Wijn in pak, chips en een tv.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
WAT ZAL IK NOU HALENNNNNNN
Ik kan in de winkel ook nooooit kiezenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:23 schreef Beach het volgende:
Al die suggesties. Lastige keuze voor haar.
Tv heb ik al. Wijn in fles. chips niet. geen zinquote:
Ogen dicht doen en blind wat pakken.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik kan in de winkel ook nooooit kiezen
Nee dan ben ik nooit blij.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ogen dicht doen en blind wat pakken.
Het is ook nooit goed.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Tv heb ik al. Wijn in fles. chips niet. geen zin
Jewelquote:
Heb ik al maar heb zin in suikergoedquote:
Huiswerk thuis moeten maken.quote:
Wat ben je kieskeurig zegquote:Op woensdag 21 september 2011 19:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jewel
[..]
Heb ik al maar heb zin in suikergoed
Jamin!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ]
Mss is die drogist in het umcg nog open ?
sorryquote:Op woensdag 21 september 2011 19:25 schreef Beach het volgende:
Lastige dame hoor die PamSwynfordDeBeaufort.
Op het werk te veel afleiding om er iets goeds van te brouwen. Dus dan maar thuis, kan ik me tenminste concentreren.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Huiswerk thuis moeten maken.Werkuur op school hebben en dan dus je huiswerk maken zodat je het niet thuis hoeft te doen!
Tevens dit:
Gewoon omdat het een goed nummer is imo.
tv, wijn in pak, chips en bier. Dat was het wel.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
HJAJAJAJAJAJAAJ hij is open tot 20.30 ik ben zo terug. Moet ik iets meenemen voor iemand ?
Ja, dan moet het wel.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:26 schreef Intronic het volgende:
[..]
Op het werk te veel afleiding om er iets goeds van te brouwen. Dus dan maar thuis, kan ik me tenminste concentreren.
OKe zo terug zullen jullie me missen ?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:27 schreef TWP het volgende:
[..]
tv, wijn in pak, chips en bier. Dat was het wel.
Zoete popcorn.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
HJAJAJAJAJAJAAJ hij is open tot 20.30 ik ben zo terug. Moet ik iets meenemen voor iemand ?
Nee.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
OKe zo terug zullen jullie me missen ?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit nu al te janken.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik wil een zuurstok.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
GA NOU MAARquote:Op woensdag 21 september 2011 19:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik mis je! Je mag wel iets voor me meenemen zit alleen niet ind e buurtquote:Op woensdag 21 september 2011 19:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
NAS = Nederlandse Adoptie Stichting?quote:
Aap!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
NAS = Nederlandse Adoptie Stichting?Ik heb echt geen idee wat NAS is.
opslag op netwerkquote:Op woensdag 21 september 2011 19:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
NAS = Nederlandse Adoptie Stichting?Ik heb echt geen idee wat NAS is.
Hij heet Nas, niet NAS!quote:
Spijt me schatje.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij heet Nas, niet NAS!Door die hoofdletters dacht ik dat het een afkorting was.
![]()
AMENquote:Op woensdag 21 september 2011 19:31 schreef remlof het volgende:
Jongens, kap eens met die zinloze topicreports.
Eén baggerpost of een één "lapo" post is geen probleem en doen we ook niets mee.
Veel daarvan of iets dat tegen de policy ingaat wel.
Is dat een banaanvraag?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:32 schreef Beach het volgende:
Geef die Plastic_zak dan gewoon een ban.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:32 schreef Beach het volgende:
Geef die Plastic_zak dan gewoon een ban.
Maar die zak van plastic is wel de schuldigequote:
Te laat, ik heb nu al een trauma en moet in therapie.quote:
En dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar die zak van plastic is wel de schuldige
Mijn router heeft geen NAS voor zover ik weet.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:31 schreef Boterbartje het volgende:
NAS is een harde schijf die meestal op de router zit en waar iedereen uit het netwerk dan bij kan, vet handig om ook films op TV af te spelen enzo
Ja je bent gewoon stront vervelend dat je op alles "TR gemaakt" doet.. dat is gewoon kansloos en daar word je echt geen mod om ofzoquote:
kun je er aan hangenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn router heeft geen NAS voor zover ik weet.
Bietsquote:
Alleen voor bagger maak ik een TRquote:Op woensdag 21 september 2011 19:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja je bent gewoon stront vervelend dat je op alles "TR gemaakt" doet.. dat is gewoon kansloos en daar word je echt geen mod om ofzo
Report je dan ook je eigen posts ?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alleen voor bagger maak ik een TR
gr gr
Jij bent gewoon een NSB'ers.. voor elke lapo of alles wat jou niet aanstaat maak jij TR dat is stomquote:Op woensdag 21 september 2011 19:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alleen voor bagger maak ik een TR
gr gr
quote:Network-attached storage of het acroniem NAS staat voor een opslagmedium dat op het netwerk aangesloten is. Dit systeem maakt gebruik van het TCP/IP protocol voor de dataoverdracht. NAS-apparaten zijn in feite volwaardige fileservers. Bij NAS wordt het bestandssysteem beheerd vanuit het NAS-systeem zelf, in tegenstelling tot SAN, waarbij het bestandssysteem beheerd wordt door servers. NAS is ontwikkeld door storageleverancier NetApp.[bron?]
Ik zat te denken hé; voor die foto. Met of zonder borsthaar.quote:
Borsthaar est un no-go pour moi.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zat te denken hé; voor die foto. Met of zonder borsthaar.
veel plezier!quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Borsthaar est un no-go pour moi.
Waarom zou ik dat doen ?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
Report je dan ook je eigen posts ?
duidelijk baggerquote:
Ik ga vanavond niet, dus vertel later even hoe het is.quote:
Baard dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Borsthaar est un no-go pour moi.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
Net doen alsof je dat niet weet ?
Ik maak alleen maar goede posts.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
Net doen alsof je dat niet weet ?
is goed, kusjens en knuffols iedereenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga vanavond niet, dus vertel later even hoe het is.
Ok.quote:
Veel plezier.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:40 schreef Roburtt het volgende:
[..]
is goed, kusjens en knuffols iedereen
Even de over de setting nadenken. Naakt of in string, ik twijfel nog.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ben een geduldig persoon.
Ik zou voor de string gaan, niet meteen alles onthullen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Even de over de setting nadenken. Naakt of in string, ik twijfel nog.
Heb ik! haha sexy man echt wauw, alleen moet eraf morgen ivm sollicitaties en allesquote:Op woensdag 21 september 2011 19:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Baardjegewoon paar dagen/weken niet scheren. Hoeft niet zo overdreven te zijn
Ja.quote:
Naakt,quote:Op woensdag 21 september 2011 19:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen solliciteren met baardjequote:Op woensdag 21 september 2011 19:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Heb ik! haha sexy man echt wauw, alleen moet eraf morgen ivm sollicitaties en alles
Gewoon strak in pak.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:42 schreef Beach het volgende:
[..]
hmm ja ok maar netjes enzoquote:Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen solliciteren met baardje
Met baardje ben je juist meer baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |