Volgens mij doet ie dat achter de camera ookquote:Op donderdag 22 september 2011 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom praat die indo altijd zo raar voor de camera? Met zijn houding...
Inddquote:Op donderdag 22 september 2011 22:31 schreef henkde_j het volgende:
Hoezo duidelijk dat die mensen gestuurd zijn
Ditquote:Op donderdag 22 september 2011 22:31 schreef henkde_j het volgende:
Inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2011 22:31 schreef henkde_j het volgende:
Waarom mag je geen Feyenoord shirt aan in Amsterdam?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
Waarom mag je geen New York shirt aan in LA?_!
Hij klemt zijn handen zodanig dat hij niet de hele tijd in zijn broek schijt.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom praat die indo altijd zo raar voor de camera? Met zijn houding...
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Compton... Zometeen komen de Diaz bros. nog langs
Een voetbalclub, oke. Maar een stad?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom mag je geen Feyenoord shirt aan in Amsterdam?
Zal wel net zoiets zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een voetbalclub, oke. Maar een stad?
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:32 schreef Ronaldsen het volgende:
G-Low zou ook wel met een Feyenoord shirt in Amsterdam gaan lopen
FC Maastricht dude!quote:Op donderdag 22 september 2011 22:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Nee joh, MVV-shirt in Kerkradequote:Op donderdag 22 september 2011 22:32 schreef Ronaldsen het volgende:
hij maakt het er zelf naar hequote:Op donderdag 22 september 2011 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze zetten G-low echt constant te kakken.
terecht
Wel bij de les he swa!quote:
Ditquote:Op donderdag 22 september 2011 22:35 schreef YazooW het volgende:
Als hij die Priya Rai regelt word ik helemaal gek
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Ik ga geen meisje zoenen dat ik niet leuk vind."
Wat is dat nou weer voor instellingquote:Op donderdag 22 september 2011 22:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Ik ga geen meisje zoenen dat ik niet leuk vind."
dat..quote:Op donderdag 22 september 2011 22:35 schreef D. het volgende:
Ze wil hem niet, DUS ze is een golddigger
legendary die manquote:
Ja natuurlijk. Ik weet ook altijd wie clips regisseert, notquote:Op donderdag 22 september 2011 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En nu kennen ze hem natuurlijk allemaal
eric legendary wie!quote:
Hij had beter een Feyenoord shirt kunnen zeggen iddquote:Op donderdag 22 september 2011 22:39 schreef Karina het volgende:
Haha een AZ shirtdat kan best hoor.
kloptquote:Op donderdag 22 september 2011 22:39 schreef mootie het volgende:
Hoe langer ik naar Biggah kijk, hoe meer down-trekjes ik zie
Dat viel me echt al op vanaf moment 1.. dat hangend lipje, manier van praten, je merkt gewoon dat die gast een downie is.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:39 schreef mootie het volgende:
Hoe langer ik naar Biggah kijk, hoe meer down-trekjes ik zie
Genoeg Ajax fans die voor AZ waren iddquote:Op donderdag 22 september 2011 22:39 schreef Karina het volgende:
Haha een AZ shirtdat kan best hoor.
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:40 schreef YazooW het volgende:
Alleen omdat g-low het verkeerde shirt droeg
Dat trek ik nietquote:
Klopt.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog een aandachthoeren programma nu?
Moet je kijken naar de tijd waarop ze geplaatst zijn. Er zit hoogstens 30 seconden tussen.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:43 schreef NumberSeven het volgende:
Zo grappig om steeds 100 x dezelfde posts te lezen
anders post je dat 100 keerquote:Op donderdag 22 september 2011 22:43 schreef NumberSeven het volgende:
Raar gevoel voor humor heb jijquote:Op donderdag 22 september 2011 22:43 schreef NumberSeven het volgende:
Iets met analoge en digitale tv.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Moet je kijken naar de tijd waarop ze geplaatst zijn. Er zit hoogstens 30 seconden tussen.
join the club, ik wacht daar ook op. denk dat ie er met 10min. staat. gewoon op rtlgemist.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
Te laat thuis, nu wachten tot hij online staat.
ja man, vorige keer stond ie er wel na 10min. al op.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:15 schreef ChesterPerry het volgende:
Wat duurt dat rtlgemist lang joh ook expeditie staat er nog niet op :s
Dit gaat toch niet over talenten.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:45 schreef NumberSeven het volgende:
Mensen, gaan we nog een petitie tekenen of wat? RTL vragen om minstens 4 keer per jaar zo'n show te maken en steeds nieuwe rappers naar LA sturen, er zijn genoeg talenten die willen doorstromen naar het echte werk, lolol.
ze hebben absoluut talent om mensen te vermaken, alleen is het niet om hun rapskillzzzz.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dit gaat toch niet over talenten.
ahaquote:Op donderdag 22 september 2011 23:50 schreef ConnerJohn het volgende:
Ze hebben een stel gasten die denk ik weinig van de wereld hebben gezien en op een hun eigen houtje zouden zien mee op reis genomen en maken misbruik van hun ontwetendheid en beleving van hun wereldje.
een troll is t zekerquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:10 schreef benx het volgende:
Denken dat Biggah een beperking heeft
Die gast is gewoon een troll jongens, acteur.
ik wilde m net posten haha, great. ff lachen weer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/757034be-7faa-319e-8229-878bb8df91cc/
Late reactie (zo'n 4 delen terug): Ik had dat bij Giel nog niet gezien maar het is best saai als ze zo voorbereid zijn haha.... of was er ergens halverwege het filmpje nog iets spectaculairs?quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:14 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
ik wilde m net posten haha, great. ff lachen weer.
nee het was juist vrij aardig, samen met lange frans. Je merkt dat Giel ze echt onderuit probeert te halen maar t lukte niet echt. net als wat je zei bij dwdd. soms verwacht je dat ze keihard gaan falen en dan verrassen ze je opeens, heeeeel soms.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:23 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Late reactie (zo'n 4 delen terug): Ik had dat bij Giel nog niet gezien maar het is best saai als ze zo voorbereid zijn haha.... of was er ergens halverwege het filmpje nog iets spectaculairs?
Ik vind hem maar een zwakzinnige dwerg.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:50 schreef ConnerJohn het volgende:
Alleen mc bigga zou tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden, die gast heeft duidelijk een of andere beperking.
En hij is niet de enigequote:Op vrijdag 23 september 2011 00:10 schreef benx het volgende:
Denken dat Biggah een beperking heeft
Die gast is gewoon een troll jongens, acteur.
O, jij bent van de regie?quote:Op vrijdag 23 september 2011 07:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En hij is niet de enigeOok dat stukje met dat Brooklyn tshirt en die zogenaamde eastcoast/westcoast discussie was in scene gezet.
Het leukste zou zijn als hij rode bandana ergens in crips gebied terecht komen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:03 schreef NumberSeven het volgende:
Anders kun je morgen gwn op youtube kijken, kanaal van TopView upload alle afleveringen.
Ontopic; die G-low is helemaal gek, met een eastcoast shirt en dreadlocks én bandana in compton. comptom is t ergste van t ergste wat ghetto's betreft. vraag me af hoe die dat heeft overleefd.
Dat zag er idd erg gespeeld uit. Dat meisje zat alles te herhalen wat die jongen zei.quote:Op vrijdag 23 september 2011 07:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En hij is niet de enigeOok dat stukje met dat Brooklyn tshirt en die zogenaamde eastcoast/westcoast discussie was in scene gezet.
Ja maar dat is net zoiets als met een Zwolle shirtje in Deventer lopen :<quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:59 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, ik dacht eerst ook dat het met het rode shirt van zo'n andere gozer te maken had, maar helaas, gewoon om de tekst 'Brooklyn' op een shirtje
Well, he can blow your back out doggy-style, all night long. (als hij niet voor het zoenen 'terugtrekt')quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:31 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het tomeloze zelfvertrouwen van die Biggah wel zeer fascinerend. Waarop hij het baseert: geen idee, maar fascinerend is het!
In de thuglife had ie al in een rivier gelegen. Dus ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 07:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
ze zullen vast een en ander in scene hebben gezet maar de rappers zijn i.i.g geen acteurs. vraag me dan af waarom de rappers zouden inschikken als ze openbaar voor lul worden gezet met zo'n scene?quote:Op vrijdag 23 september 2011 07:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Haha, doet me denken aan dit; kijk van 15:02 tot 15:07 LOLquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:29 schreef female81 het volgende:
Toen de eerste videoclip werd gestart, en G-Low een poging deed stoer & indringend in de camera te kijken (tijdens dat close shot), met van die droopy ogen, kon je me bijna oprapen.![]()
Ik verdenk die jongen er persoonlijk eerder van dat er 'iets' niet aan klopt dan Biggah.
Deed me een beetje denken aan mijn 4-jarig zoontje. Als ik hem een Engels woord uitleg, gaat hij dat ook aan anderen uitleggen. Biggah kan ook geen genoeg krijgen van net opgedane kennis (theorie natuurlijk, geen praktijk)quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Well, he can blow your back out doggy-style, all night long. (als hij niet voor het zoenen 'terugtrekt')
Ik bedoel dit hier, even pauzeren op 0.27 seconden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:01 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Haha, doet me denken aan dit; kijk van 15:02 tot 15:07 LOL
haha lol, biggah daarna dan, die kan gewoon echt niet serieus kijken. Die smile knalt er gewoon doorheen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:23 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik bedoel dit hier, even pauzeren op 0.27 seconden.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/be2fc780-8a13-4bbc-9530-31a5c410d479/
hoeveel afleveringen zijn er gemaakt?quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:36 schreef Radioheader het volgende:
Haha, ik kijk uit naar volgende week. G-Low laat z'n haar doen. Dan zie je die rooie kop, met die witte bandana streep bij de kapper
Geen idee, dit was gewoon de preview aan het eind van de afleveringquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:39 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
hoeveel afleveringen zijn er gemaakt?
Ze deden de vaat met m?quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:46 schreef bobjuh het volgende:
Vond het geweldig hoe g-low werd gedished door die wijven tijdens het speed daten
hilarischquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:32 schreef s0k het volgende:
Ze hadden echt voor de grap Steen er tussen moeten zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |