Mee eens. Vind hem niet interessant en zou er niet rouwig om zijn als hij inderdaad wordt doodgeschoten. Maar hij kan het ook overleven natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:18 schreef Steve het volgende:
Ik vind Daniel echt een inwisselbaar karakter, zonder noemenswaardige achtergrond..
Goed geschoten, T.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:37 schreef Tegan het volgende:
Dat van dat Charlotte een halfzusje van Emily/Amanda is had ik me een paar eps geleden al bedacht. Tof dat ze daar iets mee doen nu.
Goed punt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:24 schreef DoomCow het volgende:
Door te trouwen krijgt ze meer macht over Daniel, met (vermoedelijk) de hoop hem tegen Conrad / Victoria te krijgen, en Daniel krijgt door te trouwen ook een deel van Conrad's bedrijf in handen, wat de deur openzet voor een mogelijke 'Hostile Takeover'
Dat jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:54 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat het in eerste instantie gevoelloos is, maar dat ze er straks wel moeite me gaat krijgen om Daniel te benadelen ofzo. *voorspelbaar seizoen twee/drie plot*
Nee, aantal afleveringen bijbesteld, tot 22 ofzoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:12 schreef TheArt het volgende:
Geweldige paar laatste afleveringen. Nog 2 voor het seizoenseinde, toch?
Ben vooral benieuwd wat de rol van Jack nu gaat zijn nu de fake Amanda Clarke weg is. Net als dat ik benieuwd ben naar datgene wat op die tape staat die die gast had gemist, die onder het bed van Jack.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar een vermoeden."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Nicequote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:18 schreef Breuls het volgende:
Over 2 afleveringen is het feest uit de serie-opener, niet de seizoensfinale.
Nee het vermoeden niet, maar er staan wel dingen in die spoiler die over de vorige aflevering gaan en misschien zijn er mensen die die nog niet gezien hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:38 schreef Breuls het volgende:
Vermoedens hoeven niet in spoilers; ze spoilen immers niets.
Denk dat dat te maken heeft met het feit dat ze oorspronkelijk maar 13 afleveringen hadden opgenomen. Pas later kregen ze te horen dat ze meer afleveringen mochten maken. Ik gok dat ze daarom een pauze hebben ingelast zodat de afleveringen niet te dicht op het film-schema zouden liggen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:18 schreef Robophatt het volgende:
Waarom moeten we nu trouwens weer fucking lang wachten op een nieuwe aflevering? Word er echt niet goed van.
Jep er gebeurt altijd heel veel. Na elke aflevering heb je echt het idee van wow wat een nieuwe ontwikkelingen allemaal.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:41 schreef JDx het volgende:
Wow, apart hoe je bijna elke aflevering weer denkt, nu is er echt veel gebeurd en veel duidelijk geworden, elke aflevering zit gewoon vol met nieuwe dingen en ontdekkingen.
Je hebt gewoon bijna geen saaie tussen afleveringen zoals in veel series.
Als Fauxmanda dan dequote:I kind of just assumed Fauxmanda took it. Like how she cricled Emily Thorne WILL attend was an indicator that the real Emily Thorne will attend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordt in de volgende ep dan zou dat helemaal geweldig zijn. Plus zou het Jack een beetje op afstand houden, Victoria enzo zouden ook minder bang gaan doen, plus Emily zou niet meer exposed zijn. En Emily zou niet meer bang hoeven zijn voor een losgeslagen Amanda. Maar, het maakt Emily zelf wel een stuk minder likable. Maar ze heeft erger gedaan.
Ik had een twist geraden, laat ik nu maar voor twee uit twee gaan.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:42 schreef Tegan het volgende:
Ja ik neig toch steeds meer naar Fauxmanda zoals ze haar op tvline.com noemen. Mede door deze comment daar:
[..]
Als Fauxmanda dan deMurder victim in volgende episode als in de persoon op het strand van de eerste aflevering?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordt in de volgende ep dan zou dat helemaal geweldig zijn. Plus zou het Jack een beetje op afstand houden, Victoria enzo zouden ook minder bang gaan doen, plus Emily zou niet meer exposed zijn. En Emily zou niet meer bang hoeven zijn voor een losgeslagen Amanda. Maar, het maakt Emily zelf wel een stuk minder likable. Maar ze heeft erger gedaan.
Ik had een twist geraden, laat ik nu maar voor twee uit twee gaan.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
SPOILER: Promo volgende afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Alweer?quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:38 schreef Eef999 het volgende:
Wat een geweldige serie, en wat een aflevering![]()
![]()
![]()
En nu weer wachten... 2 weken zelfs
![]()
Ja, precies. De eerste 12 afleveringen heb in een paar dagen achter elkaar gekekenquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alweer?
FML waarom ontdek ik deze serie niet in mei ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben fan van zijn auto!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:56 schreef Tegan het volgende:
Wat een stom einde. Het was beter geweest als het Daniel was geweest. Veel beter.
En, ik ben fan van die Japanner (?), wat een vent.
Nolan wist niet dat Jack niet was weggegaan. Hij had zijn cameraatje op zijn boot gezet en zag dat hij helemaal klaar was om te vertrekken. Toen deed hij zijn laptop dicht en gaf die aan Big Ed. Daarna pas kwam Amanda bij Jack zijn boot en is hij toch nog niet weggegaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 07:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Al die vragen....wie vermoordde Tyler? Ik vraag me ook af wat Nolan van plan is. Hij wist dat Jack niet weg was gegaan (hij had een cam op de boot geplaatst), en toch zei hij dat wel tegen Emily. Zou Jack nu een verdachte zijn? Zijn truck is achtergebleven bij het strand...
En waarom nam mr. Tadeka faux-manda mee in zijn auto op het eind??
Aan de andere kant hebben ze Daniel nog wel nodig om het seizoen door te laten kabbelen (het was wel leuker geweest als het Daniel wel was, grotere twist) en zien we die kut Tyler iig niet steeds weer terugkomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:41 schreef TheGeneral het volgende:
Toch wel jammer dat het niet Daniel was die daar lag. Had ik eigenlijk leuker gevonden.
Ik denk dat Nolan en Tadeka samenwerkten, en dat Nolan zo Tadeka heeft gevraagd Fauxmanda even te redden daar. Gezien ze hem toch niet kent.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 07:41 schreef cinnamongirl het volgende:
En waarom nam mr. Tadeka faux-manda mee in zijn auto op het eind??
Waar kun je die ratings nakijken van series?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Pilot had een rating van 3.4...beste serie die om 10 uur draaide gister en daarmee CSI + Law&Order SVU verslagen dus dat doen ze wel netjes!
Als je het begin in slow-motion zet zie je duidelijk Daniël vallen en niet hoe-heet-ie-dode-ook-alweerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:52 schreef JDx het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben ze Daniel nog wel nodig om het seizoen door te laten kabbelen (het was wel leuker geweest als het Daniel wel was, grotere twist) en zien we die kut Tyler iig niet steeds weer terugkomen.
Amanda Clarke?quote:Op zondag 19 februari 2012 13:06 schreef JDx het volgende:
door wie die andere 2 schoten gelost werden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |