Welterustenquote:Op donderdag 22 september 2011 00:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Welterusten![]()
[..]
Oh okeZe zijn best heel aardig
Zeker jongedame, heerlijk is datquote:Op donderdag 22 september 2011 00:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dat geloof ik best
[..]
whoa een man die lekkere thee drinkt?
Zeer zekerquote:Op donderdag 22 september 2011 00:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zeker jongedame, heerlijk is dat
Jij drinkt ook?quote:
Welke thee?quote:
Pickwick kruiden of fruit. Zonder cafeine enzoquote:
Oh even proberen dan! Maar ik heb zegmaar theeblaadjes en dat doe ik dan zelf in een filtertje en die hang ik dan in m'n kopjequote:Op donderdag 22 september 2011 00:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Pickwick kruiden of fruit. Zonder cafeine enzo
rooibos, groene thee, lipton special ook wel apple warming is lekker
Ja ik heb alleen maar chineze groene thee met bloesem, al het andere is op !quote:Op donderdag 22 september 2011 00:52 schreef Hooidraad het volgende:
Ik wil ook thee, maar ik lig al in bed en geen zin om nog helemaal thee te zetten.
Krijg ik een kopje van jullie?
Zo zo, doe maar delicaatquote:Op donderdag 22 september 2011 00:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen maar chineze groene thee met bloesem, al het andere is op !
Geeft kop thee met een rietje anders krijg je het over je heen als je ligtquote:Op donderdag 22 september 2011 00:52 schreef Hooidraad het volgende:
Ik wil ook thee, maar ik lig al in bed en geen zin om nog helemaal thee te zetten.
Krijg ik een kopje van jullie?
JAaa ooh en je moet fladderak eens proberen van de theefrabriekquote:Op donderdag 22 september 2011 00:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh even proberen dan! Maar ik heb zegmaar theeblaadjes en dat doe ik dan zelf in een filtertje en die hang ik dan in m'n kopje
Aww, how thoughtfulquote:Op donderdag 22 september 2011 00:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Geeft kop thee met een rietje anders krijg je het over je heen als je ligt
Lekkerlekker is dat.. zelf sterkte bepalen en alles en het is niet van die fijngesnipperde zakjes prutquote:
Ik wil morgen nog even tea leaf earl grey halen, earl grey is namelijk lekker nu wil ik alleen nog tea leafquote:Op donderdag 22 september 2011 00:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ohja pepermunthee van pickwick
Heb ik vorige week gekochtquote:Op donderdag 22 september 2011 00:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ohja pepermunthee van pickwick
Van lipton hebben ze lekkere earl gray russian !quote:Op donderdag 22 september 2011 01:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik wil morgen nog even tea leaf earl grey halen, earl grey is namelijk lekker nu wil ik alleen nog tea leaf
hihihquote:Op donderdag 22 september 2011 01:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb ik vorige week gekocht
Weet je wat, ik ga nu een kopje pepermuntthee van Pickwick maken.
[ afbeelding ]
slaap lekker, ik sliep eigenlijk ook al.. of ik keek film hihiquote:Op donderdag 22 september 2011 01:03 schreef 92Merel het volgende:
Ohja ik was er ook nog, maar ik ga slapen
Daag![]()
Top 100 van 21-09-2011| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |