Dat kneden vond ik ook al zo naar. Alsof het een pop is, geen levend wezen met gevoel en eigen ideeën.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
Trekken aan een lijn? Alsof hij een hondje is.
Is dat niet gewoon een NL woord dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
En jij weet dat, dat een diadeem heet
Nou ja dat wel, maar dat een man dat weet valt me wel opquote:Op woensdag 28 september 2011 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een NL woord dan?
De D. van Diadeemquote:Op woensdag 28 september 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja dat wel, maar dat een man dat weet valt me wel op
Mijn zusje had toen ze klein was zo'n ding, dus niet heel vreemd dat je dan weet hoe dat heetquote:Op woensdag 28 september 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja dat wel, maar dat een man dat weet valt me wel op
Die 'oh' van Anneke toen hij Danielle koos :0quote:Op woensdag 28 september 2011 21:13 schreef Starlie het volgende:
Hoe Elmer ook naar zijn moeder kijkt... Als een verlegen jongetje die bang is dat hij klappen krijgt...
Zeg, leg hem maar eens neer in Freud, dan zul je het zienquote:
Dat soort moeders houden hun zonen ook graag klein.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:12 schreef MissJ het volgende:
wel opvallend he, Elmer en Jeroen hebben de meeste irritante bemoeizuchtige moeders en juist die mannen komen veel jonger over dan ze zijn qua gedrag, ervaring en uitstraling.
Ja dat wordt voor straf mammie een avondje verwennen!quote:Op woensdag 28 september 2011 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Die 'oh' van Anneke toen hij Daniel koos :0
Jij bent al 22 minuten aan de beurt hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg, leg hem maar eens neer in Freud, dan zul je het zien
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:15 schreef Day het volgende:
[..]
Dat soort moeders houden hun zonen ook graag klein.
Dat maakt het niet minder waarquote:Op woensdag 28 september 2011 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent al 22 minuten aan de beurt hoor
Ik heb niet de goede lettersquote:Op woensdag 28 september 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder waar
Daar ging het over, en je hebt een DMquote:Op woensdag 28 september 2011 21:24 schreef MissJ het volgende:
even off-topic, D. en Pisces29, hebben jullie het over Wordfeud?![]()
ik wil jullie wel als Wordfeudmaatjes![]()
Als jullie dat ook willen stuur me een DM
Trage harry, wij zijn al ruim in het spel bezigquote:Op woensdag 28 september 2011 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Daar ging het over, en je hebt een DM
echt te erg hequote:Op woensdag 28 september 2011 21:31 schreef ChatGirl het volgende:
'Mijn moeder en ik hebben een moeilijke beslissing gemaakt.'
Voor wie is die date, voor Jeroen of voor moeder?
Jeroen heeft echt niks te zeggen, hij vond tattoogirl toch best leuk?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:33 schreef Day het volgende:
Die moeder van Jeroen doet wel lief en beschaafd, maar ondertussen bespeelt ze die Jeroen als een malle!
Volgens mij had hij met met haar wel de grootste klik, ja. Maar ja, die tattoo's, hè.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeroen heeft echt niks te zeggen, hij vond tattoogirl toch best leuk?
Wie begon?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Niet iedereen
Enne, da's off-topic he
Ik zat ook al te kijken van wtf..quote:
IK vind die Jeroen echt zielig. Die man is zo ongelofelijk nerveus en onzeker. Zag je die handen toen die moeder hem vertelde dat dat tattoomeisje niks voor hem was? DAt enorme nerveuze gefriemel. Niet normaal hoor. Die man moet zo snel mogelijk bij die moeder weg.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:04 schreef Hexagon het volgende:
Heb de herhaling gezien. Die Anneke is idd echt ziek inhaar hoofd. Ik snap serieus niet dat die Elmer dat blijft volhouden. Wel mooi dat hij schijt aan moeders mening heeft.
Dat geld dus niet voor koos ruggegraatloos Jeroen. Wat laat die zich manipuleren. Hij vond Natjalie best leuk maarja ze heeft tattoos he. Dat pas niet in moeder bekrompen wereld.
Trouwens alsof die moeder zo sjiek is.
In principe kan dit natuurlijk ook bij alle andere personen he? Vrouwen onderling is zeker niet uitgesloten.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:28 schreef Starlie het volgende:
Tim loopt wel een risico want zijn mannen kunnen natuurlijk ook verliefd worden op elkaar!!
Agree. Het is gewoon eng, en helemaal erg dat ze zelf niet eens door heeft wat haar gedrag allemaal teweeg brengt bij haar zoon. Ik hoop dat Elmer eenmaal buiten zijn ouderlijk huis tot bloei kan komen (advies: verhuis minimaal 80km van mams weg!), maar als madam zich daar ook weer zo laat gelden vrees ik dat hij heel ongelukkig gaat worden.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:27 schreef PhalanX het volgende:
We wisten al dat Anneke niet alles op een rijtje had staan in haar bovenkamer, maar na de laatste afleveringen hebben we een nieuwe kerker ontdekt van verwrongen idealen.
Hoe die vrouw over haar kind denkt, is zoals Martin Gaus over honden denkt, en Martin Gaus laat een tekkel nog iets van waardigheid genieten. Je kind kneden is niet zo vreemd, dat is wat een ouder nu eenmaal doet, maar Anneke wil een volwassen man kneden tot de man die zij graag wil zien en hebben. Het was een grap vanaf de eerste afleveringen, maar die beerput ligt nu toch echt open. Ze wil maar wat graag verliefd zijn op haar zoon. Het is gewoon akelig, echt oprecht akelig. Oedipus Rex in de maak. Ze laat haar kind echt nergens een eigen persoonlijkheid ontwikkelen. Ze is trots op haar manipulatieve aard.
Grappig dat de productie ook zonder schaamte madelon de "mini-me" van Anneke noemt. Al is dat niet geheel eerlijk. Anneke kiest Madelon omdat Madelon geen persoonlijkheid heeft, dat is makkelijk, een proxy voor Anneke om haar ongezonde relatie naar het volgende niveau te tillen.
Daniëlle heeft een persoonlijkheid, een mening, een verleden, en daar moet Anneke niks van hebben. Ze ziet Daniëlle als een concurent. Zo is haar gedrag er ook naar. Ze wil Madelon omdat Madelon niemand is, gewoon een lopende zak vlees en botten, een fokteef. Daniëlle is een bedreiging omdat Daniëlle wau persoonlijkheid de gelijke is van Anneke, niet dat ze dezelfde karaktertrekken delen, maar Daniëlle zal Elmer van Anneke wegnemen en hem zijn eigen leven laten lijden. Elmer zal zelfstandig moeten worden, en dat is macht die moeder niet af wil staan.
Ik ken ook alleen Jef nog, van vroeger.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
Geen idee, ik zie altijd maar een paar minuten, ik weet niet wie Laura is
Tanya is die vrouw van 'vrienden voor het leven'?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, dat zegt ie om van Tanya af te komen
Zet je schrap..quote:
kloptquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tanya is die vrouw van 'vrienden voor het leven'?
Maar goed, verder met WTMZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |