Ik vind haar niet vaag lijken op dat kleine meisje hoor. Ja, ze zijn blond. En ja, ik weet dat het 2 verschillende actrices zijn, maar dat weten die fictieve personages nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:23 schreef Tegan het volgende:
Nouja, ik vind het vooral raar dat niemand haar niet vaag vinden lijken op... Want idd, hij noemde zijn fucking boot naar haar.
En dat is niet omdat wij dat weten als kijker.
Hm. Je snapt mijn punt niet, laat maar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind haar niet vaag lijken op dat kleine meisje hoor. Ja, ze zijn blond. En ja, ik weet dat het 2 verschillende actrices zijn, maar dat weten die fictieve personages niet
Maar oke, ieder zo zijn mening!
22 is de standaardlengte van een half seizoen (13 afl) plus een 'back nine' (9 afl). Alleen kabelzenders (HBO, Showtime, Starz, etc) en de BBC houden standaard 12 of 13 afleveringen aan voor een tv-seizoen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef JDx het volgende:
Ja 22 afleveringen, fucking veel voor een serie van +/- 40 minuten!
Ik ben daar ook wel benieuwd naar. In aflevering 13 is het mysterie van de pilot afgelopen, dus ben benieuwd wat ze er daarna van gaan maken. Ik denk ook niet dat dit een serie is die heel lang zal lopen. 1 seizoen, hooguit 2 seizoenen misschien gok ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:26 schreef Catwoman1986 het volgende:
Oke leuk dat de serie nog even verder gaat, ik blijf het interessant vinden, maar ik ben wel benieuwd hoe lang ze er mee door gaan want dit lijkt me wel een verhaal dat vrij snel klaar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen het zien."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben daar ook wel benieuwd naar. In aflevering 13 is het mysterie van de pilot afgelopen, dus ben benieuwd wat ze er daarna van gaan maken. Ik denk ook niet dat dit een serie is die heel lang zal lopen. 1 seizoen, hooguit 2 seizoenen misschien gok ik.
Ik heb ergens gelezen (geen idee meer waar en of het dus ook klopt) dat seizoen 2Vraag over jouw spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen het zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net als destijds met Prison Break, seizoen 2 werkte nog omdat dat een logisch gevolg was; als je eruit bent moet je eruit zien te blijven. Maar de rest ging nergens meer over. Hoop niet dat ze zover gaan met deze serie, dat zou afbreuk doen aan de kwaliteit.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Dat is altijd vrij persoonlijk natuurlijk. Gewoon de pilot kijken en zien of het bevalt. Ik vind het tot nu toe een leuke serie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:58 schreef loezzzje het volgende:
Ik wil de pilot gaan downloaden. Is de serie een beetje de moeite waard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |