Inderdaad die lul je het makkelijkst onder de tafelquote:Op woensdag 21 september 2011 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Makkelijk scoren voor alle fracties.
Thieme is net zo serieus te nemen als Wilders.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:55 schreef alors het volgende:
Ik snap ook niet echt waar dit van Thieme opeens vandaan komt, is ze echt zo dom?
Nogal ja. Bij thieme moet je niet zijn voor een visie op de europese crisis, zoveel is wel duidelijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:55 schreef alors het volgende:
Ik snap ook niet echt waar dit van Thieme opeens vandaan komt, is ze echt zo dom?
Nee, die zeikt liever over aangespoelde zeehonden en een platgewalsde dassenburcht. Kutpartij.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nogal ja. Bij thieme moet je niet zijn voor een visie op de europese crisis, zoveel is wel duidelijk.
Dat zegt hij ook maar dan in een verhaal formaat van een harry potter boek.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:56 schreef Breekfast het volgende:
Cohen moet verdomme nu zeggen dat je niet Griekenland laat vallen, wat miljarden kost, alleen om een kabinet weg te stemmen. Dat is toch idioot. Zoiets heet onverantwoordelijk gedrag ten gunste van je eigen partij maar niet voor het land.
Gaat voornamelijk over pensioenakkoord. Dat is makkelijk scoren.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:58 schreef eriksd het volgende:
Echt bizar dat de oppositie zo vechtend over straat rolt.
Kan geen geluid aanzetten...quote:Op woensdag 21 september 2011 10:50 schreef themole het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Heb je geen silverlight/windows media player?
Hij zegt het dan niet duidelijk genoeg, want ik heb het er neit echt uitgehaald.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat zegt hij ook maar dan in een verhaal formaat van een harry potter boek.
Dat is de beschaafdheid van een goed mens.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hij zegt het dan niet duidelijk genoeg, want ik heb het er neit echt uitgehaald.
Dat Cohen netjes wil blijven ok, maar je mag best eens een keer boos worden. Helemaal op die doos van een Thieme.
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:01 schreef Hephaistos. het volgende:
Die blik van wilders richting Sap
Een beschaafd mens mag ook wel eens boos worden.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is de beschaafdheid van een goed mens.
Dat klopt. Cohen mag wel wat peper in zijn reet hebben.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:02 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Een beschaafd mens mag ook wel eens boos worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |