Gefeliciteerd alvast met de 3000e.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]dit is mijn 2999e post
Waarom zeg je dat?quote:
Omdat waarheid.quote:
quote:- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt
- Geen tripo-hunt.
- Geen lapo-hunt.
- Geen naamtopics voor jezelf openen.
- Typ Nederlands.
- TC is toegestaan.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem!!!! HAHAHA JAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
GEFELENCENTEERDquote:Op woensdag 21 september 2011 19:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
oh god niet jij weer met je TRquote:
Gefeliciteeeeerdquote:Op woensdag 21 september 2011 19:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
omdat ik lapo hadquote:
Waar zijn m'n champagne en de borrelhapjesquote:
Sorry als je nu jaloers bentquote:
Kom maar terug bij 25.000quote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Waar zijn m'n champagne en de borrelhapjes
Oh god, ze moeten jou echt bij de plastic inleverbak gooienquote:
Nee laat maar. Ik probeerde m'n post tot twee keer toe te editten en ik quote twee keer m'n eigen post.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sorry als je nu jaloers bent
hahaha, die knopjes zitten ook te dicht op elkaar enzo. komt goedquote:Op woensdag 21 september 2011 19:06 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee laat maar. Ik probeerde m'n post tot twee keer toe te editten en ik quote twee keer m'n eigen post.
Hup postenquote:
Bier.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Weetje
Ik heb zin in iets lekkers.
Wat zal ik gaan halen in de winkel
wasverzachterquote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Weetje
Ik heb zin in iets lekkers.
Wat zal ik gaan halen in de winkel
Nee dat heb ik al genoeg gehad.quote:
JONGUH! das niet te zuipenquote:
Aanlengen met olie en dan in de pan met spek opbakken.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al genoeg gehad.
Drambuie is lekkerder
[..]
JONGUH! das niet te zuipen![]()
Maar daar wordt je lekker zacht van.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al genoeg gehad.
Drambuie is lekkerder
[..]
JONGUH! das niet te zuipen![]()
WTFquote:Op woensdag 21 september 2011 19:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Aanlengen met olie en dan in de pan met spek opbakken.
Dat ben ik alquote:Op woensdag 21 september 2011 19:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar daar wordt je lekker zacht van.
Jij kan zoveel bewerenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
WTF
[..]
Dat ben ik al
Heb ik alquote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef Ezechielk het volgende:
Krijg tetten, ik zit ook niet meer van de 50.000 vandaan.
Och jonguh ik ben een meisje ja ik ben zacht!quote:
Oh ik dacht dat je een jongen wasquote:Op woensdag 21 september 2011 19:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Heb ik al
[..]
Och jonguh ik ben een meisje ja ik ben zacht!
hihihi hielarischen grapje hahahaquote:Op woensdag 21 september 2011 19:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een jongen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |