Ja wat een hater.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:09 schreef Flippiee het volgende:
Verdomme, Facebook heeft mij gescheiden

Ja ik weet hetquote:Op donderdag 22 september 2011 00:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
hihih aahwww liefje toch net was je nog warm en rozig

Die ook ja, maar ik ben over het algemeen al niet zo'n chips eter, ik eet liever nootjes enzo.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Van de sensations heb je ook hetedie zijn lekker
[..]
VERTELLLLLLLLL![]()
![]()

Ken het, niet slecht. Otie is de enige die ik serieus neem.quote:

Ik was met vrienden, dan ga ik niet hosselen.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dimens vertelllll over je hossel?

nootjesquote:Op donderdag 22 september 2011 00:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die ook ja, maar ik ben over het algemeen al niet zo'n chips eter, ik eet liever nootjes enzo.

DIE VAN DE TREIN?quote:

Wat ik?quote:

VERTEL NOU OF MOETEN WE HET ERUIT TREKKENquote:

Zoute nootjes zijn altijd wel lekker idd.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
nootjes
gezouten pecan nootjes
jum

Daar heb ik ook last van.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:10 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ken het, niet slecht. Otie is de enige die ik serieus neem.

quote:Op donderdag 22 september 2011 00:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
VERTEL NOU OF MOETEN WE HET ERUIT TREKKEN
quote:Op donderdag 22 september 2011 00:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik was met vrienden, dan ga ik niet hosselen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |