Jaa akloptquote:Op donderdag 22 september 2011 00:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ik had net zonnebloem pitten. OMG branderig maar wel heul jum
quote:Op donderdag 22 september 2011 00:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Nou allemaal stoppen met tsjobie te pesten![]()
de arme schat.
quote:
pff ja moet ook niet te gek gaan en alles he potverdikkie!quote:
Ja ik zie zo vaak leuk mensenquote:Op donderdag 22 september 2011 00:17 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom zou ze jaloers moeten zijn?
Gwnquote:Op donderdag 22 september 2011 00:17 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom zou ze jaloers moeten zijn?
Aahwwwquote:Op donderdag 22 september 2011 00:18 schreef BBQSausage het volgende:
Oh ooh, ik heb mezelf bijna misselijk gegeten
Niet verliefd nog.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik begrijp Dimens wel hoor, altijd zenuwachtig enzooow en blij als je diegene ziet.
Was ik maar weer verliefd.
Niet tegen het meisje praten.quote:
En ze het dan laten verpesten?quote:Op donderdag 22 september 2011 00:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Niet tegen het meisje praten.
Wat boeit het nou of je vrienden erbij zijn.
Nee hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 00:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
pff ja moet ook niet te gek gaan en alles he potverdikkie!
Verliefd zijn is leuk hequote:Op donderdag 22 september 2011 00:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik begrijp Dimens wel hoor, altijd zenuwachtig enzooow en blij als je diegene ziet.
Was ik maar weer verliefd.
Zo zijn jongens.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
zijn dat je vrienden dan ?
Ja, plus dat ik het liever gewoon doe wanneer ik alleen ben.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 00:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, plus dat ik het liever gewoon doe wanneer ik alleen ben.
Stel dat ik faal, hoeven hun dat ook niet te weten.
Zo zijn alle jongens wel een beetje.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]Ja oke je hebt een punt. Ik wist niet dat je vrienden zo waren
Oke that's it...ik word potquote:Op donderdag 22 september 2011 00:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo zijn alle jongens wel een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |