Goed nu jouw schoonheid weer hier te aanschouwen is.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarom geen blij hoofdje en alles?![]()
[..]
Vogelvisie.nl?
[..]
Hoe is het?
Geen ideequote:Op woensdag 21 september 2011 20:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarom geen blij hoofdje en alles?![]()
[..]
Vogelvisie.nl?
[..]
Hoe is het?
Heel suave.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Goed nu jouw schoonheid weer hier te aanschouwen is.
Niks hoor, vroeg me meer af wat het niet zichtbare plaatje was.quote:
Hooiquote:
Fris en fruitig?quote:
Fijn om te horenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Goed nu jouw schoonheid weer hier te aanschouwen is.
Hihi goedzoquote:
Die heb ik irl al gehad, nu jij nog.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nu nog wachten op positieve resultaten.
Ik heb m'n fb verwijderdquote:Op woensdag 21 september 2011 20:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog de oude, die nieuwe Facebook lijkt me echt kut idd
Jeejquote:Op woensdag 21 september 2011 20:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad Mereltje
Dit gaat niet over mij meer, even dat dat voor de rest duidelijk isquote:Op woensdag 21 september 2011 20:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Die heb ik irl al gehad, nu jij nog.
Hoe doe je oude weer?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog de oude, die nieuwe Facebook lijkt me echt kut idd
Doet hij het niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niks hoor, vroeg me meer af wat het niet zichtbare plaatje was.
[..]
Hooi
[..]
Fris en fruitig?
[..]
Fijn om te horen![]()
[..]
Hihi goedzo
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeej![]()
[..]
Dit gaat niet over mij meer, even dat dat voor de rest duidelijk is![]()
[..]
Hoe doe je oude weer?
'deze website probeert zonder toestemming inhoud van vogelvisie.nl over te nemen'quote:Op woensdag 21 september 2011 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doet hij het niet?Het is een merel.
![]()
quote:
Volgens mij is het alleen nog bij de Engelse had ik gelezen, bij mij staat ie op NL dus heb ik nog de oudequote:Op woensdag 21 september 2011 20:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeej![]()
[..]
Dit gaat niet over mij meer, even dat dat voor de rest duidelijk is![]()
[..]
Hoe doe je oude weer?
Nu moet het plaatje het doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
'deze website probeert zonder toestemming inhoud van vogelvisie.nl over te nemen'
[..]
Oh, dan maak ik m even Nederlandsquote:Op woensdag 21 september 2011 20:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Volgens mij is het alleen nog bij de Engelse had ik gelezen, bij mij staat ie op NL dus heb ik nog de oude
Jaa !quote:
Er is een zichtbaar verschil?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, dan maak ik m even Nederlands
[..]
Jaa !
Maar het is wel een mannetjesmerel
is dit een hint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |