Dat werd benoemd op de boot, maar ik kon een paar woorden niet zo snel vertalen. Ze hadden elkaar in de winter al ontmoet met een of andere gelegenheid?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:15 schreef Tegan het volgende:
Ik zit zo te kijken he, maar hoe kent Emily/Amanda die ene chick die haar uitlegt wie al die rijke mensen zijn?
Dacht dat dat een leugen was voor die rijke mensenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat werd benoemd op de boot, maar ik kon een paar woorden niet zo snel vertalen. Ze hadden elkaar in de winter al ontmoet met een of andere gelegenheid?
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:55 schreef JDx het volgende:
Had ook ff mooi plaatje van d'r gezocht voor de op, jammer dat ik nergens een pic kon vinden waar ze die witte jurk aan heeft
Ik vind haar ook niet bijzonder mooi, eerlijk gezegd. Daniel overigens welquote:Op maandag 26 september 2011 19:16 schreef Seam het volgende:
Oh kut door al die positieve reacties moet ik de pilot nu eigenlijk ook gaan kijken
Overigens weer verbaasd over de waardering van Emily, standaarden zijn tegenwoordig wel gezakt merk ik
Dat idee heb ik ook ja. Maar echt benoemd is het volgens mij niet. Leek alsof zij op de avond van die inval in hun huis, toen ze een klein kind was, ook gewoon meegenomen werd..quote:Op donderdag 29 september 2011 17:17 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij is zij, nadat haar vader in de gevangenis terecht kwam, zo'n losgeslagen tiener geworden steeds in en uit de gevangenis?
Idd. En als ik die flashbacks zie van de jonge Amanda...ik zou haar ook niet herkennen hoor. Er zijn zoveel jaren verstreken en daarnaast ziet er ze er gewoon compleet anders uit.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:28 schreef Catwoman1986 het volgende:
Die gast met haar hond, ben zijn naam even kwijt, herkent haar volgens mij wel hoor. Hij kijkt steeds op een bepaalde manier naar haar alsof hij ergens herkenning ziet.
Maar het is al zo lang geleden dat het erg lastig is, sommige mensen veranderen nauwelijks terwijl anderen na 10 jaar echt onherkenbaar zijn
Heeft dr vader nagelaten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoe komt Emily nou aan haar geld? is dat nog van haar ouders?
quote:I was intrigued, though, by the implication that Victoria might have had something to do with the Senator's downfall. Frank the Totally Badass Private Investigator told Conrad that the emails to the mistress had been coming from his computer. (The implication seemed to be that Victoria was somehow involved -- I'm not entirely sure how that's possible, but the episode did seem to indicate that there was more to Victoria than just being the Hamptons' heartless Alien Queen Mother
Je weet dat dat een andere actrice is, hè, die jonge Amanda?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Idd. En als ik die flashbacks zie van de jonge Amanda...ik zou haar ook niet herkennen hoor. Er zijn zoveel jaren verstreken en daarnaast ziet er ze er gewoon compleet anders uit.
Goh, dat weet ik ook wel uiteraard. Maar voor die buurtbewoners zag Amanda er wel zo uit, als een klein meisje. En nu ziet ze er uit als Emily vanCamp...ik zou haar ook niet herkennen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Je weet dat dat een andere actrice is, hè, die jonge Amanda?
Hoe dan ook: fijne serie! één van de betere van het nieuwe tv-seizoen vooralsnog...
Ik snap wat hij bedoelde. Maar het is nou eenmaal zo dat Victoria, etc de kleine Amanda kennen terwijl ze er uit zag als die jonge actrice die kleine Amanda speelde...en Emily vanCamp is een hele andere actrice, maar dat weten HUN niet. In de serie is kleine amanda gewoon grote emily gewordenquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:56 schreef JDx het volgende:
Hij wil daarmee zeggen dat als je foto's zoekt van Emily vanCamp klein je haar best zou kunnen herkennen.
Iemand herkennen gaat echt om hele kleine trekjes, nu het zomaar iemand is, is het logisch dat ze er niet op lijkt.
Ik heb het dan ook over de serie, niet over de realiteit. Series zijn vaak niet even realistisch. Daarnaast was ik ook aardig close met kinderen vroeger maar als ik die nu zou tegen komen zou ik ze echt niet zo snel herkennen hoor, helemaal niet als diegene een hele andere naam heeft.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:14 schreef JDx het volgende:
Maar realistisch gezien zal je iemand van vroeger vaak nog wel herkennen denk ik. Helemaal als er hints zijn dat die hond je kent en hij weet donders goed nog wie Amanda is, want hij heeft z'n boot naar haar vernoemd. Dus ze waren wel close.
Ik vind haar niet vaag lijken op dat kleine meisje hoor. Ja, ze zijn blond. En ja, ik weet dat het 2 verschillende actrices zijn, maar dat weten die fictieve personages nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:23 schreef Tegan het volgende:
Nouja, ik vind het vooral raar dat niemand haar niet vaag vinden lijken op... Want idd, hij noemde zijn fucking boot naar haar.
En dat is niet omdat wij dat weten als kijker.
Hm. Je snapt mijn punt niet, laat maar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind haar niet vaag lijken op dat kleine meisje hoor. Ja, ze zijn blond. En ja, ik weet dat het 2 verschillende actrices zijn, maar dat weten die fictieve personages niet
Maar oke, ieder zo zijn mening!
22 is de standaardlengte van een half seizoen (13 afl) plus een 'back nine' (9 afl). Alleen kabelzenders (HBO, Showtime, Starz, etc) en de BBC houden standaard 12 of 13 afleveringen aan voor een tv-seizoen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef JDx het volgende:
Ja 22 afleveringen, fucking veel voor een serie van +/- 40 minuten!
Ik ben daar ook wel benieuwd naar. In aflevering 13 is het mysterie van de pilot afgelopen, dus ben benieuwd wat ze er daarna van gaan maken. Ik denk ook niet dat dit een serie is die heel lang zal lopen. 1 seizoen, hooguit 2 seizoenen misschien gok ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:26 schreef Catwoman1986 het volgende:
Oke leuk dat de serie nog even verder gaat, ik blijf het interessant vinden, maar ik ben wel benieuwd hoe lang ze er mee door gaan want dit lijkt me wel een verhaal dat vrij snel klaar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen het zien."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben daar ook wel benieuwd naar. In aflevering 13 is het mysterie van de pilot afgelopen, dus ben benieuwd wat ze er daarna van gaan maken. Ik denk ook niet dat dit een serie is die heel lang zal lopen. 1 seizoen, hooguit 2 seizoenen misschien gok ik.
Ik heb ergens gelezen (geen idee meer waar en of het dus ook klopt) dat seizoen 2Vraag over jouw spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen het zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net als destijds met Prison Break, seizoen 2 werkte nog omdat dat een logisch gevolg was; als je eruit bent moet je eruit zien te blijven. Maar de rest ging nergens meer over. Hoop niet dat ze zover gaan met deze serie, dat zou afbreuk doen aan de kwaliteit.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Dat is altijd vrij persoonlijk natuurlijk. Gewoon de pilot kijken en zien of het bevalt. Ik vind het tot nu toe een leuke serie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:58 schreef loezzzje het volgende:
Ik wil de pilot gaan downloaden. Is de serie een beetje de moeite waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |