Dat kneden vond ik ook al zo naar. Alsof het een pop is, geen levend wezen met gevoel en eigen ideeën.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
Trekken aan een lijn? Alsof hij een hondje is.
Is dat niet gewoon een NL woord dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
En jij weet dat, dat een diadeem heet
Nou ja dat wel, maar dat een man dat weet valt me wel opquote:Op woensdag 28 september 2011 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een NL woord dan?
De D. van Diadeemquote:Op woensdag 28 september 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja dat wel, maar dat een man dat weet valt me wel op
Mijn zusje had toen ze klein was zo'n ding, dus niet heel vreemd dat je dan weet hoe dat heetquote:Op woensdag 28 september 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja dat wel, maar dat een man dat weet valt me wel op
Die 'oh' van Anneke toen hij Danielle koos :0quote:Op woensdag 28 september 2011 21:13 schreef Starlie het volgende:
Hoe Elmer ook naar zijn moeder kijkt... Als een verlegen jongetje die bang is dat hij klappen krijgt...
Zeg, leg hem maar eens neer in Freud, dan zul je het zienquote:
Dat soort moeders houden hun zonen ook graag klein.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:12 schreef MissJ het volgende:
wel opvallend he, Elmer en Jeroen hebben de meeste irritante bemoeizuchtige moeders en juist die mannen komen veel jonger over dan ze zijn qua gedrag, ervaring en uitstraling.
Ja dat wordt voor straf mammie een avondje verwennen!quote:Op woensdag 28 september 2011 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Die 'oh' van Anneke toen hij Daniel koos :0
Jij bent al 22 minuten aan de beurt hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg, leg hem maar eens neer in Freud, dan zul je het zien
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:15 schreef Day het volgende:
[..]
Dat soort moeders houden hun zonen ook graag klein.
Dat maakt het niet minder waarquote:Op woensdag 28 september 2011 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent al 22 minuten aan de beurt hoor
Ik heb niet de goede lettersquote:Op woensdag 28 september 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |