Sooo goedquote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef Tegan het volgende:
Ik vraag me nu wel af wie Emily/the real Amanda's moeder is. En ik vermoed dat Charlotte van Victoria & David is. En dat Victoria toen ze erachter kwam dat ze zwanger was van Charlotte toch bij Conrad is gebleven ipv weggegaan is met David.
Mee eens. Vind hem niet interessant en zou er niet rouwig om zijn als hij inderdaad wordt doodgeschoten. Maar hij kan het ook overleven natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:18 schreef Steve het volgende:
Ik vind Daniel echt een inwisselbaar karakter, zonder noemenswaardige achtergrond..
Goed geschoten, T.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:37 schreef Tegan het volgende:
Dat van dat Charlotte een halfzusje van Emily/Amanda is had ik me een paar eps geleden al bedacht. Tof dat ze daar iets mee doen nu.
Goed punt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:24 schreef DoomCow het volgende:
Door te trouwen krijgt ze meer macht over Daniel, met (vermoedelijk) de hoop hem tegen Conrad / Victoria te krijgen, en Daniel krijgt door te trouwen ook een deel van Conrad's bedrijf in handen, wat de deur openzet voor een mogelijke 'Hostile Takeover'
Dat jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:54 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat het in eerste instantie gevoelloos is, maar dat ze er straks wel moeite me gaat krijgen om Daniel te benadelen ofzo. *voorspelbaar seizoen twee/drie plot*
Nee, aantal afleveringen bijbesteld, tot 22 ofzoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:12 schreef TheArt het volgende:
Geweldige paar laatste afleveringen. Nog 2 voor het seizoenseinde, toch?
Ben vooral benieuwd wat de rol van Jack nu gaat zijn nu de fake Amanda Clarke weg is. Net als dat ik benieuwd ben naar datgene wat op die tape staat die die gast had gemist, die onder het bed van Jack.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar een vermoeden."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Nicequote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:18 schreef Breuls het volgende:
Over 2 afleveringen is het feest uit de serie-opener, niet de seizoensfinale.
Nee het vermoeden niet, maar er staan wel dingen in die spoiler die over de vorige aflevering gaan en misschien zijn er mensen die die nog niet gezien hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:38 schreef Breuls het volgende:
Vermoedens hoeven niet in spoilers; ze spoilen immers niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |