Denk dat dat te maken heeft met het feit dat ze oorspronkelijk maar 13 afleveringen hadden opgenomen. Pas later kregen ze te horen dat ze meer afleveringen mochten maken. Ik gok dat ze daarom een pauze hebben ingelast zodat de afleveringen niet te dicht op het film-schema zouden liggen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:18 schreef Robophatt het volgende:
Waarom moeten we nu trouwens weer fucking lang wachten op een nieuwe aflevering? Word er echt niet goed van.
Jep er gebeurt altijd heel veel. Na elke aflevering heb je echt het idee van wow wat een nieuwe ontwikkelingen allemaal.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:41 schreef JDx het volgende:
Wow, apart hoe je bijna elke aflevering weer denkt, nu is er echt veel gebeurd en veel duidelijk geworden, elke aflevering zit gewoon vol met nieuwe dingen en ontdekkingen.
Je hebt gewoon bijna geen saaie tussen afleveringen zoals in veel series.
Als Fauxmanda dan dequote:I kind of just assumed Fauxmanda took it. Like how she cricled Emily Thorne WILL attend was an indicator that the real Emily Thorne will attend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordt in de volgende ep dan zou dat helemaal geweldig zijn. Plus zou het Jack een beetje op afstand houden, Victoria enzo zouden ook minder bang gaan doen, plus Emily zou niet meer exposed zijn. En Emily zou niet meer bang hoeven zijn voor een losgeslagen Amanda. Maar, het maakt Emily zelf wel een stuk minder likable. Maar ze heeft erger gedaan.
Ik had een twist geraden, laat ik nu maar voor twee uit twee gaan.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:42 schreef Tegan het volgende:
Ja ik neig toch steeds meer naar Fauxmanda zoals ze haar op tvline.com noemen. Mede door deze comment daar:
[..]
Als Fauxmanda dan deMurder victim in volgende episode als in de persoon op het strand van de eerste aflevering?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordt in de volgende ep dan zou dat helemaal geweldig zijn. Plus zou het Jack een beetje op afstand houden, Victoria enzo zouden ook minder bang gaan doen, plus Emily zou niet meer exposed zijn. En Emily zou niet meer bang hoeven zijn voor een losgeslagen Amanda. Maar, het maakt Emily zelf wel een stuk minder likable. Maar ze heeft erger gedaan.
Ik had een twist geraden, laat ik nu maar voor twee uit twee gaan.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
SPOILER: Promo volgende afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |