Mwa hij heeft niet echt homotrekjes of zo'n homostem zeg maar..quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet echt verwonderlijk, of wel?
En bij Buma?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mijn gaydar ging eerlijk gezegd niet af bij hem.
Z'n coming out is uitgebreid in de media verschenenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Mwa hij heeft niet echt homotrekjes of zo'n homostem zeg maar..
We hebben toch al allerlei soorten gemeente- en afvalbelasting enzo....quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik neem aan omdat honden uitgelaten worden en de publieke ruimten bevuilen. Ofzo. Aan de andere kant word je wel weer geacht alles op te ruimen.
KJ is zo net een soort harlekijn-zonder-hoed. Lijkt wel of ie lippenstift en oogrommel op heeft.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Begin jaren 90 dus.
Die gozer? Welke?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:19 schreef HalvinCarris het volgende:
Wat een onzin weer over dat her-invoeren van oude munten. En er wordt ook zo lacherig over gedaan door die gozer
Inderdaad, en nu hoor ik op de radio reclames voorbij komen dat beleggen écht de veiligste en beste manier voor je pensioenopbouw is hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:24 schreef Modus het volgende:
Maar goed, allemaal gelul gelul gelul, allemaal symptoombestrijding. Het hele financiële systeem moet toch gewoon in zijn geheel op de schop? Best hoor dat banken zulke risico's willen nemen en zo maar laat ze dat lekker doen in een omgeving die geheel losstaat van ik noem het maar even sociale geldstromen... Wie heeft in vredesnaam bedacht dat het een goed idee was om te gaan beleggen met fukking pensioeninleg? Echt....
Een bloedband staat nauwelijks ter discussie, dat zorgt voor coherentie in de samenleving.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:31 schreef Green1 het volgende:
WTF?Net zegt die leger malloot dat de koningin het symbool van de democratie is!
Als dat mens iets niet is, is het dat wel. Niets aan die koningin is democratisch.. wat lult die vent nou
Officieel is zij ons staatshoofd daarmee kan je ook stellen dat zij symbool van onze regering en dus de democratie is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:31 schreef Green1 het volgende:
WTF?Net zegt die leger malloot dat de koningin het symbool van de democratie is!
Als dat mens iets niet is, is het dat wel. Niets aan die koningin is democratisch.. wat lult die vent nou
Dit idd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:24 schreef Modus het volgende:
Wie heeft in vredesnaam bedacht dat het een goed idee was om te gaan beleggen met fukking pensioeninleg? Echt....
Het was de keuze Berlusconi of Papandreou.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Kon JK zojuist écht niet kiezen tussen clown Berlusconi en Cohen?
Hoorde het niet goed.
Ah vandaar. Dacht al.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het was de keuze Berlusconi of Papandreou.
Wel jammer though.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:41 schreef Specularium het volgende:
Hij kiest liever voor het bedriijfsleven dan het CDA.
Typisch, duidelijk, eerlijk, alles.
Nou ja, de pensioenfondsen kwamen al in de problemen met hun dekkingsgraad de afgelopen jaren. Dus het is maar wat je goed noemt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ja, het probleem is natuurlijk, zolang het goed gaat hoor je er verder niemand over.
Jawel maar het systeem zelf bestaat toch al veel langer dan alleen de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou ja, de pensioenfondsen kwamen al in de problemen met hun dekkingsgraad de afgelopen jaren. Dus het is maar wat je goed noemt.
Schijnt dat ze 492% betalen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:49 schreef Klopkoek het volgende:
De Jager zit gewoon te liegen. Ook hier betalen de miljardairs echt geen 52%.
Hoezo? De hoge rendementen die daarop behaald zijn hebben de pensioenen enorm verhoogd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:24 schreef Modus het volgende:Wie heeft in vredesnaam bedacht dat het een goed idee was om te gaan beleggen met fukking pensioeninleg? Echt...
.
Ja dat kunnen we nu zien met zijn allen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hoezo? De hoge rendementen die daarop behaald zijn hebben de pensioenen enorm verhoogd.
Was het alleen t/m de Zuid-Pacific gamesquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:57 schreef Eenskijken het volgende:
Oud trainer van tuvalu? hij is toch nog steeds trainer daar?
Ik hoorde ook zoiets. Binnenkort is Heerenveen Wereldkampioen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Hij doet nu iets met jeugd bij Heerenveen meen ik te hebben vernomen.
Klopt. Maar ik dacht dat hij zelf ook niet wil?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:54 schreef Specularium het volgende:
Jantje zou de perfecte CDA-leider zijn.
Maar nee, ze kiezen liever wat robots.
Hij is een homo, een halve vrouw. De gelukte variant van een figuur als Vogelaar omdat hij ook nog blijft nadenken en redelijk flamboyant is tegelijkertijd.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:00 schreef Lkw het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik dacht dat hij zelf ook niet wil?
In elk geval spijtig, zijn optreden en uitstraling is fantastisch vergeleken met de gladde vliegenafvangers van allerlei politieke kleur die er verder nog rondlopen in Den Haag.
Diepquote:Op woensdag 21 september 2011 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is een homo, een halve vrouw. De gelukte variant van een figuur als Vogelaar omdat hij ook nog blijft nadenken en redelijk flamboyant is tegelijkertijd.
Die Buma is een vrij duidelijke kasthomo maar je ziet dat hij te vals is.
Jan-Kees is een teddybeer, een bergje liefde, zonder vochtige ogen. De perfecte kandidaat.
Maar ondertussen heeft Verhagen die lijntjes in handen,
De rat zonder vis.
quote:Die Buma is een vrij duidelijke kasthomo maar je ziet dat hij te vals is.
Jan-Kees is een teddybeer, een bergje liefde, zonder vochtige ogen. De perfecte kandidaat.
De rat zonder vis.
Ge bedoelt rat zonder ruggengraat...quote:Op woensdag 21 september 2011 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is een homo, een halve vrouw. De gelukte variant van een figuur als Vogelaar omdat hij ook nog blijft nadenken en redelijk flamboyant is tegelijkertijd.
Die Buma is een vrij duidelijke kasthomo maar je ziet dat hij te vals is.
De rat zonder vis.
Ja, dat zien we nog steeds met z'n allen ja. Pensioenfondsen beleggen op de lange termijn, zo'n crisisje als nu is daar nauwelijks relevant voor. Het probleem is alleen dat men wel de lusten wil maar niet de lasten. Ja je weet de hoogte van je pensioen niet 100% zeker van te voren, maar hij is hoogstwaarschijnlijk wel een stuk hoger dan als je wel die zekerheid wilt hebben. Makkelijke keuze lijkt me.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dat kunnen we nu zien met zijn allen.
Krijgt P&W soms subsidie van De Jager om Chabot in dienst te hebben ofzo? Die gozerd is ook een karikatuur van zichzelf geworden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:44 schreef Eenskijken het volgende:
wat een debiele vragen van die kale gast zeg...
Dat is moeilijk te bepalen. Er zijn miljardairs die geen of nauwelijks salaris krijgen uitgekeerd, dus dan betalen zij geen 52%. Zodra zij meer salaris verdienen dan boven de grens uitkomt dan betalen ze het wel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:49 schreef Klopkoek het volgende:
De Jager zit gewoon te liegen. Ook hier betalen de miljardairs echt geen 52%.
Foppequote:Op woensdag 21 september 2011 22:38 schreef borisz het volgende:
Vanavond
- Inez Weski en Eric Van Dorp
- Foppe
- Pechtold
Het is ook nog een kolos!quote:
Ja, één van de beste van Nederland.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is die gothic de advocaat?
De rest van dat zooitje ook.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:21 schreef borisz het volgende:
Pechtold had het CDA goed te pakken vanmiddag.
Ja. Hij praat veel, maar zegt weinig.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is Pechtold nu al een half uur aan het praten?
Nu is er nog maar 20 min voor de andere 3 gastenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja. Hij praat veel, maar zegt weinig.
Ik vind hem juist fijn helder. Referenda, en hoe het zit met de verkiezingen, prima.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja. Hij praat veel, maar zegt weinig.
Dagen tussen een kabinetsval en verkiezingenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:31 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is er eigenlijk met die 87 dagen?
Hij legt helemaal niks uit. Hij wil geen referendum omdat het volk geen zin meer heeft in bodemloze put Griekenland.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:31 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind hem juist fijn helder. Referenda, en hoe het zit met de verkiezingen, prima.
De minimum tijd voor nieuwe verkiezingen geloof ik...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:31 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is er eigenlijk met die 87 dagen?
Hij wil op die manier één groot referendum en dat zijn verkiezingen. Ze stellen vragen aan hem alsof ie regeert, terwijl hij oppositie is. Ik snap hem wel.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij legt helemaal niks uit. Hij wil geen referendum omdat het volk geen zin meer heeft in bodemloze put Griekenland.
Demonstratie tegen bestuur die uit de hand liep.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kon nergens terugvinden waarom ze nou dat gebouw sloopte, gewoon rellen om te rellen?
En wat deed dat bestuur verkeerd volgens de hooligans?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Demonstratie tegen bestuur die uit de hand liep.
Ging niet om het sportieve.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap sowieso die rellen niet, ik zou vorig seizoen rellen na die 10-0, onder Ronald gaat het toppie.
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
blablabla ik zal nooit d66 stemmen
Prima, maar hij heeft ook geen oplossingen voor ná de verkiezingen.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij wil op die manier één groot referendum en dat zijn verkiezingen. Ze stellen vragen aan hem alsof ie regeert, terwijl hij oppositie is. Ik snap hem wel.
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/waarom-niet-waarom-wel/quote:Op woensdag 21 september 2011 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En wat deed dat bestuur verkeerd volgens de hooligans?
F-SIDE F-SIDEquote:Op woensdag 21 september 2011 23:37 schreef Buitendam het volgende:
Het gaat de goede kant op. Geld verdiend aan transfers, goeie spelers gehuurd en een heel behoorlijke trainer voor dit moment op de bank.
En dan nóg gaan rellen. Feyenoord heeft het mooiste en trouwste legioen, maar daar krijgen ze gratis de grootste mongloďde randdebielen bij.
Klok, klepel.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:37 schreef Buitendam het volgende:
Het gaat de goede kant op. Geld verdiend aan transfers, goeie spelers gehuurd en een heel behoorlijke trainer voor dit moment op de bank.
En dan nóg gaan rellen. Feyenoord heeft het mooiste en trouwste legioen, maar daar krijgen ze gratis de grootste mongloďde randdebielen bij.
Directieleden die er buitenechtelijk relatie op na houden met personeelquote:Op woensdag 21 september 2011 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/waarom-niet-waarom-wel/
Succes ermee.
Bijna hetzelfde als wat Henk en Ingrid ook denken wanneer ze iemand anders dan Wilders horen, maar dan geënt op het gegeven dat ze alleen PVV stemmen.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
blablabla ik zal nooit d66 stemmen
Nee, die is tegen het tonen van personen op billboards voor een simpele vernieling.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:39 schreef Cynix ® het volgende:
Die heks topadvocaat is natuurlijk weer pro-hooligan.
Nee, tegen publiceren van mensen die onschuldig zijn totdat schuld is bewezen.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:39 schreef Cynix ® het volgende:
Die heks topadvocaat is natuurlijk weer pro-hooligan.
Ja, maar jij bent degene die het sportieve erbij moet betrekken terwijl het daar totaal niet om gaat.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die lijst is toch om je kapot te schamen? Echt, écht stupide figuren.
Een lijst vol onzin aanhalen om je eigen club naar de kloten te helpen.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent degene die het sportieve erbij moet betrekken terwijl het daar totaal niet om gaat.
Vandaar, klok - klepel.
Gast, daar heb ik het toch niet over? Kan jij uberhaupt lezen?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een lijst vol onzin aanhalen om je eigen club naar de kloten te helpen.
"Het gaat niet om het sportieve". Nee, wat dan. Die fantastische lijst, dus?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Gast, daar heb ik het toch niet over? Kan jij uberhaupt lezen?
Ja, dat zeg ik toch. En dat spreek jij tegen.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
"Het gaat niet om het sportieve". Nee, wat dan. Die fantastische lijst, dus?
Die beelden zijn in bepaalde gevallen anders erg duidelijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Al herkent niemand zo'n figuur op een bilboard, dan werkt het in ieder geval als afschrikmiddel
Het is niet heel erg moeilijk. De club doet het momenteel zo goed als mogelijk en dan nóg gaan ze de boel in elkaar beuken. Kun jij een link van een lijstje met slappe excuusjes aankomen, maar dat is onzin. Rellen om het rellen. Al winnen ze de CL.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch. En dat spreek jij tegen.
Dus weet je niet waar je het over hebt.
Dat ben ik wel gedeeltelijk met je eens hoor, alleen leg jij de oorzaak van de rellen in beginsel op het verkeerde punt. En daar reageer ik op.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is niet heel erg moeilijk. De club doet het momenteel zo goed als mogelijk en dan nóg gaan ze de boel in elkaar beuken. Kun jij een link van een lijstje met slappe excuusjes aankomen, maar dat is onzin. Rellen om het rellen. Al winnen ze de CL.
Ik heb geen last van d'r, vind dr wel een punt hebben maar die kale gast ook...quote:
Ze deden het om nobele reden, dus het mag.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar als die mensen vooraan staan bij die rellen zijn ze toch niet onschuldig
RELLLEEEEENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!quote:Geen korting meer voor FSV leden in de fanshop
Rellen in beginsel? Alsof er een reden achter zit. Zet 300 mongolen met een IQ stoeptegel bij elkaar en ze gaan uit naam van onvrede lekker de boel slopen. Lijkt een beetje alsof je het recht wilt lullenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ben ik wel gedeeltelijk met je eens hoor, alleen leg jij de oorzaak van de rellen in beginsel op het verkeerde punt. En daar reageer ik op.
Niet?! Dat lult maar door en lult maar door, dwars door alles en iedereen heen.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb geen last van d'r, vind dr wel een punt hebben maar die kale gast ook...
Na de gasten van gister trek ik al een stuk meerquote:Op woensdag 21 september 2011 23:48 schreef Symer het volgende:
[..]
Niet?! Dat lult maar door en lult maar door, dwars door alles en iedereen heen.
Ik ben het per definitie oneens met alles wat zij zegt.
Demonstratie liep uit op rellen. Reden van de demonstratie dan had ik inderdaad beter kunnen zeggen. Het gesloop is inderdaad geen enkele grond voor.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Rellen in beginsel? Alsof er een reden achter zit. Zet 300 mongolen met een IQ stoeptegel bij elkaar en ze gaan uit naam van onvrede lekker de boel slopen. Lijkt een beetje alsof je het recht wilt lullen
quote:Heeft Marylin Manson per ongeluk Adele ingeslikt? #penw #wezki
Nu was dat ook niet wereldschokkend. Veel gewapende agenten en moeilijk veel politie te paard voor een demonstratietje. En geen hond was verrast. Ergens nog treurig dat ze ook echt doen alsof ze beweegredenen hebben.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Demonstratie liep uit op rellen. Reden van de demonstratie dan had ik inderdaad beter kunnen zeggen. Het gesloop is inderdaad geen enkele grond voor.
Dit was een echte vakantietrip.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:52 schreef marcodej het volgende:
Ik dacht dat hij er echt een paar jaar zou zitten. Blijkt het maar voor vijf weekjes te zijn.
Stukje algemene ontwikkelingquote:Op woensdag 21 september 2011 23:54 schreef UncleDolan het volgende:
Leuk verhaal Pechtold, maar wat heeft het met voetbal te maken.
twitter:HeroBrinkman twitterde op woensdag 21-09-2011 om 23:44:45Pechtold beledigend tegen politieagenten. Hij zegt dat politie met hun "snufferd" op tv zijn geweest. Volkomen respectloos! reageer retweet
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:55 schreef marcodej het volgende:
twitter:HeroBrinkman twitterde op woensdag 21-09-2011 om 23:44:45Pechtold beledigend tegen politieagenten. Hij zegt dat politie met hun "snufferd" op tv zijn geweest. Volkomen respectloos! reageer retweet
Is dat crimineel stuk ongeluk weer dronken?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:55 schreef marcodej het volgende:
Denk dat de FIFA wel groot alarm gaat slaan. Corruptie in Tuvalu.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:01 schreef Sheepcidus het volgende:
ja ze gaan iets doen aan corruptie in voetbal
Die was toch sowieso psychisch niet helemaal in orde/ zwerver?quote:Op donderdag 22 september 2011 00:03 schreef Cynix ® het volgende:
Morgen de Damschreeuwer.
Eerst al bij DWDD. Dát is pas inteelt.
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:39 schreef SlimShady het volgende:
Wanneer wordt die Pauw eens vervangen? Wat een slechte interviewer.
Alsjeblieft: http://www.at5.nl/artikel(...)d-het-een-suffe-boel. Kunnen ze 'm vanavond ook weer skippen.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:05 schreef kalinhos het volgende:
nja je bent toch benieuwd wie 't is
Dacht ik ook. Waarom zou je die in godsnaam uitnodigen? Al komt hij in eerste instantie wel gewoon normaal over. Geenstijl heeft ook een item met die kerel.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Die was toch sowieso psychisch niet helemaal in orde/ zwerver?
Beste interviewer op de Nederlandse televisie als het om politici gaat en ook ver buiten politieke onderwerpen. Op afstand.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:39 schreef SlimShady het volgende:
Ik vind Pauw eigenlijk wel goed. Nuchter, ad rem, een beetje cynisch en nog een vleugje humor ook.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:39 schreef SlimShady het volgende:
En wie zou dat volgens jou beter kunnen?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:39 schreef SlimShady het volgende:
Pieter Jan Hagens zou ik wel ok vinden. Maar als het jonger moet dan Joost Karhof.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
En wie zou dat volgens jou beter kunnen?
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:51 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Pieter Jan Hagens zou ik wel ok vinden. Maar als het jonger moet dan Joost Karhof.
Jammer dat ze niet in China woont. Haar gedrag had haar letterlijk de kop kunnen kosten...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:49 schreef Cynix ® het volgende:
Mevrouw Peters lag waarschijnlijk ergens belangen te verstrengelen.
Niet eens Cees Grimbergen?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:51 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Pieter Jan Hagens zou ik wel ok vinden. Maar als het jonger moet dan Joost Karhof.
twitter:FemkeHalsema twitterde op donderdag 22-09-2011 om 21:41:01RT @carlavanos: Ongelooflijk. Zit hier met #Mauro die al stuk is voor de deur bij #p&w, word ie afgebeld omdat alle andere gasten belangrijker zijn. reageer retweet
Teruggestuurd naar plaats van herkomst.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
twitter:FemkeHalsema twitterde op donderdag 22-09-2011 om 21:41:01RT @carlavanos: Ongelooflijk. Zit hier met #Mauro die al stuk is voor de deur bij #p&w, word ie afgebeld omdat alle andere gasten belangrijker zijn. reageer retweet
Zeg dan die damschreeuwer af, aandachtsmannetje.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Die geblondeerde volksmenner heeft het bij P&W dus ook voor het zeggenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Teruggestuurd naar plaats van herkomst.
Hij is echt niet de eerste gast die op het laatste moment afgebeld wordt, hoor.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Teruggestuurd naar plaats van herkomst.
Oh nee?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:48 schreef Omnifacer het volgende:
Hij is echt niet de eerste gast die op het laatste moment afgebeld wordt, hoor.
Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh nee?
Goh. Blij dat je mij daar even op wijst.
Hoezo?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zuur voor rechts Nederland...
Wellicht omdat het een normale man lijkt en goed spreekt?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:43 schreef TUFKAL het volgende:
Ja waarom krijgt die fucking schreeuwer zoveel aandacht? Nu ook op Ned. 2
Volgend jaar krijgen we de poepgooier, de kostslingeraar, of de tamponschieter o.i.d.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:43 schreef TUFKAL het volgende:
Ja waarom krijgt die fucking schreeuwer zoveel aandacht? Nu ook op Ned. 2
Ik was toen op de Dam, en ik ben echt nooit in mijn leven zo geschrokken als toen. Ik dacht serieus dat er geschoten werd toen ik die hekken om hoorde flikkeren. Duurde maar 5 seconden, maar was niet prettig.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:44 schreef Specularium het volgende:
Iemand had op dat moment die schreeuwer keihard op zijn gezicht moeten slaan.
Makkelijker gezegd dan gedaan achteraf, maar toch.
Precies, het was het omvallen van die hekken die de tumult veroorzaakten. Daar kan hij toch niet volledig voor verantwoordelijk gehouden worden?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:46 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik was toen op de Dam, en ik ben echt nooit in mijn leven zo geschrokken als toen. Ik dacht serieus dat er geschoten werd toen ik die hekken om hoorde flikkeren. Duurde maar 5 seconden, maar was niet prettig.
Moeten we daar 1,5 jaar later echt nog over hebben?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Precies, het was het omvallen van die hekken die de tumult veroorzaakten. Daar kan hij toch niet volledig voor verantwoordelijk gehouden worden?
Het tumult was al begonnen toen de hekken omvielen alleen was voor ons nog ver weg waar wij stonden, die omvallende hekken waren de genadeklap. Of hij daar verantwoordelijk voor is? In directe zin niet, indirect wel. Hij nam willens het risico dat er paniek ontstond, en of er in die paniek nou hekken omflikkeren of niet, tsjah...quote:Op donderdag 22 september 2011 22:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Precies, het was het omvallen van die hekken die de tumult veroorzaakten. Daar kan hij toch niet volledig voor verantwoordelijk gehouden worden?
De domino mus, hoe is het daarmee?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:46 schreef DrDentz het volgende:
Erwin de waxinelichtjegooier komt voorlopig iig niet aan tafel
je kan het als media ook gewoon negeren, waarom is dit nieuws?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:50 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Het tumult was al begonnen toen de hekken omvielen alleen was voor ons nog ver weg waar wij stonden, die omvallende hekken waren de genadeklap. Of hij daar verantwoordelijk voor is? In directe zin niet, indirect wel. Hij nam willens het risico dat er paniek ontstond, en of er in die paniek nou hekken omflikkeren of niet, tsjah...
Edit: ik snap je punt TUFKAL, maar doordat die man nu in de publiciteit komt wordt het weer actueel (al is het deels offtopic).
Omdat hij net veroordeeld is, geloof ik. Weet niet zeker.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
je kan het als media ook gewoon negeren, waarom is dit nieuws?
Omdat er gewonden zijn gevallen bij een stilteherdenking die nogal beladen is.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
je kan het als media ook gewoon negeren, waarom is dit nieuws?
Volgens rechts Nederland is iedere asielzoeker een gelukzoeker die zo snel mogelijk terug naar zijn "eigen land" moet. Dat het allemaal niet zo zwart-wit is, moet ontnuchterend zijn.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens rechts Nederland is iedere asielzoeker een gelukzoeker die zo snel mogelijk terug naar zijn "eigen land" moet.
AAHAHHAHAHAHAHHAHAquote:Dat het allemaal niet zo zwart-wit is, moet ontnuchterend zijn.
Jaja Oke. Ik vind het gewoon geen aandacht waardquote:Op donderdag 22 september 2011 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat er gewonden zijn gevallen bij een stilteherdenking die nogal beladen is.
Als je dit niet snapt ben je geen haar beter dan die damschreeuwer.
Hij gooide toch een waxinehouder?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:46 schreef DrDentz het volgende:
Erwin de waxinelichtjegooier komt voorlopig iig niet aan tafel
Ik moet het nuanceren. Nu is het in feite geen aandacht meer waard. Wat je waarschijnlijk ook bedoelde.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:56 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jaja Oke. Ik vind het gewoon geen aandacht waard
Een beetje tegengas kan geen kwaadquote:Op donderdag 22 september 2011 22:56 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
[..]
AAHAHHAHAHAHAHHAHA![]()
Wie is hier nou zwart-wit aan het denken?
![]()
Geef dan ook zo'n maasgebouw kneus een podiumquote:Op donderdag 22 september 2011 22:52 schreef Specularium het volgende:
Hij is 100% verantwoordelijk voor alle schade bij die herdenking.
Met de beste bedoelingen kan je dit gewoon niet goedpraten.
2 minuten je bek houden. Hoe moeilijk is het? Het lijkt een beetje op de overtreffende trap
van Gretta.
Er is twijfel of er een waxachtige substantie als inhoud aanwezig was.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij gooide toch een waxinehouder?
Preciesquote:Op donderdag 22 september 2011 22:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moet het nuanceren. Nu is het in feite geen aandacht meer waard. Wat je waarschijnlijk ook bedoelde.
Zat er ook een vuurtje in?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Samen hebben jullie het goed: een glazen waxinelichthouder.
Dit dusquote:Op donderdag 22 september 2011 23:07 schreef Buitendam het volgende:
Die man is niet helemaal goed. Die moet je tegen zichzelf in bescherming nemen, niet op live televisie het vuur aan de schenen leggen...
En een hoop centen voor het verhaalquote:Op donderdag 22 september 2011 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Die David scoort dus echt geen 100 punten
Ja, aan z'n antwoorden kun je merken dat ie niet helemaal lekker tikt. Wat heb ik hier nou aan? Nodig gasten uit die psychisch wel in orde zijn, alsjeblieft zeg.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een idiooten nog in de uitzending ook
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:09 schreef Eenskijken het volgende:
wat word ik KOTSMISSELIJK van die gast. echt, rot opflikker
Dom, ik zou bij Rambo blijven.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:09 schreef Specularium het volgende:
Rambo zegt net dat zijn mannen bij de boot moeten blijven.
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
http://damschreeuwer.yolasite.com/ FFS
Je ziet dat hij het er razenddruk mee heeft gehad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |