken. Om het in de woorden van CG te verwoorden: "dan hadden ze daar maar over na moeten denken"quote:Op donderdag 29 september 2011 15:29 schreef Homey het volgende:
[..]
Zijn belang is de prijzen zo hoog mogelijk te houden, dan ga je natuurlijk niet verkondigen dat de prijzen te hoog zijn.
Waarom zou ik de 'lage' banen meer betalen? Ik betaal mijn garage omdat het voor mij voordeliger is om een dag naar mijn baas te gaan dan een dag te sleutelen. Als een garage duurder is dan een dag vrij nemen ga ik gewoon weer lekker zelf sleutelen.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:17 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Maar dat is nog geen reden om ze af te schepen met een hongerloon waarmee ze niet kunnen meedoen aan de huidige stand van welvaart.
Ik denk niet dat ik de verkeerde kant op redeneer. Als iemand, die zich volledig inzet tijdens zijn schooltijd, en het maximale er uit haalt wat er in zit, eindigt met een baan als stratenmaker, dan presteert hij op de top van zijn kunnen, dan neem ik daar mijn hoed voor af. Ik beweer niet dat dat 'minder' is dan een kantoorbaan bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:17 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de verkeerde kant op redeneert; die lui die je hier boven beschrijft hebben in jouw ogen niets bereikt (en dat mag je vinden natuurlijk) maar zijn vaak wel die lui die de 'lage' meer essentiële baantjes hebben. Het zijn namelijk die lui die jouw vuilnis op halen, jouw huis hebben gebouwd, jouw straat hebben gelegd, jouw auto onderhouden, jouw consumptie goederen vervoeren, jouw eten verbouwen enz, enz. En zonder die baantjes is de hele maatschappij niet bestaand en mag jij al die klusjes zelf doen. Maar dat wil je ook niet natuurlijk... Dus zullen we moeten accepteren dat er mensen zijn die niet zoveel willen leren en dan een 'laag' baantje nemen omdat het lekker makkelijk is. Maar dat is nog geen reden om ze af te schepen met een hongerloon waarmee ze niet kunnen meedoen aan de huidige stand van welvaart.
Ah, dus je bent toch Xeno, want dat is de enige tegen wie ik ooit zoiets gezegd heb.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:34 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
CoolGuy is vroeger gewoon gepest door 'dat soort' mensen en heeft daar een trauma aan overgehouden![]()
Ik ben volgens hem ook gepest door de banksters en soortgelijk tuig en heb daar ook een trauma aan overgehouden.... vooruit ik geef het tenminste toe![]()
![]()
Nu jij nog GC
Is het nooit bij je opgekomen dat mensen een baan kunnen doen omdat ze het leuk vinden ipv alleen maar voor geld?quote:Op donderdag 29 september 2011 15:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik de verkeerde kant op redeneer. Als iemand, die zich volledig inzet tijdens zijn schooltijd, en het maximale er uit haalt wat er in zit, eindigt met een baan als stratenmaker, dan presteert hij op de top van zijn kunnen. Ik beweer niet dat dat 'minder' is dan een kantoorbaan bijvoorbeeld.
Ik heb het ook niet over de banen an sich, maar over de lui die die banen hebben. Jij snapt net zo goed als ik dat iemand die 0 diploma's heeft omdat ie er met de pet naar heeft gegooid (dat zijn dus de lui waar ik op doelde) over het algemeen geen geweldig goed betaalde baan gaat krijgen. Dat is nou eenmaal hoe het werkt. Kun je leuk vinden of niet, maar dat neemt nog steeds niet weg dat dat wel is hoe het werkt.
En dan zeg ik, terecht. Want als je die mensen dus wel een hoog salaris wil geven, ondanks dat ze zich nooit hebben ingezet om iets te bereiken, dan stimuleer je daarmee dus alleen maar dat je geen fluit hoeft uit te voeren, want dat hoge salaris krijg je toch wel. Dat is leuk, maar dan denk ik dat het animo onder de mensen die nu wel een hoog salaris willen en bereid zijn om daar moeite in te steken een stuk lager wordt.
Dan zal bijvoorbeeld een arts ook gaan denken van, ja dag, ik zal een beetje 10 jaar gaan studeren wat me eerst klauwen met geld kost, terwijl ik niks kan doen en alsnog een hoog salaris krijg, zoek het maar uit. En dan wordt die stratenmaker over 12 jaar ziek, en naar welke arts gaat hij dan?
Ik chargeer hier uiteraard, maar ik redeneer nu precies hetzelfde als jij. Het is leuk dat anders mijn auto niet wordt onderhouden, en dat anders mijn straat niet was gelegd, etc etc, maar dat werkt ook de andere kant op, dat snap je zelf ook wel.
Dus ja, ik ben inderdaad van mening dat als mensen het allemaal wel best vinden, en steun willen trekken of gewoon een heel simpel baantje willen doen, dat je die niet hoeft te belonen door ze een net zo hoog salaris te geven dan iemand die hard gestudeerd heeft om iets te bereiken en dat daarna ook bereikt heeft.
Ja, dat is wel bij me opgekomen. Maar ga me nou niet vertellen dat er meer mensen zijn met 'lage' baantjes, die die baan doen omdat ze het leuk vinden om (meestal lichamelijk zwaarder) dat werk te doen tegen een laag salaris, dan dat ze wel een 'laag' baantje moeten doen omdat ze geen diploma's hebben omdat ze er met de pet naar gegooid hebben. (let wel, ik heb het hier over de mensen die school allemaal niet zo boeiend vonden).quote:Op donderdag 29 september 2011 15:50 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Is het nooit bij je opgekomen dat mensen een baan kunnen doen omdat ze het leuk vinden ipv alleen maar voor geld?
En waar het mij om gaat is dat de verschillen te laag en hoog veel te ver uit elkaar liggen terwijl het lage baantje eigenlijk net zo belangrijk is als het hoge baantje. Alleen van die hoge baantjes zijn er een stuk minder en daardoor lastiger te bereiken. (ook duurder omdat er veel eisen zijn aan de opleidingen die je volgt). En dat blijft goed gaan totdat die lui in de lage baantjes het zat zijn en massaal stoppen met werken...
Ik had ook een goed betaalde baan als bankster of drugdealer kunnen hebben, toch koos ik vanwege mijn passie voor techniek voor een baan als frisdrankautomaatmonteurquote:Op donderdag 29 september 2011 15:50 schreef ramon83 het volgende:
Is het nooit bij je opgekomen dat mensen een baan kunnen doen omdat ze het leuk vinden ipv alleen maar voor geld?
Ik trok het mij gewoon aan... toen ik het las voelde het alsof je het tegen mij zeiquote:Op donderdag 29 september 2011 15:41 schreef CoolGuy het volgende:
Ah, dus je bent toch Xeno, want dat is de enige tegen wie ik ooit zoiets gezegd heb.![]()
En als je met werken toch niet meer aan je financiële verplichtingen kan voldoen dan heb je ook geen reden meer om te gaan werken toch? En dat moment komt voor veel groepen mensen nu wel heel dichtbij. Zeker omdat nu zelfs de middeninkomens moeite krijgen om rond te komen.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat is wel bij me opgekomen. Maar ga me nou niet vertellen dat er meer mensen zijn met 'lage' baantjes, die die baan doen omdat ze het leuk vinden om (meestal lichamelijk zwaarder) dat werk te doen tegen een laag salaris, dan dat ze wel een 'laag' baantje moeten doen omdat ze geen diploma's hebben omdat ze er met de pet naar gegooid hebben. (let wel, ik heb het hier over de mensen die school allemaal niet zo boeiend vonden).
Dat kun jij wel zeggen, dat ze dan 'stoppen met werken', maar de praktijk is dat ze dat niet doen, omdat ook die mensen hun financiële verplichtingen hebben die ze moeten nakomen om niet in de problemen te geraken, dus die zullen echt niet zomaar even 123 collectief het werk neerleggen.
Je vergeet te melden dat je eigenlijk dacht dat er ook bier in zou zitten, toch?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:14 schreef ComplexConjugate het volgende:
toch koos ik vanwege mijn passie voor techniek voor een baan als frisdrankautomaatmonteur![]()
Ik denk dat je je vergist.... houdt Griekenland de komende tijd maar in de gaten. Mensen laten zich een hoop aandoen, totdat er een kritische grens bereikt is.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:56 schreef CoolGuy het volgende:
Dat kun jij wel zeggen, dat ze dan 'stoppen met werken', maar de praktijk is dat ze dat niet doen, omdat ook die mensen hun financiële verplichtingen hebben die ze moeten nakomen om niet in de problemen te geraken, dus die zullen echt niet zomaar even 123 collectief het werk neerleggen.
Tuurlijk Xenoquote:Op donderdag 29 september 2011 16:16 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik trok het mij gewoon aan... toen ik het las voelde het alsof je het tegen mij zei
Dat was wel een beetje een domper na het volgen van een jarenlange studie als koeltechnicusquote:Op donderdag 29 september 2011 16:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Je vergeet te melden dat je eigenlijk dacht dat er ook bier in zou zitten, toch?
Haha geniaal, hoe kan ik die uit het automaat krijgen?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:22 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje een domper na het volgen van een jarenlange studie als koeltechnicus![]()
Maar ik weet altijd wel een paar blikjes 'te installeren' zodat ik een lekker koele pint aantref bij de volgende servicebeurt
Dat is inderdaad een beetje een 19e eeuwse mentaliteit. Daarom ben ik ook een voorstander van maximale nivellering, dan kunnen mensen eindelijk de job gaan doen die ze leuk vindenquote:Op donderdag 29 september 2011 16:16 schreef ramon83 het volgende:
En dus moeten we er voor waken dat we in bovenstaande situatie terecht komen en je bereikt niets met het stellen dat het hun eigen schuld is....
Met de sleutel natuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 16:23 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Haha geniaal, hoe kan ik die uit het automaat krijgen?
Ja, maar als blijkt dat je voor die job die ze leuk vinden bepaalde papieren nodig hebben die ze niet hebben, wat dan? toch maar laten doen?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:24 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een beetje een 19e eeuwse mentaliteit. Daarom ben ik ook een voorstander van maximale nivellering, dan kunnen mensen eindelijk de job gaan doen die ze leuk vinden
Ja snap ik, maar ik ben geen monteur dus ik heb die sleutel niet... Of kun je die ergens kopen?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:25 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Met de sleutel natuurlijk
Leren terwijl je werkt, heeft de mensheid al miljoenen jaren gedaan en we zijn er nog steeds dus het is niet onmogelijkquote:Op donderdag 29 september 2011 16:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar als blijkt dat je voor die job die ze leuk vinden bepaalde papieren nodig hebben die ze niet hebben, wat dan? toch maar laten doen?
Dat dachten de communisten ook, alleen toen bleek dat een overgroot deel van de mensen de leukste job géén job vond en dat als je iedereen hetzelfde geeft nog maar weinig mensen echt willen werken.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:24 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een beetje een 19e eeuwse mentaliteit. Daarom ben ik ook een voorstander van maximale nivellering, dan kunnen mensen eindelijk de job gaan doen die ze leuk vinden
Vergeet niet dat er altijd meer mensen zullen zijn met "lage baantjes" dan met hoge banen. Als we allemaal als beleidsadviseur zouden werken dan loopt het systeem vast...quote:Op donderdag 29 september 2011 15:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat is wel bij me opgekomen. Maar ga me nou niet vertellen dat er meer mensen zijn met 'lage' baantjes, die die baan doen omdat ze het leuk vinden om (meestal lichamelijk zwaarder) dat werk te doen tegen een laag salaris, dan dat ze wel een 'laag' baantje moeten doen omdat ze geen diploma's hebben omdat ze er met de pet naar gegooid hebben. (let wel, ik heb het hier over de mensen die school allemaal niet zo boeiend vonden).
Volgens mij had je niet echt een keuze en bovendien werkte het systeem niet omdat degene die het proces moesten bewaken, de zgn. leiders, uiteraard goed voor zichzelf en hun vriendjes zorgden terwijl de rest langzaam aan het creperen was...quote:Op donderdag 29 september 2011 16:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat dachten de communisten ook, alleen toen bleek dat een overgroot deel van de mensen de leukste job géén job vond en dat als je iedereen hetzelfde geeft nog maar weinig mensen echt willen werken.
QFTquote:Op donderdag 29 september 2011 16:32 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Volgens mij had je niet echt een keuze en bovendien werkte het systeem niet omdat degene die het proces moesten bewaken, de zgn. leiders, uiteraard goed voor zichzelf en hun vriendjes zorgden terwijl de rest langzaam aan het creperen was...
Je kan die sleutels vast wel ergens kopen, maar ik krijg ze gewoon van de fabrikant. Mijn bier ligt natuurlijk niet in de voorraad cylinder... anders denk je cola te krijgen maar krijg je Schultenbrauquote:Op donderdag 29 september 2011 16:27 schreef ramon83 het volgende:
Ja snap ik, maar ik ben geen monteur dus ik heb die sleutel niet... Of kun je die ergens kopen?
Ik doelde meer op een bepaalde knoppen combinatie o.i.d.
Hoezo, zie jij het verband niet tussen de huizenmarkt en een frisdrankautomaat...quote:Op donderdag 29 september 2011 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gaat het hier nog steeds niet over de huizenmarkt?
Welke markt? Er is alleen maar NHG, HRA, starterssubsidie, dubbele HRA en bank bailouts.... over welke 'markt' wil je het hebben?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De overeenkomst in formaat is er in ieder gevalquote:Op donderdag 29 september 2011 17:08 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Hoezo, zie jij het verband niet tussen de huizenmarkt en een frisdrankautomaat...
Kan je wel ff een update geven: de huizenmarkt is dood!quote:Op donderdag 29 september 2011 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik hoop dat je meer verstand hebt van frisdrankautomaten.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:10 schreef ComplexConjugate het volgende:
De overeenkomst in formaat is er in ieder geval
Ik ging een paar jaar geleden uit van 50% (om op historisch gemiddelde prijzen terug te komen, al moet je eigenlijk een doorschieten verwachten naar een niveau daar onder) maar doordat er nu zoveel huizen over the top gefinancierd zijn, staat er voor veel mensen wel een heel zware (en steeds oplopende) straf op verkopen. Ik denk dat daarom minder mensen zullen verhuizen vanwege 'optionele' redenen zoals verandering van baan of echtscheiding, en dat de daling het vooral zal moeten hebben van mensen die hun woonlasten niet meer kunnen opbrengen. Dan moet er ofwel hoge werkloosheid komen, ofwel een flinke rentestijging. Zolang overheden en centrale banken hun print-n-pimp beleid volhouden zie ik het daar niet van komen, dus een snelle daling zoals in die geextrapoleerde grafiek (a la eind jaren '70) verwacht ik niet. Eerder nog een paar jaar doormodderen met licht dalende prijzen, totdat inflatie blijvend voet aan de grond krijgt, en dan kan het alle kanten op gaan doordat er allerlei tegengestelde krachten op gang komen tussen mensen met en zonder werk, mensen met en zonder geld en mensen met en zonder hypotheek.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:23 schreef RemcoDelft het volgende:
Zal mij benieuwen! Ik denk dat ik "mijn prognose" van enkele jaren geleden (grofweg 30% daling van de huizenprijzen) serieus omhoog kan bijstellen.
Vergeet niet dat het slechts een paar procent van de huizen is die verkocht wordt: 100.000 huizen per jaar is een fractie van het totaal. M.a.w. er zijn genoeg mensen die om wat voor reden dat ook tegen lagere prijs hun toko kunnen verkopen, daarvoor hoeft echt niet iedereen te verhuizen.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:43 schreef dvr het volgende:
[..]
Ik ging een paar jaar geleden uit van 50% (om op historisch gemiddelde prijzen terug te komen, al moet je eigenlijk een doorschieten verwachten naar een niveau daar onder) maar doordat er nu zoveel huizen over the top gefinancierd zijn, staat er voor veel mensen wel een heel zware (en steeds oplopende) straf op verkopen. Ik denk dat daarom minder mensen zullen verhuizen vanwege 'optionele' redenen zoals verandering van baan of echtscheiding, en dat de daling het vooral zal moeten hebben van mensen die hun woonlasten niet meer kunnen opbrengen.
Wat ze vergeten te zeggen is dat de animo voor de appartementen overweldigend was (60 man voor 23 appartementen), en dat de rest wat minder goed liep (ongeveer de helft verkocht). Ze hebben er van 'geleerd', en nu doen ze nog eens 15 appartementen, met nog meer 'gewone' woningen.quote:Het animo is voor de eerste drie fasen bijzonder groot geweest. Geen wonder, de ligging van deze nieuwe wijk is uniek en waterrijk. Veel kavels grenzen aan het water en sommige hebben de mogelijkheid om een bootje aan te leggen.
Vakantiewoningen die niet permanent bewoond mogen worden?quote:Op vrijdag 30 september 2011 07:51 schreef RemcoDelft het volgende:
WTF? "Aan het water"? Een flat, met een weg er tussen? Ze weten het leuk te brengen...
Bij een huis aan het water denk ik aan zoiets: [ afbeelding ]
Rengers Wetering.... echt spuuglelijke en piepkleine woningen. Pal naast een industrieterrein en drukke straatweg, voor de rest omringt door polderland met veel koeien.... echt een toplocatie om te wonenquote:Op vrijdag 30 september 2011 07:18 schreef Resistor het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)bunschoter-veenkamp/
[..]
Wat ze vergeten te zeggen is dat de animo voor de appartementen overweldigend was (60 man voor 23 appartementen), en dat de rest wat minder goed liep (ongeveer de helft verkocht). Ze hebben er van 'geleerd', en nu doen ze nog eens 15 appartementen, met nog meer 'gewone' woningen.
Hoezo, vraaggestuurd bouwen?
En die vraagprijs voor die appartementen? Ik heb mij ook ingeschreven voor een appartement, van de 15 zijn er 3 goedkoper dan ¤152.000, 5 tot ¤175.500 en de rest is allemaal duurder, tot wel ¤235.000, daarvoor heb je 92m2m... De vorige serie was niet duurder dan ¤175.000
De -50% die xeno altijd geroepen heeft word met de dag realistischerquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:59 schreef droom_econoom8 het volgende:
Stevige uitspraak! Zeker als je nagaat, dat deze 30% nog niet uitgaat, van toekomstige beperkingen van de HRA.
Grappig stukje na het item met jaap van duijn , sint jozef beeldjes begraven om je huis te verkopenquote:
Als de buren net zo zijn snap ik waarom niemand er wil wonen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:01 schreef corus het volgende:
[..]
Grappig stukje na het item met jaap van duijn , sint jozef beeldjes begraven om je huis te verkopen
In tijden van wanhoop vallen mensen meestal terug op bijgeloof en religie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:01 schreef corus het volgende:
[..]
Grappig stukje na het item met jaap van duijn , sint jozef beeldjes begraven om je huis te verkopen
Wat een dure kippenhokken zeg.quote:Op vrijdag 30 september 2011 07:18 schreef Resistor het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)bunschoter-veenkamp/
[..]
Wat ze vergeten te zeggen is dat de animo voor de appartementen overweldigend was (60 man voor 23 appartementen), en dat de rest wat minder goed liep (ongeveer de helft verkocht). Ze hebben er van 'geleerd', en nu doen ze nog eens 15 appartementen, met nog meer 'gewone' woningen.
Hoezo, vraaggestuurd bouwen?
En die vraagprijs voor die appartementen? Ik heb mij ook ingeschreven voor een appartement, van de 15 zijn er 3 goedkoper dan ¤152.000, 5 tot ¤175.500 en de rest is allemaal duurder, tot wel ¤235.000, daarvoor heb je 92m2m... De vorige serie was niet duurder dan ¤175.000
Jij komt hier pas sinds de dag nadat Xeno gebanned was, dus hoe kun jij dat nou wetenquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:34 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
De -50% die xeno altijd geroepen heeft word met de dag realistischer
De post geschiedenis van Xeno is in heel dronten verplicht leesvoer op de middelbare school.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij komt hier pas sinds de dag nadat Xeno gebanned was, dus hoe kun jij dat nou weten![]()
quote:LUXEMBURG - De prijzen van goederen en diensten in de eurozone zijn in september onverwacht scherp gestegen, met 3 procent ten opzichte van dezelfde maand vorig jaar.
Inflatiequote:Op vrijdag 30 september 2011 14:08 schreef lutser.com het volgende:
[..]
De post geschiedenis van Xeno is in heel dronten verplicht leesvoer op de middelbare school.
Ondertussen in de echte wereld:
[..]
Extragraties aflossingquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:17 schreef meth77 het volgende:
Rente
Dalende pensioenen en uitkeringen![]()
Lagere huizenprijzen![]()
nou verdraai je de boel, geen enkel mens prefereert uitzichtloosheid, het comminisme was een dictatuur onder het mom van communisme, en nu is rusland nog steeds een dictatuur onder het mom van democratie.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat dachten de communisten ook, alleen toen bleek dat een overgroot deel van de mensen de leukste job géén job vond en dat als je iedereen hetzelfde geeft nog maar weinig mensen echt willen werken.
Hoezo gebanned? Vanwege het zeepbal-spam gebeuren?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij komt hier pas sinds de dag nadat Xeno gebanned was, dus hoe kun jij dat nou weten![]()
Xeno gebanned. Eén dag later verschijnt CompleXenogate die exact hetzelfde post als Xeno altijd deed. You do the mathquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:43 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Hoezo gebanned? Vanwege het zeepbal-spam gebeuren?
Is hij echt weg en kan ik hier weer eens komen buurten?
Het is niet helemaal duidelijk waarom xeno gebanned is, er waren geloof ik meerdere mensen die gebanned waren op dat moment. De meesten zijn teruggekeerd maar xeno hebben we sindsdien niet meer gezien.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:43 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Hoezo gebanned? Vanwege het zeepbal-spam gebeuren?
Is hij echt weg en kan ik hier weer eens komen buurten?
Dat gebrek aan toekomst perspectief komt meestal pas achteraf he, berouw komt na de zonden. Of denk je dat iedereen die op school te 'stoer' was om serieus met school bezig te zijn, nu achteraf nog blij is met die keuzes? Want ze worden geconfronteerd met mensen om hun heen die wel wat verder zijn gekomen, en dan is 't achteraf huilen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:35 schreef Artimunor het volgende:
[..]
nou verdraai je de boel, geen enkel mens prefereert uitzichtloosheid, het comminisme was een dictatuur onder het mom van communisme, en nu is rusland nog steeds een dictatuur onder het mom van democratie.
wil je dan ook zeggen dat omdat veel russen werken tot aan hun salaris en dan totdat dat salaris op is alleen maar drinken, om dan weer op zoek te gaan naar een baantje als het geld op is betekend dat democratie niet werkt?
beetje kort door de bocht hoor.
mijn stereotypering is ook kort door de bocht, vele russen verafschuwen drank omdat ze meerdere familieleden verloren hebben hierdoor, echter is het wel op de realiteit in tenminste sint petersburg gebaseerd.
het gebrek aan toekomst perspectief, voelen om geen enkele mogelijkheid te hebben je leven beter te maken (omdat het toch afgepakt wordt door de maffia, of omdat het toch tot niets geinflateerd wordt etc etc.) is desastreus voor motivatie in het algemeen
Het is heel duidelijk waarom je geband bent Xeno. Net als zo'n beetje iedereen die in deze topicsreeks toen een AEX ban had, omdat de discussie uit de hand liep. Volgens mij ben jij onder deze nick gaan posten voor je weekban voorbij was, wat dus neerkomt op doorposten met een kloon tijdens een ban. Is volgens mij niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:50 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Het is niet helemaal duidelijk waarom xeno gebanned is, er waren geloof ik meerdere mensen die gebanned waren op dat moment. De meesten zijn teruggekeerd maar xeno hebben we sindsdien niet meer gezien.
Spreek voor jezelf, ik dacht al na over dat soort dingen op de basisschoolquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:54 schreef CoolGuy het volgende:
Het is echt niet zo dat je op de middelbare school al aan het denken bent dat je allemaal geen moeite moet doen omdat het 'afgepakt wordt door de mafia of tot niets geinflateerd wordt', kom op zegDe meeste lui vonden school allemaal niet stoer, en 15 jaar later zien ze de gevolgen van hun keuze en dan is 't huilen.
Waarom blijft toch iedereen mij xeno noemenquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:55 schreef CoolGuy het volgende:
Het is heel duidelijk waarom je geband bent Xeno. Net als zo'n beetje iedereen die in deze topicsreeks toen een AEX ban had, omdat de discussie uit de hand liep. Volgens mij ben jij onder deze nick gaan posten voor je weekban voorbij was, wat dus neerkomt op doorposten met een kloon tijdens een ban. Is volgens mij niet de bedoeling.
Nou nou, dat heeft je nogal wat opgeleverd, al op de basisschool, en nu, jaaaaren later zit je nog te wachten op die instorting. Wou je nou echt beweren dat je geen opleiding hebt gedaan omdat je geen zin had om het allemaal van je afgepakt te krijgen door de mafia, en dat je daar op de basischool al mee bezig was?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:57 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik dacht al na over dat soort dingen op de basisschool![]()
Overigens maak ik me helemaal geen zorgen over de economie, de echte crisis... die van het tekort aan energie en grondstoffen moet nog komen... en erger nog.... ze zal komen met het huidige economische systeem. Je kan je voorstellen dat de volledige ineenstorting van dit monetaire systeem mij niet vroeg genoeg kan komen
Omdat je wel uitermate doorzichtig bent.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:00 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Waarom blijft toch iedereen mij xeno noemen
Beschouw het maar als een geuzennaam. Het lijkt mij een hele eer vergeleken te worden met de roemruchte Xeno.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:00 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Waarom blijft toch iedereen mij xeno noemen
Waarom noem je mij dan niet 'de doorzichtige'quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omdat je wel uitermate doorzichtig bent.
Ik heb gewoon niet zo heel veel vertrouwen in de gevestigde instituten van onze maatschappij. Overigens heb ik wel een opleiding hoor... we zijn niet allemaal zo slim als xenoquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:01 schreef CoolGuy het volgende:
Nou nou, dat heeft je nogal wat opgeleverd, al op de basisschool, en nu, jaaaaren later zit je nog te wachten op die instorting. Wou je nou echt beweren dat je geen opleiding hebt gedaan omdat je geen zin had om het allemaal van je afgepakt te krijgen door de mafia, en dat je daar op de basischool al mee bezig was?
Welk deel weet ik niet, maar wat er aan de hand was was dat de mensen die constant in die discussie zaten eigenlijk op een gegeven moment alleen nog maar aan t trollen/flamen waren. Daarom heeft zo'n beetje iedereen een afkoelban gekregen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:12 schreef Sjabba het volgende:
Maar hoezo hadden er meerdere een AEX ban, wat liep er uit de hand? Welk topic deeltje?
En hoe is het met DAM? Die was ook ineens toch weer terug.
Verder is hier weinig veranderd, de prijzen gaan nog steeds 40% naar beneden toch Complexeno?
Of is het een feit dat we nu 3 jaar verder zijn en er gemiddeld 10% af is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |