abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102516853
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:16 schreef ramon83 het volgende:

En dus moeten we er voor waken dat we in bovenstaande situatie terecht komen en je bereikt niets met het stellen dat het hun eigen schuld is....
Dat is inderdaad een beetje een 19e eeuwse mentaliteit. Daarom ben ik ook een voorstander van maximale nivellering, dan kunnen mensen eindelijk de job gaan doen die ze leuk vinden :P
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_102516867
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:23 schreef ramon83 het volgende:

[..]

Haha geniaal, hoe kan ik die uit het automaat krijgen?
Met de sleutel natuurlijk 8)7
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  Moderator donderdag 29 september 2011 @ 16:27:08 #153
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_102516939
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:24 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een beetje een 19e eeuwse mentaliteit. Daarom ben ik ook een voorstander van maximale nivellering, dan kunnen mensen eindelijk de job gaan doen die ze leuk vinden :P
Ja, maar als blijkt dat je voor die job die ze leuk vinden bepaalde papieren nodig hebben die ze niet hebben, wat dan? toch maar laten doen?
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 29 september 2011 @ 16:27:28 #154
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_102516955
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:25 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Met de sleutel natuurlijk 8)7
Ja snap ik, maar ik ben geen monteur dus ik heb die sleutel niet... Of kun je die ergens kopen?
Ik doelde meer op een bepaalde knoppen combinatie o.i.d.
  donderdag 29 september 2011 @ 16:28:45 #155
337425 ramon83
pi_102516989
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, maar als blijkt dat je voor die job die ze leuk vinden bepaalde papieren nodig hebben die ze niet hebben, wat dan? toch maar laten doen?
Leren terwijl je werkt, heeft de mensheid al miljoenen jaren gedaan en we zijn er nog steeds dus het is niet onmogelijk :P

En in principe kan iedereen alles leren, want het zijn allemaal trucjes die je doet en elke aap kan trucjes leren...
pi_102517021
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:24 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Dat dachten de communisten ook, alleen toen bleek dat een overgroot deel van de mensen de leukste job géén job vond en dat als je iedereen hetzelfde geeft nog maar weinig mensen echt willen werken.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  donderdag 29 september 2011 @ 16:31:19 #157
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_102517084
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, dat is wel bij me opgekomen. Maar ga me nou niet vertellen dat er meer mensen zijn met 'lage' baantjes, die die baan doen omdat ze het leuk vinden om (meestal lichamelijk zwaarder) dat werk te doen tegen een laag salaris, dan dat ze wel een 'laag' baantje moeten doen omdat ze geen diploma's hebben omdat ze er met de pet naar gegooid hebben. (let wel, ik heb het hier over de mensen die school allemaal niet zo boeiend vonden).

Dat kun jij wel zeggen, dat ze dan 'stoppen met werken', maar de praktijk is dat ze dat niet doen, omdat ook die mensen hun financiële verplichtingen hebben die ze moeten nakomen om niet in de problemen te geraken, dus die zullen echt niet zomaar even 123 collectief het werk neerleggen.
Vergeet niet dat er altijd meer mensen zullen zijn met "lage baantjes" dan met hoge banen. Als we allemaal als beleidsadviseur zouden werken dan loopt het systeem vast...

In Japan werken de kindertjes zich allemaal het rambam maar toch eindigen er als ze eenmaal volwassen zijn toch echt meer als verpleger of stratenmaker dan als ingenieur of arts.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  donderdag 29 september 2011 @ 16:32:23 #158
337425 ramon83
pi_102517122
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:29 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Dat dachten de communisten ook, alleen toen bleek dat een overgroot deel van de mensen de leukste job géén job vond en dat als je iedereen hetzelfde geeft nog maar weinig mensen echt willen werken.
Volgens mij had je niet echt een keuze en bovendien werkte het systeem niet omdat degene die het proces moesten bewaken, de zgn. leiders, uiteraard goed voor zichzelf en hun vriendjes zorgden terwijl de rest langzaam aan het creperen was...
pi_102517646
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:32 schreef ramon83 het volgende:

[..]

Volgens mij had je niet echt een keuze en bovendien werkte het systeem niet omdat degene die het proces moesten bewaken, de zgn. leiders, uiteraard goed voor zichzelf en hun vriendjes zorgden terwijl de rest langzaam aan het creperen was...
QFT

Helaas word macht meestal misbruikt, misschien dat ik daarom zo'n moeite heb met autoriteit ;)
pi_102517740
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:27 schreef ramon83 het volgende:

Ja snap ik, maar ik ben geen monteur dus ik heb die sleutel niet... Of kun je die ergens kopen?
Ik doelde meer op een bepaalde knoppen combinatie o.i.d.
Je kan die sleutels vast wel ergens kopen, maar ik krijg ze gewoon van de fabrikant. Mijn bier ligt natuurlijk niet in de voorraad cylinder... anders denk je cola te krijgen maar krijg je Schultenbrau :D
pi_102517948
Gaat het hier nog steeds niet over de huizenmarkt? :O
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_102518497
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoezo, zie jij het verband niet tussen de huizenmarkt en een frisdrankautomaat... :?
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_102518553
quote:
Welke markt? Er is alleen maar NHG, HRA, starterssubsidie, dubbele HRA en bank bailouts.... over welke 'markt' wil je het hebben?
pi_102518580
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:08 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Hoezo, zie jij het verband niet tussen de huizenmarkt en een frisdrankautomaat... :?
De overeenkomst in formaat is er in ieder geval :W
  donderdag 29 september 2011 @ 17:17:37 #165
337425 ramon83
pi_102518812
quote:
Kan je wel ff een update geven: de huizenmarkt is dood!
pi_102519412
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:10 schreef ComplexConjugate het volgende:
De overeenkomst in formaat is er in ieder geval :W
Ik hoop dat je meer verstand hebt van frisdrankautomaten. :D
pi_102523992
Die ongekende vrijheid als huurder geldt alleen zolang je blijft zitten waar je zit...:

Huurverhoging wordt niet uitgesteld
pi_102532454
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:23 schreef RemcoDelft het volgende:

Zal mij benieuwen! Ik denk dat ik "mijn prognose" van enkele jaren geleden (grofweg 30% daling van de huizenprijzen) serieus omhoog kan bijstellen.
Ik ging een paar jaar geleden uit van 50% (om op historisch gemiddelde prijzen terug te komen, al moet je eigenlijk een doorschieten verwachten naar een niveau daar onder) maar doordat er nu zoveel huizen over the top gefinancierd zijn, staat er voor veel mensen wel een heel zware (en steeds oplopende) straf op verkopen. Ik denk dat daarom minder mensen zullen verhuizen vanwege 'optionele' redenen zoals verandering van baan of echtscheiding, en dat de daling het vooral zal moeten hebben van mensen die hun woonlasten niet meer kunnen opbrengen. Dan moet er ofwel hoge werkloosheid komen, ofwel een flinke rentestijging. Zolang overheden en centrale banken hun print-n-pimp beleid volhouden zie ik het daar niet van komen, dus een snelle daling zoals in die geextrapoleerde grafiek (a la eind jaren '70) verwacht ik niet. Eerder nog een paar jaar doormodderen met licht dalende prijzen, totdat inflatie blijvend voet aan de grond krijgt, en dan kan het alle kanten op gaan doordat er allerlei tegengestelde krachten op gang komen tussen mensen met en zonder werk, mensen met en zonder geld en mensen met en zonder hypotheek.
  donderdag 29 september 2011 @ 23:00:01 #169
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_102533315
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 22:43 schreef dvr het volgende:

[..]

Ik ging een paar jaar geleden uit van 50% (om op historisch gemiddelde prijzen terug te komen, al moet je eigenlijk een doorschieten verwachten naar een niveau daar onder) maar doordat er nu zoveel huizen over the top gefinancierd zijn, staat er voor veel mensen wel een heel zware (en steeds oplopende) straf op verkopen. Ik denk dat daarom minder mensen zullen verhuizen vanwege 'optionele' redenen zoals verandering van baan of echtscheiding, en dat de daling het vooral zal moeten hebben van mensen die hun woonlasten niet meer kunnen opbrengen.
Vergeet niet dat het slechts een paar procent van de huizen is die verkocht wordt: 100.000 huizen per jaar is een fractie van het totaal. M.a.w. er zijn genoeg mensen die om wat voor reden dat ook tegen lagere prijs hun toko kunnen verkopen, daarvoor hoeft echt niet iedereen te verhuizen.
censuur :O
pi_102539115
http://www.funda.nl/koop/(...)bunschoter-veenkamp/
quote:
Het animo is voor de eerste drie fasen bijzonder groot geweest. Geen wonder, de ligging van deze nieuwe wijk is uniek en waterrijk. Veel kavels grenzen aan het water en sommige hebben de mogelijkheid om een bootje aan te leggen.
Wat ze vergeten te zeggen is dat de animo voor de appartementen overweldigend was (60 man voor 23 appartementen), en dat de rest wat minder goed liep (ongeveer de helft verkocht). Ze hebben er van 'geleerd', en nu doen ze nog eens 15 appartementen, met nog meer 'gewone' woningen.

Hoezo, vraaggestuurd bouwen?

En die vraagprijs voor die appartementen? Ik heb mij ook ingeschreven voor een appartement, van de 15 zijn er 3 goedkoper dan ¤152.000, 5 tot ¤175.500 en de rest is allemaal duurder, tot wel ¤235.000, daarvoor heb je 92m2m... De vorige serie was niet duurder dan ¤175.000
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  vrijdag 30 september 2011 @ 07:51:40 #171
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_102539320
WTF? "Aan het water"? Een flat, met een weg er tussen? Ze weten het leuk te brengen...

Bij een huis aan het water denk ik aan zoiets:
censuur :O
pi_102539765
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 07:51 schreef RemcoDelft het volgende:
WTF? "Aan het water"? Een flat, met een weg er tussen? Ze weten het leuk te brengen...

Bij een huis aan het water denk ik aan zoiets: [ afbeelding ]
Vakantiewoningen die niet permanent bewoond mogen worden?
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:59:24 #173
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_102540072
Gisteren in De Vijfde Dag:

Oud-Robeco-topman en econoom Jaap van Duijn dat de "capitulatiefase" in deze woningmarkt crisis nog moet beginnen. Hij houdt er rekening mee dat een crisis een jaar of 6 duurt, en dat de prijzen uiteindelijk 30% zullen zijn gevallen. Hij adviseert starters om nog een paar jaar te wachten.

Zeepbel heeft dit interview uiteraard uitgeknipt:

Stevige uitspraak! Zeker als je nagaat, dat deze 30% nog niet uitgaat, van toekomstige beperkingen van de HRA.
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_102540616
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 07:18 schreef Resistor het volgende:

[..]

Wat ze vergeten te zeggen is dat de animo voor de appartementen overweldigend was (60 man voor 23 appartementen), en dat de rest wat minder goed liep (ongeveer de helft verkocht). Ze hebben er van 'geleerd', en nu doen ze nog eens 15 appartementen, met nog meer 'gewone' woningen.

En die vraagprijs voor die appartementen? Ik heb mij ook ingeschreven voor een appartement, van de 15 zijn er 3 goedkoper dan ¤152.000, 5 tot ¤175.500 en de rest is allemaal duurder, tot wel ¤235.000, daarvoor heb je 92m2m... De vorige serie was niet duurder dan ¤175.000
Rengers Wetering.... echt spuuglelijke en piepkleine woningen. Pal naast een industrieterrein en drukke straatweg, voor de rest omringt door polderland met veel koeien.... echt een toplocatie om te wonen :')

Dan kun je nog beter verkassen naar Vathorst :7
pi_102540650
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:59 schreef droom_econoom8 het volgende:

Stevige uitspraak! Zeker als je nagaat, dat deze 30% nog niet uitgaat, van toekomstige beperkingen van de HRA.
De -50% die xeno altijd geroepen heeft word met de dag realistischer :Y
pi_102541236
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:59 schreef droom_econoom8 het volgende:
Gisteren in De Vijfde Dag:
Grappig stukje na het item met jaap van duijn , sint jozef beeldjes begraven om je huis te verkopen 8)7
pi_102541403
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:01 schreef corus het volgende:

[..]

Grappig stukje na het item met jaap van duijn , sint jozef beeldjes begraven om je huis te verkopen 8)7
Als de buren net zo zijn snap ik waarom niemand er wil wonen.
pi_102541415
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:01 schreef corus het volgende:

[..]

In tijden van wanhoop vallen mensen meestal terug op bijgeloof en religie.
pi_102541418
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 07:18 schreef Resistor het volgende:

[..]

Wat een dure kippenhokken zeg.
Je krijgt echt weinig woonoppervlak, privacy en de servicekosten zullen er ook niet om liegen.
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_102548945
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 09:34 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

De -50% die xeno altijd geroepen heeft word met de dag realistischer :Y
Jij komt hier pas sinds de dag nadat Xeno gebanned was, dus hoe kun jij dat nou weten :? ;)
pi_102549091
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:03 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Jij komt hier pas sinds de dag nadat Xeno gebanned was, dus hoe kun jij dat nou weten :? ;)
De post geschiedenis van Xeno is in heel dronten verplicht leesvoer op de middelbare school.

Ondertussen in de echte wereld:
quote:
LUXEMBURG - De prijzen van goederen en diensten in de eurozone zijn in september onverwacht scherp gestegen, met 3 procent ten opzichte van dezelfde maand vorig jaar.
pi_102549198
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:08 schreef lutser.com het volgende:

[..]

De post geschiedenis van Xeno is in heel dronten verplicht leesvoer op de middelbare school.

Ondertussen in de echte wereld:

[..]

Inflatie *O*
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:17:35 #183
324665 meth77
to do or not to do
pi_102549394
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:11 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Inflatie *O*
Rente *O*
Dalende pensioenen en uitkeringen *O*
Lagere huizenprijzen *O*
pi_102549561
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:17 schreef meth77 het volgende:
Rente *O*
Dalende pensioenen en uitkeringen *O*
Lagere huizenprijzen *O*
Extragraties aflossing *O*

De huursverhogingen volgen altijd de inflatie... -O-
pi_102549869
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:29 schreef Whuzz het volgende:

[..]

nou verdraai je de boel, geen enkel mens prefereert uitzichtloosheid, het comminisme was een dictatuur onder het mom van communisme, en nu is rusland nog steeds een dictatuur onder het mom van democratie.
wil je dan ook zeggen dat omdat veel russen werken tot aan hun salaris en dan totdat dat salaris op is alleen maar drinken, om dan weer op zoek te gaan naar een baantje als het geld op is betekend dat democratie niet werkt?
beetje kort door de bocht hoor.

mijn stereotypering is ook kort door de bocht, vele russen verafschuwen drank omdat ze meerdere familieleden verloren hebben hierdoor, echter is het wel op de realiteit in tenminste sint petersburg gebaseerd.

het gebrek aan toekomst perspectief, voelen om geen enkele mogelijkheid te hebben je leven beter te maken (omdat het toch afgepakt wordt door de maffia, of omdat het toch tot niets geinflateerd wordt etc etc.) is desastreus voor motivatie in het algemeen
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:43:37 #186
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_102550127
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:03 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Hoezo gebanned? Vanwege het zeepbal-spam gebeuren?
Is hij echt weg en kan ik hier weer eens komen buurten?
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_102550268
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:43 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Xeno gebanned. Eén dag later verschijnt CompleXenogate die exact hetzelfde post als Xeno altijd deed. You do the math ;)
pi_102550319
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:43 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Het is niet helemaal duidelijk waarom xeno gebanned is, er waren geloof ik meerdere mensen die gebanned waren op dat moment. De meesten zijn teruggekeerd maar xeno hebben we sindsdien niet meer gezien.
  Moderator vrijdag 30 september 2011 @ 14:54:26 #189
16180 crew  CoolGuy
pi_102550424
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:35 schreef Artimunor het volgende:

[..]

nou verdraai je de boel, geen enkel mens prefereert uitzichtloosheid, het comminisme was een dictatuur onder het mom van communisme, en nu is rusland nog steeds een dictatuur onder het mom van democratie.
wil je dan ook zeggen dat omdat veel russen werken tot aan hun salaris en dan totdat dat salaris op is alleen maar drinken, om dan weer op zoek te gaan naar een baantje als het geld op is betekend dat democratie niet werkt?
beetje kort door de bocht hoor.

mijn stereotypering is ook kort door de bocht, vele russen verafschuwen drank omdat ze meerdere familieleden verloren hebben hierdoor, echter is het wel op de realiteit in tenminste sint petersburg gebaseerd.

het gebrek aan toekomst perspectief, voelen om geen enkele mogelijkheid te hebben je leven beter te maken (omdat het toch afgepakt wordt door de maffia, of omdat het toch tot niets geinflateerd wordt etc etc.) is desastreus voor motivatie in het algemeen
Dat gebrek aan toekomst perspectief komt meestal pas achteraf he, berouw komt na de zonden. Of denk je dat iedereen die op school te 'stoer' was om serieus met school bezig te zijn, nu achteraf nog blij is met die keuzes? Want ze worden geconfronteerd met mensen om hun heen die wel wat verder zijn gekomen, en dan is 't achteraf huilen.

Het is echt niet zo dat je op de middelbare school al aan het denken bent dat je allemaal geen moeite moet doen omdat het 'afgepakt wordt door de mafia of tot niets geinflateerd wordt', kom op zeg :') De meeste lui vonden school allemaal niet stoer, en 15 jaar later zien ze de gevolgen van hun keuze en dan is 't huilen.

Dat gebrek aan toekomstperspectief komt echt niet aanwaaien in de meeste gevallen hoor, maar is een direct gevolg van eigen keuzes jaren eerder al. Doe nou niet alsof iedereen die laaggeschoold is een slachtoffer is van de economie.
  Moderator vrijdag 30 september 2011 @ 14:55:57 #190
16180 crew  CoolGuy
pi_102550478
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:50 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Het is niet helemaal duidelijk waarom xeno gebanned is, er waren geloof ik meerdere mensen die gebanned waren op dat moment. De meesten zijn teruggekeerd maar xeno hebben we sindsdien niet meer gezien.
Het is heel duidelijk waarom je geband bent Xeno. Net als zo'n beetje iedereen die in deze topicsreeks toen een AEX ban had, omdat de discussie uit de hand liep. Volgens mij ben jij onder deze nick gaan posten voor je weekban voorbij was, wat dus neerkomt op doorposten met een kloon tijdens een ban. Is volgens mij niet de bedoeling.
pi_102550533
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:54 schreef CoolGuy het volgende:

Het is echt niet zo dat je op de middelbare school al aan het denken bent dat je allemaal geen moeite moet doen omdat het 'afgepakt wordt door de mafia of tot niets geinflateerd wordt', kom op zeg :') De meeste lui vonden school allemaal niet stoer, en 15 jaar later zien ze de gevolgen van hun keuze en dan is 't huilen.

Spreek voor jezelf, ik dacht al na over dat soort dingen op de basisschool :W

Overigens maak ik me helemaal geen zorgen over de economie, de echte crisis... die van het tekort aan energie en grondstoffen moet nog komen... en erger nog.... ze zal komen met het huidige economische systeem. Je kan je voorstellen dat de volledige ineenstorting van dit monetaire systeem mij niet vroeg genoeg kan komen :)
pi_102550598
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:55 schreef CoolGuy het volgende:

Het is heel duidelijk waarom je geband bent Xeno. Net als zo'n beetje iedereen die in deze topicsreeks toen een AEX ban had, omdat de discussie uit de hand liep. Volgens mij ben jij onder deze nick gaan posten voor je weekban voorbij was, wat dus neerkomt op doorposten met een kloon tijdens een ban. Is volgens mij niet de bedoeling.
Waarom blijft toch iedereen mij xeno noemen 8)7
  Moderator vrijdag 30 september 2011 @ 15:01:56 #193
16180 crew  CoolGuy
pi_102550648
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:57 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf, ik dacht al na over dat soort dingen op de basisschool :W

Overigens maak ik me helemaal geen zorgen over de economie, de echte crisis... die van het tekort aan energie en grondstoffen moet nog komen... en erger nog.... ze zal komen met het huidige economische systeem. Je kan je voorstellen dat de volledige ineenstorting van dit monetaire systeem mij niet vroeg genoeg kan komen :)
Nou nou, dat heeft je nogal wat opgeleverd, al op de basisschool, en nu, jaaaaren later zit je nog te wachten op die instorting. Wou je nou echt beweren dat je geen opleiding hebt gedaan omdat je geen zin had om het allemaal van je afgepakt te krijgen door de mafia, en dat je daar op de basischool al mee bezig was? :')
  Moderator vrijdag 30 september 2011 @ 15:02:20 #194
16180 crew  CoolGuy
pi_102550660
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:00 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Omdat je wel uitermate doorzichtig bent.
pi_102550805
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:00 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Beschouw het maar als een geuzennaam. Het lijkt mij een hele eer vergeleken te worden met de roemruchte Xeno.
pi_102550833
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Omdat je wel uitermate doorzichtig bent.
Waarom noem je mij dan niet 'de doorzichtige' :')
  vrijdag 30 september 2011 @ 15:12:00 #197
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_102550939
Maar hoezo hadden er meerdere een AEX ban, wat liep er uit de hand? Welk topic deeltje?

En hoe is het met DAM? Die was ook ineens toch weer terug.

Verder is hier weinig veranderd, de prijzen gaan nog steeds 40% naar beneden toch Complexeno?

Of is het een feit dat we nu 3 jaar verder zijn en er gemiddeld 10% af is?
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_102550960
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:01 schreef CoolGuy het volgende:

Nou nou, dat heeft je nogal wat opgeleverd, al op de basisschool, en nu, jaaaaren later zit je nog te wachten op die instorting. Wou je nou echt beweren dat je geen opleiding hebt gedaan omdat je geen zin had om het allemaal van je afgepakt te krijgen door de mafia, en dat je daar op de basischool al mee bezig was? :')
Ik heb gewoon niet zo heel veel vertrouwen in de gevestigde instituten van onze maatschappij. Overigens heb ik wel een opleiding hoor... we zijn niet allemaal zo slim als xeno ;)
  Moderator vrijdag 30 september 2011 @ 15:14:00 #199
16180 crew  CoolGuy
pi_102550981
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:12 schreef Sjabba het volgende:
Maar hoezo hadden er meerdere een AEX ban, wat liep er uit de hand? Welk topic deeltje?

En hoe is het met DAM? Die was ook ineens toch weer terug.

Verder is hier weinig veranderd, de prijzen gaan nog steeds 40% naar beneden toch Complexeno?

Of is het een feit dat we nu 3 jaar verder zijn en er gemiddeld 10% af is?
Welk deel weet ik niet, maar wat er aan de hand was was dat de mensen die constant in die discussie zaten eigenlijk op een gegeven moment alleen nog maar aan t trollen/flamen waren. Daarom heeft zo'n beetje iedereen een afkoelban gekregen.

Wie je met DAM bedoeld weet ik zo gauw niet :)
pi_102551074
Alsof de huizenprijzen ineens flink zakken, wat een idioterie.
Ten eerste zijn de verkopers heel stug in het vasthouden van hun vraagprijzen, daardoor is de omzet flink ingezakt, niet de verkoopprijs.
Ten tweede zal de overheid heel ver gaan om een flinke prijsdaling te voorkomen, desnoods hevelen ze gelden over van de belastingbetaler naar de huizenmarkt, dat houdt de prijzen hoog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')