Dat was al ongeveer een week geleden gepost, maar het blijft goed nieuwsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:19 schreef Desii het volgende:
Ik las net op eztv dat ze 22 afleveringen mogen maken.
http://eztv.it/tvnews/5850/abc-picks-up-revenge-and-suburgatory-for-full-seasons/
gelukkig ben ik dit weekend thuis...kan er nu 3 inhalenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Morgen alweer een nieuweHeb die van verleden week nog niet eens gezien dus kan ik er morgen mooi 2 kijken. Ik begin weer wat achter te lopen met series
Er gebeurde nietsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:20 schreef Steve het volgende:
Ik vond deze aflevering iets minder. Er gebeurde niet zo bijzonder veel. Nog steeds wel aardig om te kijken, maar volgende week hopelijk weer wat beter. Promo ziet er in ieder geval wel weel leuk uit.
Net de laatste 2 afleveringen achter elkaar gekeken en ik wil meer! Er gebeurde misschien niet super veel de laatste aflevering maar er is genoeg opgebouwd voor weer een zeer spannend vervolg!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:20 schreef Steve het volgende:
Ik vond deze aflevering iets minder. Er gebeurde niet zo bijzonder veel. Nog steeds wel aardig om te kijken, maar volgende week hopelijk weer wat beter. Promo ziet er in ieder geval wel weel leuk uit.
Ja dat vraag ik mij ook af!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:49 schreef Catwoman1986 het volgende:
Wat is die Tyler een ongelooflijke klootzak zeg, ben heel erg benieuwd waarom hij het leven van Daniel zo graag wil verkloten...
Ja wtf, dat snap ik echt niet helemaal...quote:
Haha ja ik had ook wel even een wtf momentje, maar wel erg relax dat er nu een fijn chantagefilmpje is van Tyler!quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:14 schreef JDx het volgende:
Damn, wat gaan die afleveringen snel, geweldige serie!
Maar aanspreken: ho maar! Eng!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:20 schreef JDx het volgende:
Gister aflevering in de trein gekeken, meisje naast me zat hele tijd mee te kijken, wilde maar al te graag weten wat het was volgens mij haha.
Nolan en Tyler hebben het een paar afleveringen geleden al gedaan. Dat heeft Nolan toen gefilmd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:58 schreef Tegan het volgende:
Was wel een goede ep.
Ben benieuwd hoe dat met the real Emily afloopt nu ze zich voordoet als Amanda. En dat verhaal van Declan is te voorspelbaar.
En Nolan gay, dat zag ik niet aankomen...
Hoe kan ik dat nu hebben gemist.quote:Op maandag 28 november 2011 16:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nolan en Tyler hebben het een paar afleveringen geleden al gedaan. Dat heeft Nolan toen gefilmd.
Ze lieten de zoen zelf toen niet zien, maar later zag je ze wel op bed op elkaar zitten.quote:
Ja precies.quote:Op maandag 28 november 2011 17:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Ze lieten de zoen zelf toen niet zien, maar later zag je ze wel op bed op elkaar zitten..
Haha nou goede reden om eens te gaan kijkenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Huh, dit topic staat in MyAT, maar ik heb er niet gepost. Dat is gek! Maar het ziet er wel tof uit
S02quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:15 schreef Breuls het volgende:
Shameless s02e01 is twee weken geleden al gelekt, voor de liefhebbers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Idd. Dat weet ik wel zeker, hij is voor de vrouwen zeker een blijvertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sooo goedquote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef Tegan het volgende:
Ik vraag me nu wel af wie Emily/the real Amanda's moeder is. En ik vermoed dat Charlotte van Victoria & David is. En dat Victoria toen ze erachter kwam dat ze zwanger was van Charlotte toch bij Conrad is gebleven ipv weggegaan is met David.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |