Gefeliciteerd alvast met de 3000e.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]dit is mijn 2999e post
Waarom zeg je dat?quote:
Omdat waarheid.quote:
quote:- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt
- Geen tripo-hunt.
- Geen lapo-hunt.
- Geen naamtopics voor jezelf openen.
- Typ Nederlands.
- TC is toegestaan.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem!!!! HAHAHA JAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
GEFELENCENTEERDquote:Op woensdag 21 september 2011 19:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
oh god niet jij weer met je TRquote:
Gefeliciteeeeerdquote:Op woensdag 21 september 2011 19:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
omdat ik lapo hadquote:
Waar zijn m'n champagne en de borrelhapjesquote:
Sorry als je nu jaloers bentquote:
Kom maar terug bij 25.000quote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Waar zijn m'n champagne en de borrelhapjes
Oh god, ze moeten jou echt bij de plastic inleverbak gooienquote:
Nee laat maar. Ik probeerde m'n post tot twee keer toe te editten en ik quote twee keer m'n eigen post.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sorry als je nu jaloers bent
hahaha, die knopjes zitten ook te dicht op elkaar enzo. komt goedquote:Op woensdag 21 september 2011 19:06 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee laat maar. Ik probeerde m'n post tot twee keer toe te editten en ik quote twee keer m'n eigen post.
Hup postenquote:
Bier.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Weetje
Ik heb zin in iets lekkers.
Wat zal ik gaan halen in de winkel
wasverzachterquote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Weetje
Ik heb zin in iets lekkers.
Wat zal ik gaan halen in de winkel
Nee dat heb ik al genoeg gehad.quote:
JONGUH! das niet te zuipenquote:
Aanlengen met olie en dan in de pan met spek opbakken.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al genoeg gehad.
Drambuie is lekkerder
[..]
JONGUH! das niet te zuipen![]()
Maar daar wordt je lekker zacht van.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al genoeg gehad.
Drambuie is lekkerder
[..]
JONGUH! das niet te zuipen![]()
WTFquote:Op woensdag 21 september 2011 19:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Aanlengen met olie en dan in de pan met spek opbakken.
Dat ben ik alquote:Op woensdag 21 september 2011 19:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar daar wordt je lekker zacht van.
Jij kan zoveel bewerenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
WTF
[..]
Dat ben ik al
Heb ik alquote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef Ezechielk het volgende:
Krijg tetten, ik zit ook niet meer van de 50.000 vandaan.
Och jonguh ik ben een meisje ja ik ben zacht!quote:
Oh ik dacht dat je een jongen wasquote:Op woensdag 21 september 2011 19:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Heb ik al
[..]
Och jonguh ik ben een meisje ja ik ben zacht!
hihihi hielarischen grapje hahahaquote:Op woensdag 21 september 2011 19:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een jongen was
[inkoppertje]quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ] = goed
[ afbeelding ] = fout
hmz?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hihihi hielarischen grapje hahaha
Hoezoquote:Op woensdag 21 september 2011 19:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een jongen was
Waarom heb je dat gedaanquote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hoezo
Heb net m'n foto uit mn fobo alleen m'n ogen zijn nog zichtbaar
*drukt de pret*quote:Op woensdag 21 september 2011 19:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[inkoppertje]
Pics!![]()
[/inkoppertje]
Ik kijk eigenlijk nooit naar het icoontje links van de poster, en je fobo reageerde ik wel maar dat was puur om te reagerenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hoezo
Heb net m'n foto uit mn fobo alleen m'n ogen zijn nog zichtbaar
Heb geen zin in dat er ook fokkers zijn die ik in het echt ken en dat zij wel weten wie ik ben en ik niet weet wie zij zijn.quote:
Doen we nietquote:Op woensdag 21 september 2011 19:12 schreef Boterbartje het volgende:
heehoihalloo, waarom haten sommige mensen zo op elkander?
Hoe kan je dan denken dat ik een man was afgeleid uit mijn posts?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit naar het icoontje links van de poster, en je fobo reageerde ik wel maar dat was puur om te reageren
vergeef me
Gewoon niet over nagedacht.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hoe kan je dan denken dat ik een man was afgeleid uit mijn posts?
Hè, verdulleme.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
*drukt de pret*
Haha nee
Hmm dat doe je vaker, niet.quote:
oquote:Op woensdag 21 september 2011 19:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Kan niet, die is dood
Weet ik niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hmm dat doe je vaker, niet.
Is het wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet ik niet.Heb jij wel eens gehoord van het fenomeen denken ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
JA NOU IK GA KRASSEN HOOR!quote:
Uiteraard. Dat doe ik vaak genoeg.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gehoord van het fenomeen denken ?
Dat weet ik nog niet. Een boom wellicht.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat was dan kort mijn geliefde SV.
Was het nog wel grappig dan? Of is het niet zo tijdgebonden.quote:
Ja Bart met de baksteen en een stukje van de Teringtubbiesquote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Was het nog wel grappig dan? Of is het niet zo tijdgebonden.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja Bart met de baksteen en een stukje van de Teringtubbies
Vandaalquote:Op woensdag 21 september 2011 19:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Een boom wellicht.
Ach, die moet je er ook tussen hebben.quote:
Sja... Ik zou liever bomen knuffelen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ach, die moet je er ook tussen hebben.
Hé, daar weet ik ook wel een leuk muziekje bij:quote:Op woensdag 21 september 2011 19:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Sja... Ik zou liever bomen knuffelen.
Ik wist dat dat ging komen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hé, daar weet ik ook wel een leuk muziekje bij:
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hé, daar weet ik ook wel een leuk muziekje bij:
Zo nu en dan kan ik best voorspelbaar zijn inderdaad.quote:
Döner!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
WAT ZAL IK NOU HALENNNNNNN
Koekjes.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Een bos wortelen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Pizza.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Neen heb al eten opquote:
hmm kan leuk wordenquote:
Neen ik ben geen konijnquote:
Neen ik heb al eten opquote:
Wijn in pak, chips en een tv.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik kan in de winkel ook nooooit kiezenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:23 schreef Beach het volgende:
Al die suggesties. Lastige keuze voor haar.
Tv heb ik al. Wijn in fles. chips niet. geen zinquote:
Ogen dicht doen en blind wat pakken.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik kan in de winkel ook nooooit kiezen
Nee dan ben ik nooit blij.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ogen dicht doen en blind wat pakken.
Het is ook nooit goed.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Tv heb ik al. Wijn in fles. chips niet. geen zin
Jewelquote:
Heb ik al maar heb zin in suikergoedquote:
Huiswerk thuis moeten maken.quote:
Wat ben je kieskeurig zegquote:Op woensdag 21 september 2011 19:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jewel
[..]
Heb ik al maar heb zin in suikergoed
Jamin!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ]
Mss is die drogist in het umcg nog open ?
sorryquote:Op woensdag 21 september 2011 19:25 schreef Beach het volgende:
Lastige dame hoor die PamSwynfordDeBeaufort.
Op het werk te veel afleiding om er iets goeds van te brouwen. Dus dan maar thuis, kan ik me tenminste concentreren.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Huiswerk thuis moeten maken.Werkuur op school hebben en dan dus je huiswerk maken zodat je het niet thuis hoeft te doen!
Tevens dit:
Gewoon omdat het een goed nummer is imo.
tv, wijn in pak, chips en bier. Dat was het wel.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
HJAJAJAJAJAJAAJ hij is open tot 20.30 ik ben zo terug. Moet ik iets meenemen voor iemand ?
Ja, dan moet het wel.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:26 schreef Intronic het volgende:
[..]
Op het werk te veel afleiding om er iets goeds van te brouwen. Dus dan maar thuis, kan ik me tenminste concentreren.
OKe zo terug zullen jullie me missen ?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:27 schreef TWP het volgende:
[..]
tv, wijn in pak, chips en bier. Dat was het wel.
Zoete popcorn.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
HJAJAJAJAJAJAAJ hij is open tot 20.30 ik ben zo terug. Moet ik iets meenemen voor iemand ?
Nee.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
OKe zo terug zullen jullie me missen ?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit nu al te janken.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik wil een zuurstok.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
GA NOU MAARquote:Op woensdag 21 september 2011 19:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik mis je! Je mag wel iets voor me meenemen zit alleen niet ind e buurtquote:Op woensdag 21 september 2011 19:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
NAS = Nederlandse Adoptie Stichting?quote:
Aap!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
NAS = Nederlandse Adoptie Stichting?Ik heb echt geen idee wat NAS is.
opslag op netwerkquote:Op woensdag 21 september 2011 19:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
NAS = Nederlandse Adoptie Stichting?Ik heb echt geen idee wat NAS is.
Hij heet Nas, niet NAS!quote:
Spijt me schatje.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij heet Nas, niet NAS!Door die hoofdletters dacht ik dat het een afkorting was.
![]()
AMENquote:Op woensdag 21 september 2011 19:31 schreef remlof het volgende:
Jongens, kap eens met die zinloze topicreports.
Eén baggerpost of een één "lapo" post is geen probleem en doen we ook niets mee.
Veel daarvan of iets dat tegen de policy ingaat wel.
Is dat een banaanvraag?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:32 schreef Beach het volgende:
Geef die Plastic_zak dan gewoon een ban.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:32 schreef Beach het volgende:
Geef die Plastic_zak dan gewoon een ban.
Maar die zak van plastic is wel de schuldigequote:
Te laat, ik heb nu al een trauma en moet in therapie.quote:
En dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar die zak van plastic is wel de schuldige
Mijn router heeft geen NAS voor zover ik weet.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:31 schreef Boterbartje het volgende:
NAS is een harde schijf die meestal op de router zit en waar iedereen uit het netwerk dan bij kan, vet handig om ook films op TV af te spelen enzo
Ja je bent gewoon stront vervelend dat je op alles "TR gemaakt" doet.. dat is gewoon kansloos en daar word je echt geen mod om ofzoquote:
kun je er aan hangenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn router heeft geen NAS voor zover ik weet.
Bietsquote:
Alleen voor bagger maak ik een TRquote:Op woensdag 21 september 2011 19:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja je bent gewoon stront vervelend dat je op alles "TR gemaakt" doet.. dat is gewoon kansloos en daar word je echt geen mod om ofzo
Report je dan ook je eigen posts ?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alleen voor bagger maak ik een TR
gr gr
Jij bent gewoon een NSB'ers.. voor elke lapo of alles wat jou niet aanstaat maak jij TR dat is stomquote:Op woensdag 21 september 2011 19:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alleen voor bagger maak ik een TR
gr gr
quote:Network-attached storage of het acroniem NAS staat voor een opslagmedium dat op het netwerk aangesloten is. Dit systeem maakt gebruik van het TCP/IP protocol voor de dataoverdracht. NAS-apparaten zijn in feite volwaardige fileservers. Bij NAS wordt het bestandssysteem beheerd vanuit het NAS-systeem zelf, in tegenstelling tot SAN, waarbij het bestandssysteem beheerd wordt door servers. NAS is ontwikkeld door storageleverancier NetApp.[bron?]
Ik zat te denken hé; voor die foto. Met of zonder borsthaar.quote:
Borsthaar est un no-go pour moi.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zat te denken hé; voor die foto. Met of zonder borsthaar.
veel plezier!quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Borsthaar est un no-go pour moi.
Waarom zou ik dat doen ?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
Report je dan ook je eigen posts ?
duidelijk baggerquote:
Ik ga vanavond niet, dus vertel later even hoe het is.quote:
Baard dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Borsthaar est un no-go pour moi.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
Net doen alsof je dat niet weet ?
Ik maak alleen maar goede posts.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
Net doen alsof je dat niet weet ?
is goed, kusjens en knuffols iedereenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga vanavond niet, dus vertel later even hoe het is.
Ok.quote:
Veel plezier.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:40 schreef Roburtt het volgende:
[..]
is goed, kusjens en knuffols iedereen
Even de over de setting nadenken. Naakt of in string, ik twijfel nog.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ben een geduldig persoon.
Ik zou voor de string gaan, niet meteen alles onthullen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Even de over de setting nadenken. Naakt of in string, ik twijfel nog.
Heb ik! haha sexy man echt wauw, alleen moet eraf morgen ivm sollicitaties en allesquote:Op woensdag 21 september 2011 19:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Baardjegewoon paar dagen/weken niet scheren. Hoeft niet zo overdreven te zijn
Ja.quote:
Naakt,quote:Op woensdag 21 september 2011 19:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen solliciteren met baardjequote:Op woensdag 21 september 2011 19:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Heb ik! haha sexy man echt wauw, alleen moet eraf morgen ivm sollicitaties en alles
Gewoon strak in pak.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:42 schreef Beach het volgende:
[..]
hmm ja ok maar netjes enzoquote:Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen solliciteren met baardje
Met baardje ben je juist meer baas
Jammer.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ga me niet helemaal omkleden hoor.
Denken dat ik daar nog niet in sta onder een andere naamquote:Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik krijg ze toch wel te zien in fok.rar.
+ strak in pak met stropdas en nette schoenenquote:
Piovan ?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Denken dat ik daar nog niet in sta onder een andere naam
serious or just stupid?quote:
Gewoon voor bijbaantje of eckte baan?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:46 schreef Boterbartje het volgende:
Maar dan moeten ze me wel eerst weer terug bellen.. ikheb ondertussen wel bij 20 verschillende bedrijven gesolliciteerd ofzo
De neuk. Wel leuken pakjens.quote:
En nu?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:48 schreef Rezania het volgende:
Yvonne is vandaag terug gekomen, maar ze ging gelijk slapen.
Jij krijgt niet de wekelijkse nieuwsbrief in je email?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik had het FOK! clubblad nog niet gelezen.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij krijgt niet de wekelijkse nieuwsbrief in je email?
(dit is dus serieus he)
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij krijgt niet de wekelijkse nieuwsbrief in je email?
(dit is dus serieus he)
40 of meer uur per week voor een t/m februari/ maartquote:Op woensdag 21 september 2011 19:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gewoon voor bijbaantje of eckte baan?
Oh je gaat instromen in februari op een opleiding?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
40 of meer uur per week voor een t/m februari/ maart
Nee dan pak ik een vliegtuig naar een random locatie en blijf ik tot juli wegquote:Op woensdag 21 september 2011 19:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh je gaat instromen in februari op een opleiding?
Goodlifequote:Op woensdag 21 september 2011 19:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee dan pak ik een vliegtuig naar een random locatie en blijf ik tot juli weg
Zekerquote:
JIJ MAG EERDER RIJDENquote:Op woensdag 21 september 2011 19:56 schreef Hooidraad het volgende:
ELKE keer he, als Zanger Rinus een liedje uitbrengt, dan heb ik dat dagenlang in mijn kop.
HALP!![]()
HAAAAAALP!!
dit zou het moeten verhelpenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:56 schreef Hooidraad het volgende:
ELKE keer he, als Zanger Rinus een liedje uitbrengt, dan heb ik dat dagenlang in mijn kop.
HALP!![]()
HAAAAAALP!!
Chill!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:57 schreef Dalando het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten,
The_terminator (de eigenaar van thuisserver.net/fokdagcijfers, degene die alle cijfers bijhoud) gaat het plaatje in de OP overnemen (de namen van de vaste users hier), en dan bij de namen stats erbij zetten (denk aan je PC in UDOWU). Zodra hij alles werkend gaat hij mij een PM sturen met de links, en dan geef ik ook wel een belletje dat de OP aangepast moet worden.
En nu pannenkoeken eten.
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 21 september 2011 19:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zeker
Jaarplanning; werken t/m februari/maart. dan reizen naar australie/newzeeland/afrika en dan juli en augustus werken in Spanje voor 2 maand en dan studie oppakken
PC=postcount?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:57 schreef Dalando het volgende:
The_terminator (de eigenaar van thuisserver.net/fokdagcijfers, degene die alle cijfers bijhoud) gaat het plaatje in de OP overnemen (de namen van de vaste users hier), en dan bij de namen stats erbij zetten (denk aan je PC in UDOWU). Zodra hij alles werkend gaat hij mij een PM sturen met de links, en dan geef ik ook wel een belletje dat de OP aangepast moet worden.
En nu pannenkoeken eten.
Hij is 18.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ben jaloers
En hoe oud ben je?
aaight baasquote:Op woensdag 21 september 2011 19:57 schreef Dalando het volgende:
En nu pannenkoeken eten.
pm Piranhia.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:00 schreef Rezania het volgende:
Ik verwijder mijn hele browsergeschiedenis en nog steeds kan ik fobo alleen in alleen-lezen zien. Wat is dit?![]()
quote:
Wie? Ik kan trouwens DM ook alleen in alleen-lezen zien.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie? Ik kan trouwens DM ook alleen in alleen-lezen zien.
http://messages.fok.nl/compose.php?to=foboquote:Op woensdag 21 september 2011 20:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pierenjan niet kennenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:05 schreef Rezania het volgende:
PM is ook in alleen-lezen, heeft nou niemand anders dit probleem?
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:05 schreef Rezania het volgende:
PM is ook in alleen-lezen, heeft nou niemand anders dit probleem?
Doe niet zo flauw; jij weet best dat iedereen dit momenteel heeft.quote:
quote:
Geldt ook voor jou.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw; jij weet best dat iedereen dit momenteel heeft.
Ik weet dat dit een stille hint is van, dm mij om te testen of het werkt.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw; jij weet best dat iedereen dit momenteel heeft.
Je vraagt er dan ook om.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik weet dat dit een stille hint is van, dm mij om te testen of het werkt.
quote:
Waarom geen blij hoofdje en alles?quote:
Vogelvisie.nl?quote:
Hoe is het?quote:
Ja, en?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarom geen blij hoofdje en alles?![]()
[..]
Vogelvisie.nl?
[..]
Hoe is het?
Goed nu jouw schoonheid weer hier te aanschouwen is.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Vogelvisie.nl?
[..]
Hoe is het?
Geen ideequote:Op woensdag 21 september 2011 20:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Vogelvisie.nl?
[..]
Hoe is het?
Heel suave.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Goed nu jouw schoonheid weer hier te aanschouwen is.
Niks hoor, vroeg me meer af wat het niet zichtbare plaatje was.quote:
Hooiquote:
Fris en fruitig?quote:
Fijn om te horenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Goed nu jouw schoonheid weer hier te aanschouwen is.
Hihi goedzoquote:
Die heb ik irl al gehad, nu jij nog.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nu nog wachten op positieve resultaten.
Ik heb m'n fb verwijderdquote:Op woensdag 21 september 2011 20:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog de oude, die nieuwe Facebook lijkt me echt kut idd
Jeejquote:Op woensdag 21 september 2011 20:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad Mereltje
Dit gaat niet over mij meer, even dat dat voor de rest duidelijk isquote:Op woensdag 21 september 2011 20:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Die heb ik irl al gehad, nu jij nog.
Hoe doe je oude weer?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog de oude, die nieuwe Facebook lijkt me echt kut idd
Doet hij het niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niks hoor, vroeg me meer af wat het niet zichtbare plaatje was.
[..]
Hooi
[..]
Fris en fruitig?
[..]
Fijn om te horen![]()
[..]
Hihi goedzo
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeej![]()
[..]
Dit gaat niet over mij meer, even dat dat voor de rest duidelijk is![]()
[..]
Hoe doe je oude weer?
'deze website probeert zonder toestemming inhoud van vogelvisie.nl over te nemen'quote:Op woensdag 21 september 2011 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doet hij het niet?Het is een merel.
![]()
quote:
Volgens mij is het alleen nog bij de Engelse had ik gelezen, bij mij staat ie op NL dus heb ik nog de oudequote:Op woensdag 21 september 2011 20:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeej![]()
[..]
Dit gaat niet over mij meer, even dat dat voor de rest duidelijk is![]()
[..]
Hoe doe je oude weer?
Nu moet het plaatje het doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
'deze website probeert zonder toestemming inhoud van vogelvisie.nl over te nemen'
[..]
Oh, dan maak ik m even Nederlandsquote:Op woensdag 21 september 2011 20:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Volgens mij is het alleen nog bij de Engelse had ik gelezen, bij mij staat ie op NL dus heb ik nog de oude
Jaa !quote:
Er is een zichtbaar verschil?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, dan maak ik m even Nederlands
[..]
Jaa !
Maar het is wel een mannetjesmerel
is dit een hint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |