quote:
hihih aahwww liefje toch net was je nog warm en rozigquote:
Ja, maar deze zijn scherp, dat maakt ze sowieso lekker.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
pringles bwegh..
Er zijn veul lekkerder chipsen toch
quote:Op donderdag 22 september 2011 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan leg ik wel een stapel pringles voor je opzij.
Van de sensations heb je ook hetequote:Op donderdag 22 september 2011 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar deze zijn scherp, dat maakt ze sowieso lekker.
En ik heb voor straks nog borrelnootjes, dus ik zit goed vannacht.
VERTELLLLLLLLLquote:Op donderdag 22 september 2011 00:08 schreef Dimens het volgende:
Weten jullie wie ik deze avond zag in de Albert Heijn?
Hihiquote:Op donderdag 22 september 2011 00:07 schreef coban het volgende:
[..]
Dat heeft nog niemand gezegd tegen mij![]()
![]()
ik ben helemaal rood en warm en blozend enzo nu
![]()
Dat meisje die je leuk vindt?quote:Op donderdag 22 september 2011 00:08 schreef Dimens het volgende:
Weten jullie wie ik deze avond zag in de Albert Heijn?
Ja wat een hater.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:09 schreef Flippiee het volgende:
Verdomme, Facebook heeft mij gescheiden
Ja ik weet hetquote:Op donderdag 22 september 2011 00:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
hihih aahwww liefje toch net was je nog warm en rozig
Die ook ja, maar ik ben over het algemeen al niet zo'n chips eter, ik eet liever nootjes enzo.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Van de sensations heb je ook hetedie zijn lekker
[..]
VERTELLLLLLLLL![]()
![]()
Ken het, niet slecht. Otie is de enige die ik serieus neem.quote:
Ik was met vrienden, dan ga ik niet hosselen.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dimens vertelllll over je hossel?
nootjesquote:Op donderdag 22 september 2011 00:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die ook ja, maar ik ben over het algemeen al niet zo'n chips eter, ik eet liever nootjes enzo.
DIE VAN DE TREIN?quote:
Wat ik?quote:
VERTEL NOU OF MOETEN WE HET ERUIT TREKKENquote:
Zoute nootjes zijn altijd wel lekker idd.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
nootjes
gezouten pecan nootjes
jum
Daar heb ik ook last van.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:10 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ken het, niet slecht. Otie is de enige die ik serieus neem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |