Dan heb je alles allang opgegeten zo gemeen ben jij dan kom ik voor niksquote:
Ik heb een stapel euro's om uit te geven.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hoe bdoel je niet klagen
Tja, ik moet er om 07:00 uitquote:Op donderdag 22 september 2011 00:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Trusten man!
Al ga je weer veel te vroeg, dit kan niet door de beugel!
Oh doe mij dan even een fles kadoquote:Op donderdag 22 september 2011 00:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb een stapel euro's om uit te geven.
Daar heb je op zich wel een punt mee.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
fosselen klinkt beter op de tong
Mits wij hem samen opdrinken.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oh doe mij dan even een fles kado![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 00:05 schreef coban het volgende:
Het nieuwe woord voor hosselen:
Cobannen
VB: "omg check die blonde smatje, die wil ik wel cobannen."
Ik stem voorquote:Op donderdag 22 september 2011 00:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mits wij hem samen opdrinken.![]()
is dit banaanvraag? bannen staat erin, kan niet!quote:Op donderdag 22 september 2011 00:05 schreef coban het volgende:
Cobannen
fosselen is algemenerquote:Op donderdag 22 september 2011 00:05 schreef coban het volgende:
Cobannen
Dan leg ik wel een stapel pringles voor je opzij.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:03 schreef coban het volgende:
[..]
Dan heb je alles allang opgegeten zo gemeen ben jij dan kom ik voor niks
PM/DM je nummer, MSN en dergelijke maar, gaan we een datum prikken.quote:
Dat heeft nog niemand gezegd tegen mijquote:Op donderdag 22 september 2011 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
jij bent mijn FOK! Heldin van 2011
pringles bwegh..quote:Op donderdag 22 september 2011 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan leg ik wel een stapel pringles voor je opzij.
Cobannenquote:Op donderdag 22 september 2011 00:05 schreef coban het volgende:
Cobannen
dat klinkt....quote:Op donderdag 22 september 2011 00:07 schreef coban het volgende:
[..]
Dat heeft nog niemand gezegd tegen mij![]()
![]()
ik ben helemaal rood en warm en blozend enzo nu
![]()
Ja ik ook, gewoon voor jullie.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:06 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hallo jij ook weer es hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |