quote:Op donderdag 22 september 2011 00:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
VERTEL NOU OF MOETEN WE HET ERUIT TREKKEN
quote:Op donderdag 22 september 2011 00:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik was met vrienden, dan ga ik niet hosselen.
Cobehangen.quote:
Nieuwe dag is alweer begonnenquote:Op donderdag 22 september 2011 00:13 schreef Boterbartje het volgende:
volgens mij heb ik vandaag al genoeg gepost enzo
Gelukkig maarquote:Op donderdag 22 september 2011 00:13 schreef Intronic het volgende:
[..]![]()
Je bent nog steeds mijn vrouw hoor, stomme FB
.
Ik wil eerst wat betere indrukken maken, paar keer langs gaan en zo.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
aah jmr dimens
volgende x koosvriendloos gaan
trustennnnnnnquote:Op donderdag 22 september 2011 00:14 schreef Patje1987 het volgende:
Ja ik ga ook maar eens slapen, truste
Ah oke. Hehe, heel plan van aanpak.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil eerst wat betere indrukken maken, paar keer langs gaan en zo.
Alleen moet ik even weten wanneer ze werkt, blijkbaar op de zaterdag middag en de woensdag avond.
Ja maar ik zag haar wel.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Denk je, nu komt het, nu komt de belevenis van de avond.
En bam niks aan.
ANTI CLIMAX.
Maar er pist wel een engeltje over mn tong
Ga je dan mijn tip gebruiken ?quote:Op donderdag 22 september 2011 00:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil eerst wat betere indrukken maken, paar keer langs gaan en zo.
Alleen moet ik even weten wanneer ze werkt, blijkbaar op de zaterdag middag en de woensdag avond.
Ja ik had net zonnebloem pitten. OMG branderig maar wel heul jumquote:Op donderdag 22 september 2011 00:14 schreef coban het volgende:
Zoute nootjes gaat tong van auw doen.
Ik heb haar nu pas 3 keer gezien, nog een paar keer en dan ga ik een poging wagen.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ah oke. Hehe, heel plan van aanpak.
Nee die niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ga je dan mijn tip gebruiken ?
Ja maar zij is leuk.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Leukik zie zoveel mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |