Dat werd benoemd op de boot, maar ik kon een paar woorden niet zo snel vertalen. Ze hadden elkaar in de winter al ontmoet met een of andere gelegenheid?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:15 schreef Tegan het volgende:
Ik zit zo te kijken he, maar hoe kent Emily/Amanda die ene chick die haar uitlegt wie al die rijke mensen zijn?
Dacht dat dat een leugen was voor die rijke mensenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat werd benoemd op de boot, maar ik kon een paar woorden niet zo snel vertalen. Ze hadden elkaar in de winter al ontmoet met een of andere gelegenheid?
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:55 schreef JDx het volgende:
Had ook ff mooi plaatje van d'r gezocht voor de op, jammer dat ik nergens een pic kon vinden waar ze die witte jurk aan heeft
Ik vind haar ook niet bijzonder mooi, eerlijk gezegd. Daniel overigens welquote:Op maandag 26 september 2011 19:16 schreef Seam het volgende:
Oh kut door al die positieve reacties moet ik de pilot nu eigenlijk ook gaan kijken
Overigens weer verbaasd over de waardering van Emily, standaarden zijn tegenwoordig wel gezakt merk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |