Om aan de voorwaarde veiligheid te voldoen?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:06 schreef Boterbartje het volgende:
WAT ONMOGELIJK
Sinds wanneer heb je stroom nodig voor steenkool?
Waarom is deze voorwaarde gesteld? Veiligheid is niet belangrijk, als er maar eten en bier isquote:Op donderdag 22 september 2011 18:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Om aan de voorwaarde veiligheid te voldoen?
Nee tuurlijk niet, dit is alleen geen SC.quote:
Leuk bedacht. Echter, als je een multimeter op stroom (=Ampere) meten zet en in een stopcontact steekt, veroorzaak je een kortsluiting. Stroom meet je in serie met een apparaat en dan meet je wat dat apparaat gebruikt, niet wat je maximaal uit een stopcontact kunt gebruiken. .quote:Op donderdag 22 september 2011 17:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
Het wordt hier steeds genialer! Maar niemand die ook echt weet hoeveel watt ze uitgeven ? (multimeter mee nemen en ampere meten x 230 is wattage
Hahaha geniale opmeking! Maar, 1 wissel op het spoor en de hele wagon staat in de fik. Of de helft van de gasten zijn verminkt. Heb op training kleine busjes propaan (het gas wat jij bedoeld) laten ontploffen en dat geeft een knal dat alle ramen uit een heel treinstel klapt!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Anders aan een gas steengrill een nepstekker maken en een kapje om de vlammen te verbergen.
Om conducteur te worden hoef je niet bepaald het buskruit uitgevonden te hebben. Ze hebben dat vast niet door.
Ik zie je er al mee op het perron staanquote:Op donderdag 22 september 2011 20:50 schreef henkde_j het volgende:
Kun je niet gewoon een loeihete steen meenemen? Zo'n steen blijft wel even warm, zo heb je ook geen stroom nodig
Ben je gek, rauw vlees is goed voor je.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:54 schreef --werner-- het volgende:
Zolang het vlees maar gaar wordt vind ik het best
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:38 schreef Jac0bus het volgende:
He mods, er was toch ooit forum voor topics als deze? Ludieke acties ofzo? Waarom is die dichtgegaan? Lijkt me wel leuk om al dit soort dingen te verzinnen en uit te voeren met FOK!.
Tuurlijk gaat dit doorquote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef RadioSlut het volgende:
Hehe, leuk ideeJammer genoeg is m'n broer net weg
En die is dus erg goed in planningen maken + hij weet waar de wissels liggen, dus ik had dat aan hem kunnen vragen.
Ik zal van de week wel een smsje sturen ofzo, want dit móet gewoon doorgaan.
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef Jac0bus het volgende:
Anders neemt 1 iemand een brandblusser mee dat àls ze moeilijk gaan doen en gaan zeiken je altijd kunt bewijzen dat je veiligheid hoog in het vaandel hebt
Waarom alleen een brandblusser als je een brandblusser en brandweerman kan hebben?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef Jac0bus het volgende:
Anders neemt 1 iemand een brandblusser mee dat àls ze moeilijk gaan doen en gaan zeiken je altijd kunt bewijzen dat je veiligheid hoog in het vaandel hebt
vorige week was de beste man present.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jah waar is die kerel eigenlijk? Zal toch niet dood zijn ofzo?
Fuck yeah, iemand moet gewoon als brandweerman komen mét brandblusserquote:Op donderdag 22 september 2011 22:09 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Waarom alleen een brandblusser als je een brandblusser en brandweerman kan hebben?
Eventueel in pak (uitgaansuniform of bluspak (is wel warm))
Als ik kan, geen probleemquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:23 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Fuck yeah, iemand moet gewoon als brandweerman komen mét brandblusser
Op een serieuze mountainbike is het al pittig, laat staan met een bierfietsquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is zonne energie geen idee ?
Of als de trein hard genoeg rijdt een kleine windmolen uit het raam hangen en gebruik maken van windenergie
Dit idee is misschien nog wel beter dan mijn idee om de Alpe d'uzes te doen op een bierfiets
Nja ik ben er serieus mee bezig geweest: De Alpe d'Huez beklimmen, op een bierfiets! (Idee van SSB) #2quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:19 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Op een serieuze mountainbike is het al pittig, laat staan met een bierfiets![]()
![]()
Idee wel briljant tho!
Dat zou wel episch zijnquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik ben er serieus mee bezig geweest: De Alpe d'Huez beklimmen, op een bierfiets! (Idee van SSB) #2
Maar kreeg maar geen antwoord van de organisatie, vandaar maar niet verder gegaan met sponsors en een TU te zoeken
Kunnen we het niet combineren ofzoquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:16 schreef Patje1987 het volgende:
Ja hallo het gaat hier over steengrillen in de trein ja.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:17 schreef internal het volgende:
[..]
Kunnen we het niet combineren ofzoSteengrillen terwijl we de Alpe d'Huez beklimmen met een bierfiets.
Lees topic danquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hoe kom je aan stroom dan om je steengrillert aan te sluiten?
Verlengsnoer aanleggen uit de 1e klasse.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik wacht het met spanning af.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ben bezig met een oplossing mensen, heb geduld.
Lees anders eens.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
Fixedquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:56 schreef internal het volgende:
[..]
Ik wacht het met op spanning af.
Die zag ik niet aankomenquote:
Lees anders eerstquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Verlengsnoer aanleggen uit de 1e klasse.
Waarom moet je weten waar de wissels liggen? Dat weet ik ook wel, maar het is toch helemaal niet relevant?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef RadioSlut het volgende:
Hehe, leuk ideeJammer genoeg is m'n broer net weg
En die is dus erg goed in planningen maken + hij weet waar de wissels liggen, dus ik had dat aan hem kunnen vragen.
Ik zal van de week wel een smsje sturen ofzo, want dit móet gewoon doorgaan.
Kan je toch beter zon heineken tapje idee pakken, maar dan met lekker bier.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:42 schreef destrovel het volgende:
De fuck, net het hele topic gelezen. Ik wil er zeker wel bij zijn
Overigens; een Perfect Draft heeft zo'n 70 watt nodig, dus dat moet wel lukken toch?
Is wel lekker bij het grillen!
Als ze gaan fonduen wel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Waarom moet je weten waar de wissels liggen? Dat weet ik ook wel, maar het is toch helemaal niet relevant?
Jouw UI.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:43 schreef sinepedraap het volgende:
Wat is er toch met die steengrill ?
Ja onder een steen enzo
Nog niets gevonden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ben bezig met een oplossing mensen, heb geduld.
Lees voor het gemak het hele topic.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:26 schreef Snuwerd het volgende:
in de 1ste klas zit gewoon een stekkerdoos mien jong
als je dan naast die glazen deur gaat zitten, in de 2de klas, heb je gewoon stroom
ja ik was lui, in 1x 6 pagina's is veelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lees voor het gemak het hele topic.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:16 schreef James1988 het volgende:
Als je het al gaat doen, vergeet dan niet een plaszak mee te nemen.
Dan mag je in de machinistencabine.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:16 schreef James1988 het volgende:
Als je het al gaat doen, vergeet dan niet een plaszak mee te nemen.
Stiekem een 10 meter verlengsnoer meesmokkelen in de plaszak.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan mag je in de machinistencabine.Zit daar geen wandcontactdoos in?
Stel je voor dat die zooi ompleurtquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Waarom moet je weten waar de wissels liggen? Dat weet ik ook wel, maar het is toch helemaal niet relevant?
Volgende keer het hele topic lezen voordat je een kutkick maakt, dan zie je dat dat ook al is overwogenquote:Op vrijdag 13 april 2012 05:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
In de duitse treinen heb je stroom en die rijdt ook in Nederland
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:39 schreef LompeHork het volgende:
Ah ja! Ik heb dat aggregaatje getest, hij viel uit elkaar, dat gaat hem dus sowieso niet worden
Terechte kick.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef OverRated het volgende:
Kick.
Met een moderne aggregaat moet je volgens mij wel genoeg stroom kunnen leveren. Ik ken mensen met een camper die hun airconditioning draaien op zo'n ding. Zal qua lawaai wel beetje vervelend zijn, maar misschien kun je helemaal aan het einde van de trein gaan zitten. Achterste stukje 1e klas. Kun je de stopcontacten in de trein mooi gebruiken voor een biertap
Neem zoals eerder genoemd ook een brandblusser mee. Een kleine, in een sporttas. Ik adviseer trouwens om allemaal in bijvoorbeeld een trainingspak te gaan, met zo'n sporttas erbij. Mooi grill en tapvaten in de tas
Of regel iemand die een conducteur/machinist kent. Die vragen om het toe te staan.
Kartoffelsalat: koude gekookte aardappels, tomaat, komkommer, augurk allemaal in blokjes en dan met veel mayonaise erdoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef Compliment het volgende:
Is er al aan salades gedacht. Dit is natuurlijk ook benodigd voor een geslaagde grillpartij.
Wellicht heeft een behulpzame FOK!moeder een leuk recept.
En een steengrill.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:48 schreef Oerbeer het volgende:
Iedereen die meedoet legt 20 euro in. Cateringbedrijf schalen voer laten bezorgen. Probleem met eten opgelost.
Dan alleen nog een trein regelen.
Precies, en daarom was het ook wel een goede kick van OverRated, zoals hij aangeeft is een relatief nieuwe aggregaat zeker een oplossing, alleen het lawaai is kut, dat is een probleem.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oke, nu nog de stroomvoorziening en we hebben de meeste obstakels gefixt.
Gas lijkt me iets te brandgevaarlijk. Dat is sowieso erg strafbaarquote:Op zondag 6 mei 2012 22:59 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb ook wel eens een grill gezien die werkte op gas. Ook een optie.
Mja, punt twee is wel een goede ja. Meer als een brandblusser kun je niet doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:57 schreef OverRated het volgende:
Volgens mij is dit ongeveer de volgorde van problemen:
1. Steengrill voorzien van power
2. Veiligheid. (gas, vuur, hitte, kortsluiting, rook)
3. Overlast (lawaai, geur, rook)
4. De organisatie ervan (mensen, bier, salade, conducteur en machinist omkopen)
Misschien is 1 wel op te lossen, met iets als een aggregaat of weet ik veel. 2 is moeilijker.
Goed ding. Slechts ¤ 465,00quote:Op zondag 6 mei 2012 23:03 schreef OverRated het volgende:
http://www.bostools.nl/aggregaten/inverter_aggregaten/164/
2000 watt, gaat 4 uren mee op een volle tank. En de geluidsoverlast is beperkt
"Geluidsniveau: 54 - 59 dB(A) / 7m"
In de intercity in mijn omgeving anders niet hoor. Het zijn dan wel die oudere intercity's.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:06 schreef remlof het volgende:
Jullie weten dat je in de eerste klas gewoon stopcontacten hebt hè?
Je weet dat er nog 294 posts voor die van jou staan?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:06 schreef remlof het volgende:
Jullie weten dat je in de eerste klas gewoon stopcontacten hebt hè?
Ik heb ze inderdaad niet allemaal gelezenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:07 schreef OverRated het volgende:
[..]
Je weet dat er nog 294 posts voor die van jou staan?De stopcontacten in NS treinen leveren maximaal 65 watt, daar kunnen we nauwelijks een bureaulampje op aansluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |