Dat werd benoemd op de boot, maar ik kon een paar woorden niet zo snel vertalen. Ze hadden elkaar in de winter al ontmoet met een of andere gelegenheid?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:15 schreef Tegan het volgende:
Ik zit zo te kijken he, maar hoe kent Emily/Amanda die ene chick die haar uitlegt wie al die rijke mensen zijn?
Dacht dat dat een leugen was voor die rijke mensenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat werd benoemd op de boot, maar ik kon een paar woorden niet zo snel vertalen. Ze hadden elkaar in de winter al ontmoet met een of andere gelegenheid?
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:55 schreef JDx het volgende:
Had ook ff mooi plaatje van d'r gezocht voor de op, jammer dat ik nergens een pic kon vinden waar ze die witte jurk aan heeft
Ik vind haar ook niet bijzonder mooi, eerlijk gezegd. Daniel overigens welquote:Op maandag 26 september 2011 19:16 schreef Seam het volgende:
Oh kut door al die positieve reacties moet ik de pilot nu eigenlijk ook gaan kijken
Overigens weer verbaasd over de waardering van Emily, standaarden zijn tegenwoordig wel gezakt merk ik
Dat idee heb ik ook ja. Maar echt benoemd is het volgens mij niet. Leek alsof zij op de avond van die inval in hun huis, toen ze een klein kind was, ook gewoon meegenomen werd..quote:Op donderdag 29 september 2011 17:17 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij is zij, nadat haar vader in de gevangenis terecht kwam, zo'n losgeslagen tiener geworden steeds in en uit de gevangenis?
Idd. En als ik die flashbacks zie van de jonge Amanda...ik zou haar ook niet herkennen hoor. Er zijn zoveel jaren verstreken en daarnaast ziet er ze er gewoon compleet anders uit.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:28 schreef Catwoman1986 het volgende:
Die gast met haar hond, ben zijn naam even kwijt, herkent haar volgens mij wel hoor. Hij kijkt steeds op een bepaalde manier naar haar alsof hij ergens herkenning ziet.
Maar het is al zo lang geleden dat het erg lastig is, sommige mensen veranderen nauwelijks terwijl anderen na 10 jaar echt onherkenbaar zijn
Heeft dr vader nagelaten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoe komt Emily nou aan haar geld? is dat nog van haar ouders?
quote:I was intrigued, though, by the implication that Victoria might have had something to do with the Senator's downfall. Frank the Totally Badass Private Investigator told Conrad that the emails to the mistress had been coming from his computer. (The implication seemed to be that Victoria was somehow involved -- I'm not entirely sure how that's possible, but the episode did seem to indicate that there was more to Victoria than just being the Hamptons' heartless Alien Queen Mother
Je weet dat dat een andere actrice is, hè, die jonge Amanda?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Idd. En als ik die flashbacks zie van de jonge Amanda...ik zou haar ook niet herkennen hoor. Er zijn zoveel jaren verstreken en daarnaast ziet er ze er gewoon compleet anders uit.
Goh, dat weet ik ook wel uiteraard. Maar voor die buurtbewoners zag Amanda er wel zo uit, als een klein meisje. En nu ziet ze er uit als Emily vanCamp...ik zou haar ook niet herkennen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Je weet dat dat een andere actrice is, hè, die jonge Amanda?
Hoe dan ook: fijne serie! één van de betere van het nieuwe tv-seizoen vooralsnog...
Ik snap wat hij bedoelde. Maar het is nou eenmaal zo dat Victoria, etc de kleine Amanda kennen terwijl ze er uit zag als die jonge actrice die kleine Amanda speelde...en Emily vanCamp is een hele andere actrice, maar dat weten HUN niet. In de serie is kleine amanda gewoon grote emily gewordenquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:56 schreef JDx het volgende:
Hij wil daarmee zeggen dat als je foto's zoekt van Emily vanCamp klein je haar best zou kunnen herkennen.
Iemand herkennen gaat echt om hele kleine trekjes, nu het zomaar iemand is, is het logisch dat ze er niet op lijkt.
Ik heb het dan ook over de serie, niet over de realiteit. Series zijn vaak niet even realistisch. Daarnaast was ik ook aardig close met kinderen vroeger maar als ik die nu zou tegen komen zou ik ze echt niet zo snel herkennen hoor, helemaal niet als diegene een hele andere naam heeft.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:14 schreef JDx het volgende:
Maar realistisch gezien zal je iemand van vroeger vaak nog wel herkennen denk ik. Helemaal als er hints zijn dat die hond je kent en hij weet donders goed nog wie Amanda is, want hij heeft z'n boot naar haar vernoemd. Dus ze waren wel close.
Ik vind haar niet vaag lijken op dat kleine meisje hoor. Ja, ze zijn blond. En ja, ik weet dat het 2 verschillende actrices zijn, maar dat weten die fictieve personages nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:23 schreef Tegan het volgende:
Nouja, ik vind het vooral raar dat niemand haar niet vaag vinden lijken op... Want idd, hij noemde zijn fucking boot naar haar.
En dat is niet omdat wij dat weten als kijker.
Hm. Je snapt mijn punt niet, laat maar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind haar niet vaag lijken op dat kleine meisje hoor. Ja, ze zijn blond. En ja, ik weet dat het 2 verschillende actrices zijn, maar dat weten die fictieve personages niet
Maar oke, ieder zo zijn mening!
22 is de standaardlengte van een half seizoen (13 afl) plus een 'back nine' (9 afl). Alleen kabelzenders (HBO, Showtime, Starz, etc) en de BBC houden standaard 12 of 13 afleveringen aan voor een tv-seizoen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef JDx het volgende:
Ja 22 afleveringen, fucking veel voor een serie van +/- 40 minuten!
Ik ben daar ook wel benieuwd naar. In aflevering 13 is het mysterie van de pilot afgelopen, dus ben benieuwd wat ze er daarna van gaan maken. Ik denk ook niet dat dit een serie is die heel lang zal lopen. 1 seizoen, hooguit 2 seizoenen misschien gok ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:26 schreef Catwoman1986 het volgende:
Oke leuk dat de serie nog even verder gaat, ik blijf het interessant vinden, maar ik ben wel benieuwd hoe lang ze er mee door gaan want dit lijkt me wel een verhaal dat vrij snel klaar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen het zien."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben daar ook wel benieuwd naar. In aflevering 13 is het mysterie van de pilot afgelopen, dus ben benieuwd wat ze er daarna van gaan maken. Ik denk ook niet dat dit een serie is die heel lang zal lopen. 1 seizoen, hooguit 2 seizoenen misschien gok ik.
Ik heb ergens gelezen (geen idee meer waar en of het dus ook klopt) dat seizoen 2Vraag over jouw spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen het zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net als destijds met Prison Break, seizoen 2 werkte nog omdat dat een logisch gevolg was; als je eruit bent moet je eruit zien te blijven. Maar de rest ging nergens meer over. Hoop niet dat ze zover gaan met deze serie, dat zou afbreuk doen aan de kwaliteit.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Dat is altijd vrij persoonlijk natuurlijk. Gewoon de pilot kijken en zien of het bevalt. Ik vind het tot nu toe een leuke serie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:58 schreef loezzzje het volgende:
Ik wil de pilot gaan downloaden. Is de serie een beetje de moeite waard?
Dat was al ongeveer een week geleden gepost, maar het blijft goed nieuwsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:19 schreef Desii het volgende:
Ik las net op eztv dat ze 22 afleveringen mogen maken.
http://eztv.it/tvnews/5850/abc-picks-up-revenge-and-suburgatory-for-full-seasons/
gelukkig ben ik dit weekend thuis...kan er nu 3 inhalenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Morgen alweer een nieuweHeb die van verleden week nog niet eens gezien dus kan ik er morgen mooi 2 kijken. Ik begin weer wat achter te lopen met series
Er gebeurde nietsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:20 schreef Steve het volgende:
Ik vond deze aflevering iets minder. Er gebeurde niet zo bijzonder veel. Nog steeds wel aardig om te kijken, maar volgende week hopelijk weer wat beter. Promo ziet er in ieder geval wel weel leuk uit.
Net de laatste 2 afleveringen achter elkaar gekeken en ik wil meer! Er gebeurde misschien niet super veel de laatste aflevering maar er is genoeg opgebouwd voor weer een zeer spannend vervolg!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:20 schreef Steve het volgende:
Ik vond deze aflevering iets minder. Er gebeurde niet zo bijzonder veel. Nog steeds wel aardig om te kijken, maar volgende week hopelijk weer wat beter. Promo ziet er in ieder geval wel weel leuk uit.
Ja dat vraag ik mij ook af!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:49 schreef Catwoman1986 het volgende:
Wat is die Tyler een ongelooflijke klootzak zeg, ben heel erg benieuwd waarom hij het leven van Daniel zo graag wil verkloten...
Ja wtf, dat snap ik echt niet helemaal...quote:
Haha ja ik had ook wel even een wtf momentje, maar wel erg relax dat er nu een fijn chantagefilmpje is van Tyler!quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:14 schreef JDx het volgende:
Damn, wat gaan die afleveringen snel, geweldige serie!
Maar aanspreken: ho maar! Eng!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:20 schreef JDx het volgende:
Gister aflevering in de trein gekeken, meisje naast me zat hele tijd mee te kijken, wilde maar al te graag weten wat het was volgens mij haha.
Nolan en Tyler hebben het een paar afleveringen geleden al gedaan. Dat heeft Nolan toen gefilmd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:58 schreef Tegan het volgende:
Was wel een goede ep.
Ben benieuwd hoe dat met the real Emily afloopt nu ze zich voordoet als Amanda. En dat verhaal van Declan is te voorspelbaar.
En Nolan gay, dat zag ik niet aankomen...
Hoe kan ik dat nu hebben gemist.quote:Op maandag 28 november 2011 16:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nolan en Tyler hebben het een paar afleveringen geleden al gedaan. Dat heeft Nolan toen gefilmd.
Ze lieten de zoen zelf toen niet zien, maar later zag je ze wel op bed op elkaar zitten.quote:
Ja precies.quote:Op maandag 28 november 2011 17:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Ze lieten de zoen zelf toen niet zien, maar later zag je ze wel op bed op elkaar zitten..
Haha nou goede reden om eens te gaan kijkenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Huh, dit topic staat in MyAT, maar ik heb er niet gepost. Dat is gek! Maar het ziet er wel tof uit
S02quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:15 schreef Breuls het volgende:
Shameless s02e01 is twee weken geleden al gelekt, voor de liefhebbers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Idd. Dat weet ik wel zeker, hij is voor de vrouwen zeker een blijvertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sooo goedquote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef Tegan het volgende:
Ik vraag me nu wel af wie Emily/the real Amanda's moeder is. En ik vermoed dat Charlotte van Victoria & David is. En dat Victoria toen ze erachter kwam dat ze zwanger was van Charlotte toch bij Conrad is gebleven ipv weggegaan is met David.
Mee eens. Vind hem niet interessant en zou er niet rouwig om zijn als hij inderdaad wordt doodgeschoten. Maar hij kan het ook overleven natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:18 schreef Steve het volgende:
Ik vind Daniel echt een inwisselbaar karakter, zonder noemenswaardige achtergrond..
Goed geschoten, T.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:37 schreef Tegan het volgende:
Dat van dat Charlotte een halfzusje van Emily/Amanda is had ik me een paar eps geleden al bedacht. Tof dat ze daar iets mee doen nu.
Goed punt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:24 schreef DoomCow het volgende:
Door te trouwen krijgt ze meer macht over Daniel, met (vermoedelijk) de hoop hem tegen Conrad / Victoria te krijgen, en Daniel krijgt door te trouwen ook een deel van Conrad's bedrijf in handen, wat de deur openzet voor een mogelijke 'Hostile Takeover'
Dat jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:54 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat het in eerste instantie gevoelloos is, maar dat ze er straks wel moeite me gaat krijgen om Daniel te benadelen ofzo. *voorspelbaar seizoen twee/drie plot*
Nee, aantal afleveringen bijbesteld, tot 22 ofzoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:12 schreef TheArt het volgende:
Geweldige paar laatste afleveringen. Nog 2 voor het seizoenseinde, toch?
Ben vooral benieuwd wat de rol van Jack nu gaat zijn nu de fake Amanda Clarke weg is. Net als dat ik benieuwd ben naar datgene wat op die tape staat die die gast had gemist, die onder het bed van Jack.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar een vermoeden."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Nicequote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:18 schreef Breuls het volgende:
Over 2 afleveringen is het feest uit de serie-opener, niet de seizoensfinale.
Nee het vermoeden niet, maar er staan wel dingen in die spoiler die over de vorige aflevering gaan en misschien zijn er mensen die die nog niet gezien hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:38 schreef Breuls het volgende:
Vermoedens hoeven niet in spoilers; ze spoilen immers niets.
Denk dat dat te maken heeft met het feit dat ze oorspronkelijk maar 13 afleveringen hadden opgenomen. Pas later kregen ze te horen dat ze meer afleveringen mochten maken. Ik gok dat ze daarom een pauze hebben ingelast zodat de afleveringen niet te dicht op het film-schema zouden liggen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:18 schreef Robophatt het volgende:
Waarom moeten we nu trouwens weer fucking lang wachten op een nieuwe aflevering? Word er echt niet goed van.
Jep er gebeurt altijd heel veel. Na elke aflevering heb je echt het idee van wow wat een nieuwe ontwikkelingen allemaal.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:41 schreef JDx het volgende:
Wow, apart hoe je bijna elke aflevering weer denkt, nu is er echt veel gebeurd en veel duidelijk geworden, elke aflevering zit gewoon vol met nieuwe dingen en ontdekkingen.
Je hebt gewoon bijna geen saaie tussen afleveringen zoals in veel series.
Als Fauxmanda dan dequote:I kind of just assumed Fauxmanda took it. Like how she cricled Emily Thorne WILL attend was an indicator that the real Emily Thorne will attend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordt in de volgende ep dan zou dat helemaal geweldig zijn. Plus zou het Jack een beetje op afstand houden, Victoria enzo zouden ook minder bang gaan doen, plus Emily zou niet meer exposed zijn. En Emily zou niet meer bang hoeven zijn voor een losgeslagen Amanda. Maar, het maakt Emily zelf wel een stuk minder likable. Maar ze heeft erger gedaan.
Ik had een twist geraden, laat ik nu maar voor twee uit twee gaan.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:42 schreef Tegan het volgende:
Ja ik neig toch steeds meer naar Fauxmanda zoals ze haar op tvline.com noemen. Mede door deze comment daar:
[..]
Als Fauxmanda dan deMurder victim in volgende episode als in de persoon op het strand van de eerste aflevering?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordt in de volgende ep dan zou dat helemaal geweldig zijn. Plus zou het Jack een beetje op afstand houden, Victoria enzo zouden ook minder bang gaan doen, plus Emily zou niet meer exposed zijn. En Emily zou niet meer bang hoeven zijn voor een losgeslagen Amanda. Maar, het maakt Emily zelf wel een stuk minder likable. Maar ze heeft erger gedaan.
Ik had een twist geraden, laat ik nu maar voor twee uit twee gaan.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
SPOILER: Promo volgende afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Alweer?quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:38 schreef Eef999 het volgende:
Wat een geweldige serie, en wat een aflevering![]()
![]()
![]()
En nu weer wachten... 2 weken zelfs
![]()
Ja, precies. De eerste 12 afleveringen heb in een paar dagen achter elkaar gekekenquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alweer?
FML waarom ontdek ik deze serie niet in mei ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben fan van zijn auto!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:56 schreef Tegan het volgende:
Wat een stom einde. Het was beter geweest als het Daniel was geweest. Veel beter.
En, ik ben fan van die Japanner (?), wat een vent.
Nolan wist niet dat Jack niet was weggegaan. Hij had zijn cameraatje op zijn boot gezet en zag dat hij helemaal klaar was om te vertrekken. Toen deed hij zijn laptop dicht en gaf die aan Big Ed. Daarna pas kwam Amanda bij Jack zijn boot en is hij toch nog niet weggegaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 07:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Al die vragen....wie vermoordde Tyler? Ik vraag me ook af wat Nolan van plan is. Hij wist dat Jack niet weg was gegaan (hij had een cam op de boot geplaatst), en toch zei hij dat wel tegen Emily. Zou Jack nu een verdachte zijn? Zijn truck is achtergebleven bij het strand...
En waarom nam mr. Tadeka faux-manda mee in zijn auto op het eind??
Aan de andere kant hebben ze Daniel nog wel nodig om het seizoen door te laten kabbelen (het was wel leuker geweest als het Daniel wel was, grotere twist) en zien we die kut Tyler iig niet steeds weer terugkomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:41 schreef TheGeneral het volgende:
Toch wel jammer dat het niet Daniel was die daar lag. Had ik eigenlijk leuker gevonden.
Ik denk dat Nolan en Tadeka samenwerkten, en dat Nolan zo Tadeka heeft gevraagd Fauxmanda even te redden daar. Gezien ze hem toch niet kent.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 07:41 schreef cinnamongirl het volgende:
En waarom nam mr. Tadeka faux-manda mee in zijn auto op het eind??
Waar kun je die ratings nakijken van series?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Pilot had een rating van 3.4...beste serie die om 10 uur draaide gister en daarmee CSI + Law&Order SVU verslagen dus dat doen ze wel netjes!
Als je het begin in slow-motion zet zie je duidelijk Daniël vallen en niet hoe-heet-ie-dode-ook-alweerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:52 schreef JDx het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben ze Daniel nog wel nodig om het seizoen door te laten kabbelen (het was wel leuker geweest als het Daniel wel was, grotere twist) en zien we die kut Tyler iig niet steeds weer terugkomen.
Amanda Clarke?quote:Op zondag 19 februari 2012 13:06 schreef JDx het volgende:
door wie die andere 2 schoten gelost werden.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nu volgens mij nog meer wachten...staat nog geen nieuwe aflevering te lezen op tv.com en de promo is ook nergens te bekennen voor 1x17. Ik haat al die pauzes!
De programmering van ABC meldt 'new' bij de volgende Revenge (woensdag @ 10).quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:04 schreef Armageddon het volgende:
Op bierdopje staat er al iets tot 1x19
Wow iddquote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:44 schreef Steve het volgende:
Veel antwoorden deze keer zeg, over wat er op het strand allemaal gaande was...
Ik had niet anders verwacht. De mouw van de schieter was ook niet wit, dus dat het een derde was, was al snel duidelijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wow iddEcht het was totaal niet in me opgekomen dat Takeda Tyler vermoord zou kunnen hebben, geen moment.
Wat deed Amanda op het strand dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:29 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het wel fijn dat we nu weten wat er is gebeurd. Nou is Daniel dus wel in principe schuldig, want die Japanner gaat er wel mee wegkomen. Ben benieuwd wat zijn straf wordt.
Eerlijk gezegd dacht ik eerst dat Amanda het had gedaan, en dat Jack haar toen had gered. Maar ik vond Nolan en Takeda ookal verdacht op dat feest, tja.
Nog niet klaar hoor. Meestal pas midden April.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:10 schreef Tegan het volgende:
Nouja het opnemen van Revenge is vast al klaar, en hij filmde laatst een film met Miley...
Inderdaad, maar ik moest wel behoorlijk inkomen merkte ik. Maar zoals elke keer waren de 45 minuten zo voorbijquote:Op donderdag 19 april 2012 14:43 schreef Eef999 het volgende:
Blijft spannend, iedere aflevering is te kort naar mijn zin![]()
En we hebben er nu ook wel heel lang op moeten wachten...
Ben weer benieuwd naar volgende week
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:28 schreef Breuls het volgende:
Ik vond het een beetje makkelijk dat die gast zichzelf verhing, maar dat was vergeven toen daar weer een twist achter bleek te zitten.
Dat. En Miley Cyrus date tegenwoordig een Australier ofzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik had ergens gelezen dat hij momenteel date met Emily vanCamp, zn co-star. Zal hij dan zomaar van 2 walletjes eten?
Ik vond het ook niet zoquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hm, ben nooit zo'n fan van dit soort afleveringen. Heb liever dat ze gewoon doorgaan met het verhaal.
True, tot aflevering 16/17 bleef ik me verbazen hoe sterk het verhaal wel niet was, het begint nu soms een beetje een gigantische wirwar te worden om het verhaal maar te rekken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 06:23 schreef Waaghals het volgende:
Ik vind de nieuwe afleveringen nogal tegenvallen.
Lijkt wel alsof ze niet gerekend hadden op verlenging.
Ik wil dat ze Jack verteld dat zij Amanda isquote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Robophatt het volgende:
Ik vraag me af wat ze met de echte Emily gaan doen... Zou zij in de komende aflevering nog naar voren komen of laten ze haar verhaallijn doodbloeden?
Ik las ergens dat ze dan gaan focusen op iemand anders die ook op 'revenge' uit is.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:59 schreef Tegan het volgende:
Mja, ik ben ook bang dat het verhaal op is na seizoen twee.
Want als Em haar zin heeft zitten alle Greyson's in de gevangenis. En dan is er geen tegenspeler meer over die niet aan haar kant staat.
Net zoals American Horror Story, compleet ander verhaal. Zou wel leuk zijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:29 schreef emss het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ze dan gaan focusen op iemand anders die ook op 'revenge' uit is.
Maar ik denk dat er nog wel wat twists komen eerst. Ik verdenk Ashley er van om een dubbele agenda te hebben. De hele tijd zo'n bijrol op de achtergrond, ze heeft vast familie ofzo die verongelukt was in dat vliegtuig, en probeert nu net zoals Amanda/Emily de Graysons van binnen kapot te maken. Nolan en Conrad hebben haar ook al rechtstreeks gevraagd wat 'haar game is'... ben benieuwd.. en waarom heeft Takeda zo'n persoonlijk belang bij Amanda/Emily's wraak? Waarom zou hij persoonlijk de trekker overhalen ipv het iemand te laten doen? Hij maakt z'n eigen handen vuil. Wie weet... misschien zat zijn familie ook op die vlucht... anyway... ik vind de afleveringen wel rommelig hoor, moet er goed met m'n hoofd bij blijven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zag ik wel aankomen, datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet...
Hele goede serie, van genoten. Benieuwd naar het volgende seizoen!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Ik hoop ook echt dat ze het overleefd heeft, hoe onaannemelijk dan ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:10 schreef Robophatt het volgende:
Ik hoop in ieder geval niet dat Victoria dood is. Begon haar personage steeds interessanter te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |