Oh je gaat instromen in februari op een opleiding?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
40 of meer uur per week voor een t/m februari/ maart
Nee dan pak ik een vliegtuig naar een random locatie en blijf ik tot juli wegquote:Op woensdag 21 september 2011 19:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh je gaat instromen in februari op een opleiding?
Goodlifequote:Op woensdag 21 september 2011 19:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee dan pak ik een vliegtuig naar een random locatie en blijf ik tot juli weg
Zekerquote:
JIJ MAG EERDER RIJDENquote:Op woensdag 21 september 2011 19:56 schreef Hooidraad het volgende:
ELKE keer he, als Zanger Rinus een liedje uitbrengt, dan heb ik dat dagenlang in mijn kop.
HALP!![]()
HAAAAAALP!!
dit zou het moeten verhelpenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:56 schreef Hooidraad het volgende:
ELKE keer he, als Zanger Rinus een liedje uitbrengt, dan heb ik dat dagenlang in mijn kop.
HALP!![]()
HAAAAAALP!!
Chill!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:57 schreef Dalando het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten,
The_terminator (de eigenaar van thuisserver.net/fokdagcijfers, degene die alle cijfers bijhoud) gaat het plaatje in de OP overnemen (de namen van de vaste users hier), en dan bij de namen stats erbij zetten (denk aan je PC in UDOWU). Zodra hij alles werkend gaat hij mij een PM sturen met de links, en dan geef ik ook wel een belletje dat de OP aangepast moet worden.
En nu pannenkoeken eten.
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 21 september 2011 19:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zeker
Jaarplanning; werken t/m februari/maart. dan reizen naar australie/newzeeland/afrika en dan juli en augustus werken in Spanje voor 2 maand en dan studie oppakken
PC=postcount?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:57 schreef Dalando het volgende:
The_terminator (de eigenaar van thuisserver.net/fokdagcijfers, degene die alle cijfers bijhoud) gaat het plaatje in de OP overnemen (de namen van de vaste users hier), en dan bij de namen stats erbij zetten (denk aan je PC in UDOWU). Zodra hij alles werkend gaat hij mij een PM sturen met de links, en dan geef ik ook wel een belletje dat de OP aangepast moet worden.
En nu pannenkoeken eten.
Hij is 18.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ben jaloers
En hoe oud ben je?
aaight baasquote:Op woensdag 21 september 2011 19:57 schreef Dalando het volgende:
En nu pannenkoeken eten.
pm Piranhia.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:00 schreef Rezania het volgende:
Ik verwijder mijn hele browsergeschiedenis en nog steeds kan ik fobo alleen in alleen-lezen zien. Wat is dit?![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |