No shit! Daar zitten we gelukkig al niet een paar jaar inquote:Koningin Beatrix waarschuwt voor moeilijke tijden in troonrede
Ze moet misschien een paleisje ergens afstaan geloof ik...quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:21 schreef MadMaster het volgende:
Moeilijke tijden?
Wat weet zij daar nou van?![]()
5% van het budget zijn ze al kwijt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze moet misschien een paleisje ergens afstaan geloof ik...
Hooguit die in Madurodam, verder zie ik haar niet een vleugeltje van Huis ten Bosch afstaan aan een groep gehandicapten die gekort worden op hun PGB...quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze moet misschien een paleisje ergens afstaan geloof ik...
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
5% van het budget zijn ze al kwijt.
Zou zo maar kunnen. Elk paleis is immers staatsbezit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hooguit die in Madurodam, verder zie ik haar niet een vleugeltje van Huis ten Bosch afstaan aan een groep gehandicapten die gekort worden op hun PGB...
Nee, maar de koninklijke familie houdt ze wel permanent bezet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:27 schreef Bart het volgende:
Die paleizen zijn toch niet eens van het koninklijk huis?
Denk niet dat dat veel uitmaakt voor de kosten, het zijn monumentale panden dus ze moeten goed onderhouden worden...quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar de koninklijke familie houdt ze wel permanent bezet.
[ afbeelding ]
Prima, mijn huis is ook aan wat onderhoud toe, zal het ministerie van Binnenlandse Zaken even bellen voor een financiële injectie...quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Denk niet dat dat veel uitmaakt voor de kosten, het zijn monumentale panden dus ze moeten goed onderhouden worden...
Soft board...quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
MM, even een vraagje.... wat was dat ook alweer wat jullie in de wc(?) hadden hangen waar je alle kaartjes enz. op prikt met punaise? Ben het vergeten en wil het binnenkort kopen voor de wc.
Als je in een monumentaal pand woont, kom je ook in aanmerking voor subsidiequote:Op dinsdag 20 september 2011 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, mijn huis is ook aan wat onderhoud toe, zal het ministerie van Binnenlandse Zaken even bellen voor een financiële injectie...
Ow ja, soft board. Ik wist niet meer zeker of het in de wc was.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soft board...
En hoezo die (?) bij het woord 'wc'?
Subsidie is wat anders dan simpelweg de rekening indienen bij het Rijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je in een monumentaal pand woont, kom je ook in aanmerking voor subsidie.
Je hebt toch niet in het ligbad je behoefte gedaan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, soft board. Ik wist niet meer zeker of het in de wc was.![]()
Nee hoor, don't worry. Ik wist niet meer of ik het had gezien of dat we het erover gehad hadden. Hihi.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt toch niet in het ligbad je behoefte gedaan?
* Kijkt naar de horizon...... Nee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het al zo donker in Hilversum?
Ehm nou, het zou kunnen zijn dat ze allebei gelijk hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:07 schreef Cobra4 het volgende:
VVD: Griekenland uit de euro kost NL 20% van het BNP.
D66: Griekenland uit de euro kost 2% van het BNP van Europa.
Ik hoop dat Pechthold gelijk heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
En dit moet dan in de Playboy komen te staanIk moet toegeven dat het me nog meevalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar volgens mij is het heel iemand anders...![]()
Nou, het moet Amanda Krabe zijn. Maar ik vind die peuk erbij alsof ze pauze aan het houden is. En dan zien die nagels er ook heel erg raar uit. En ze kijkt of ze moet kakken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat het me nog meevalt.
Maar volgens mij is het heel iemand anders...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Badunkadunk!- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik weet de verdeelsleutel dus niet, zeg maar...quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:39 schreef Cobra4 het volgende:
Die verhouding lijkt mij niet mogelijk. Aangezien Nederland, qua poen, 1 van de sterkste landen van Europa isl zouden de zwakkere landen dus nog meer verliezen.
Dan kun je nooit op 2% voor Europa uitkomen,
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
En dit moet dan in de Playboy komen te staanDenk je aan de nieuwe FOK! policy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook foto's in spoilers vallen onder die policy."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Dat het madam Krabbé is weet ik, laatst hier nog bediscussieerd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, het moet Amanda Krabe zijn. Maar ik vind die peuk erbij alsof ze pauze aan het houden is. En dan zien die nagels er ook heel erg raar uit. En ze kijkt of ze moet kakken.
Vertel eens, meneer de mod.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Denk je aan de nieuwe FOK! policy?
In MEN is dat de taak van Cynix, laffer of Bart.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertel eens, meneer de mod.
Ik heb geen mail van Fok! gehad met de nieuwe policy...
Ja, ze zou het op alle fotos moeten zijn:quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat het madam Krabbé is weet ik, laatst hier nog bediscussieerd.
Peuk had ik nog niet opgemerkt, maar ik vind haar hoofd niet eens lijken...
En die 2e foto, is dat 'r ook?
Zo ja, dan lijkt ze daar nog minder op d'r zelf...
Eeh, welke policy?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Denk je aan de nieuwe FOK! policy?
Ook foto's in spoilers vallen onder die policy.
Damn wat zieligquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:46 schreef Bart het volgende:
De policy die naar aanleiding van dit topic is ingesteld:
Ik zie geen advertenties meer
Behoorlijk ja. Je bent gewoon bewust deze website naar de knoppen aan het helpen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, dat viel te lezen op je link. Dat is dus zielig.
Da's wat anders... Google ads heeft blijkbaar een of ander beleid dat hun advertenties niet mogen staan op pagina's waar Amerikaanse kindertjes trauma's aan kunnen overhouden ofzo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:58 schreef MadMaster het volgende:
Google support geen tieten?
Moet je eens een willekeurig woord bij Google afbeelding intypen en de resultaten bekijken. De blote dames vliegen over je scherm...
Lekker hypocriet...quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's wat anders... Google ads heeft blijkbaar een of ander beleid dat hun advertenties niet mogen staan op pagina's waar Amerikaanse kindertjes trauma's aan kunnen overhouden ofzo.
Correct. En het spijt me.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:04 schreef MaJo het volgende:
Cobra heeft me niet eens gespot in het publiek
Eensch. Maar op dit moment is het niet anders.quote:
Behoorlijk. Maar ja, we kunnen weinig anders doen dan dus alle topics op FOK 'netjes' houden... Staat tegenwoordig zelfs een ban op het plaatsen van tieten, om het de users af te leren, zeker in forums als ONZ enzo...quote:
Je roept altijd om pics, ben ik een keer op tv, zie je het nietquote:
Pics!quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je roept altijd om pics, ben ik een keer op tv, zie je het niet![]()
Nieuwe AKQ-SC policy: MaJo moet tetten posten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:09 schreef MaJo het volgende:
Misschien handig om die policy dan even goed te verspreiden? Ik wist er ook niks van! Nou post ik nooit tetten maar goed
Nicequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:04 schreef MaJo het volgende:
Cobra heeft me niet eens gespot in het publiek
Uiteindelijk de Kamer ingesneakt door een oude collega en op de tribune gezeten van de NOS uitzending. Mijn moeder belde dat ik vaak in beeld was
Nu onderweg naar huis, zo de foto's online gooien
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nieuwe AKQ-SC policy: MaJo moet tetten posten.
In de meeste fora staat het in een sticky topic, maar in MEN is dat blijkbaar nooit gebeurd, geen idee waarom. Maar ik kan het er wel even inzetten jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:09 schreef MaJo het volgende:
Misschien handig om die policy dan even goed te verspreiden? Ik wist er ook niks van! Nou post ik nooit tetten maar goed
Heb je het dan over tetten in het algemeen, of over haar eigen tetten? Policy moet natuurlijk wel eenduidig zijn he.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb mijn woorden zorgvuldig gekozenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb je het dan over tetten in het algemeen, of over haar eigen tetten? Policy moet natuurlijk wel eenduidig zijn he.
Te zorgvuldig, zo kan ik het niet in de policy verwerkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb mijn woorden zorgvuldig gekozen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:17 schreef Cobra4 het volgende:
En nu ga ik echt snurken. Tot morgen.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pics!
Ik dacht wel even je te zien, maar op de volgende beelden was een lelijke vrouw met rood haar te zien. Aangezien jij dat nooit kan zijn ben ik verder gegaan met het genieten van het militaire pracht en praal.
Zeker wetenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nice
Toch wel goed idee al he? Dat wekelijks naar Den Haag gaan
Damn, ik had het zo gedaan maar het mag niet van de nieuwe policyquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er staat niets over PM's en linkjes.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Damn, ik had het zo gedaan maar het mag niet van de nieuwe policy
Nicequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker wetenen ik wilde eigenlijk in bed blijven liggen vanochtend omdat ik zo moe was
Ook wat oude collega's gesproken
Stuurt PMquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er staat niets over PM's en linkjes.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:02 schreef MaJo het volgende:
Dan mochten die Scarlett Johanson foto's dus ook niet?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:02 schreef MaJo het volgende:
Ik kom net mijn beste vriendin tegen op het stationhad haar al drie weken niet gezien dus dat was wel grappig
nem is het goed als ze vrijdag mee gaat stappen? Het gaat om D.
Ze zag er hartstikke lekker uit en er komt niemand in MEN/AKQ-SC..dus ik denk dat het geen probleem is...quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:02 schreef MaJo het volgende:
Nee, ik snap het welquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk niet dat dat het punt van de policy is
Klopt, die 'gedoogde' ik ook al, toen had ik ook de ads uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:02 schreef MaJo het volgende:
Wat mij betreft welquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:58 schreef Etcetera het volgende:
Maar Bart/C4: mogen linkjes naar tetten/naakt wel?
Picsquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:54 schreef Etcetera het volgende:
Ok
Shocking news: Ik doe tegenwoordig wel eens mascara op. Zeg maar: donderdag, vrijdag, zaterdag, vandaag. Dus. Brrrrr
Wat jij wilquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:59 schreef Etcetera het volgende:
Van mijn ogen met een beetje mascara? Dan kan ik beter pics van de trouwdag van m'n zus posten denk ik, heb ik meer make-up op
Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
's vriendin eindelijk maar even een berichtje gestuurd om haar te vertellen dat ik het vervelend vind dat ze zich zo voelt en dat ze nergens bang van hoeft te zijn en ze altijd contact met me op kan nemen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
probleem met andere ex-vriendin nog niet opgelost en geen zin in ook.
En deze?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:45 schreef Bart het volgende:
Conclusie: ik ga hier wat soepeler om met de policy omdat ik weet dat jullie het beschaafd houden, en heel goed grenzen kunnen stellen. En omdat hier weinig anderen komen. Zolang ik het maar weet en dus de ads kan uitschakelen.
En nu weer terug naar de orde van de dag want ten eerste word ik straks weer door MM beschuldigd van irritante klets, en ten tweede heb ik helemaal geen zin om hier de mod te gaan lopen uithangen.
Dat je het geen probleem vindt als ze contact met je opneemt. Zo komt het tenminste op me over door je kots-smiley.quote:
ja.quote:
oh ja hoor, ik meen het wel dat ze dat mag doen. Ik walg gewoon van mijn politieke correctheidquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat je het geen probleem vindt als ze contact met je opneemt. Zo komt het tenminste op me over door je kots-smiley.
Nou, dan had ik die olijftak lekker in de fik gestoken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ja hoor, ik meen het wel dat ze dat mag doen. Ik walg gewoon van mijn politieke correctheid
Dit kind mag me al niet en laat dat blijken sinds onze eerste ontmoeting, toen ik nog open en beleefd was en ver voordat zij engingen daten. tja.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
of dezeDat is trouwens een serieus goede reet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Badunkadunk!I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Pcies..badunkadunkquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is trouwens een serieus goede reet.
Een kapiteinspet..echt GRUWELIJK.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik neem aan dat er een opgezet dier op stond?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ah hebbes
Achterlijk mens...
[ afbeelding ]
Nee, top deze post.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:45 schreef Bart het volgende:
Conclusie: ik ga hier wat soepeler om met de policy omdat ik weet dat jullie het beschaafd houden, en heel goed grenzen kunnen stellen. En omdat hier weinig anderen komen. Zolang ik het maar weet en dus de ads kan uitschakelen.
En nu weer terug naar de orde van de dag want ten eerste word ik straks weer door MM beschuldigd van irritante klets, en ten tweede heb ik helemaal geen zin om hier de mod te gaan lopen uithangen.
En, konden ze van je afblijven?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
vandaag voor het eerst in mn leven in een blijf van mn lijf huis geweest
Nu al ruzie met je vriendin?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Je vriendin heeft je in elkaar gestampt?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, dus ik ben haar even op gaan zoekenquote:
Als je de deur wagenwijd open zou zetten, dan zou dat z'n doel voorbij streven, vrees ik...quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Nee, ik was er vanwege m'n werk, maar daar moet je dus echt zo goed als elke deur met je magneetsleutel opendoen, anders kom je gewoon nergens in of uit...
Ja, zo ver was ik ook al wel, maar ik keek er toch van op hoeveel deuren er nog een hindernis zijn als je al binnen bent,wat je ook niet zomaar bentquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je de deur wagenwijd open zou zetten, dan zou dat z'n doel voorbij streven, vrees ik...
Ik werk in de installatietechniek en had een oplevering met de opdrachtgever vanmiddag.quote:
Wie werkt er hier dan allemaal in de ICT? MM dacht ik?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:35 schreef wyccie het volgende:
Ah. Ik dacht dat er meer ICT'ers hier rondliepen.
Dat maakt het wel iets makkelijker om je eigen huis weer zowat opnieuw te bouwen, of niet? Als ik ooit een eigen huis wil, dan koop ik er een die kant-en-klaar is. Anders woon ik er met een onveilig gevoel.
Ik dacht jij ook.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:36 schreef Bart het volgende:
Wie werkt er hier dan allemaal in de ICT? MM dacht ik?
Dat maakt het enorm veel aantrekkelijker om je huis zo aan te pakken zoals ik het doe, niet alleen qua kennis, maar ook qua materiaalkosten. En zo heb ik nog een aantal connecties die ervoor zorgen dat ik aan dat huis begonnen benquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:35 schreef wyccie het volgende:
Ah. Ik dacht dat er meer ICT'ers hier rondliepen.
Dat maakt het wel iets makkelijker om je eigen huis weer zowat opnieuw te bouwen, of niet? Als ik ooit een eigen huis wil, dan koop ik er een die kant-en-klaar is. Anders woon ik er met een onveilig gevoel.
je moet wel van tevoren melden dat je op bezoek wilt komen jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hadden ze geen eisen wat betreft de mensen die er komen werken? Alleen vrouwen ofzo?
Correct ende juist...quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Wie werkt er hier dan allemaal in de ICT? MM dacht ik?
Nee hoor, ik werk in de elektrotechnische infraquote:
daarover gesproken, vanavond op 1 groep na alle elektra veilig aan kunnen zetten, en dus ook licht van boven tijdens het klussen nu, erg lekker in de avondurenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:38 schreef wyccie het volgende:
Ik weet nog net hoe ik een lamp met kroonsteentje moet 'installeren'.
En als het fout gaat hebben we jou!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:41 schreef wyccie het volgende:
Wel allemaal goed technisch bezig dan.
Ja dat welquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:41 schreef wyccie het volgende:
kloptquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:41 schreef wyccie het volgende:
Oh... als netnietdokter.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
En als het fout gaat hebben we jou!
Ook zonder handleiding?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh... als netnietdokter.
Ik kan trouwens ook prima met Ikea-kasten overweg.
Ik heb haar site nog niet vaak bekeken, maar ook op Twitter gebruikt ze smileys. Eerlijk gezegd vind ik ze daar ook niet zo gepast, omdat het toch wat serieuzer bedoeld is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MaJo, het kan aan mij liggen, maar ik vind die smileys die je op je blog gebruikt nou niet echt wat
Ik ben slim, ik pak het ding er gewoon meteen bij. Ook lees ik altijd gebruiksaanwijzingen. Scheelt me weer tijd.quote:
Ben je er al eens uitgekomen of hoeft dat niet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh... als netnietdokter.
Ik kan trouwens ook prima met Ikea-kasten overweg.
Heel slim inderdaadquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben slim, ik pak het ding er gewoon meteen bij. Ook lees ik altijd gebruiksaanwijzingen. Scheelt me weer tijd.
Voor de artyfarftyzaken hebben we LBquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:41 schreef wyccie het volgende:
Ik pas niet eens in de Ikea-kasten die ik heb.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Ben je er al eens uitgekomen of hoeft dat niet?
Je kunt me ook helemaalgeendokter noemen.quote:
Benno's en een dvd-kastje dat niet meer bestaat.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gezien je eigen omschrijving van jezelf zijn dat dan kleine kastjes?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik pas niet eens in de Ikea-kasten die ik heb.
En dat vind je erg?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je kunt me ook helemaalgeendokter noemen.
Wat HT post dus....quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gezien je eigen omschrijving van jezelf zijn dat dan kleine kastjes?
Na tig jaar studeren een studieschuld van 50% BNP van Tuvalu wil ik wel eens een normaal leven opbouwen ja.quote:
Jawelquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:03 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wel flexibel, maar ik heb ook baarheupen, dus ik ga nooit in die dvd-kast passen. Aan de Benno's ga ik niet eens beginnen.
Voor het eerst sinds tijden dat ik voor morgen niks hoef voor te bereiden, en ik mag zelfs iets uitslapen. Lekker rustig avondje, denk je dan. Maar ik word er onrustig van. Herkennen jullie dat?
Hmm...vast niet.
Maar waarom studeer je dan niet afquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Na tig jaar studeren een studieschuld van 50% BNP van Tuvalu wil ik wel eens een normaal leven opbouwen ja.![]()
Oh ja, jij hebt natuurlijk wel eens opdrachten met een deadline.quote:
Omdat ik stom ben.quote:
Daar geloof ik niets vanquote:
Nuttiger dan dokter?quote:'t Is trouwens mijn tweede studie, en ik hoop over iets meer dan een jaar een nuttiger diploma op zak te hebben.
Nee, ik heb een jaar of 4 dit dagelijkse ritme gehad bij een andere zaak die ik had:quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt natuurlijk wel eens opdrachten met een deadline.
Volgens mij is er niet zo heeeel erg veel aan gedaan.quote:Zijn die Playboyfoto's van Amanda nou erg geshopt of niet? Ziet er natuurlijk uit, maar als je naar het figuur en het gezicht kijkt, lijken ze helemaal niet.
Ik zou d'r doen. Alleen die tattoo'squote:Op dinsdag 20 september 2011 22:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan ziet ze er voor haar leeftijd niet onaardig uit
Ik vind 'r kop ook niet om te pruimen. Maar afgaande op die fotos heeft ze wel een lekker lichaam.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou d'r doen. Alleen die tattoo's. En die peuk
.
Oh die kop heb ik niet op geletquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind 'r kop ook niet om te pruimen. Maar afgaande op die fotos heeft ze wel een lekker lichaam.
ff gecheckt, maar ik vind het wel meevallen. Kan een stuk erger.quote:
Oh het kan duidelijk erger jaar. Maar ik vind niet dat ze een lekkere bakkes heeft...quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:20 schreef Bart het volgende:
[..]
ff gecheckt, maar ik vind het wel meevallen. Kan een stuk erger.
Da's waar, er zijn betere exemplarenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh het kan duidelijk erger jaar. Maar ik vind niet dat ze een lekkere bakkes heeft...
Dát wordt mijn doktersdiploma.quote:
Oeh, dat is ook wel een strak schema.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, ik heb een jaar of 4 dit dagelijkse ritme gehad bij een andere zaak die ik had:
---
Er was altijd wel wat te doen. En tja, als je dan een keer een vrije dag hebt...
Zo oud is ze nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan ziet ze er voor haar leeftijd niet onaardig uit
dan zal het wel iets van beiden zijn, of krijg je er zoveel af met PS?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dát wordt mijn doktersdiploma.
[..]
Oeh, dat is ook wel een strak schema.
Als je dan vrij bent voelt het alsof je niet mág uitrusten, voel me er haast schuldig bij.![]()
[..]
Zo oud is ze nou ook weer niet.
Maar als ik dit zo zie, lijkt er toch misschien meer geshopt te zijn:
[ afbeelding ]
Dit is wel van een jaar geleden, misschien heeft ze de laatste maanden keihard gesport.
Polo Sport?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan zal het wel iets van beiden zijn, of krijg je er zoveel af met PS?
Met een goede photoshopper wel ja..maar ik vermoed ook wat trainingquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dan zal het wel iets van beiden zijn, of krijg je er zoveel af met PS?
Datzelfde dacht ik dus ook...quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:10 schreef wyccie het volgende:
Zijn die Playboyfoto's van Amanda nou erg geshopt of niet? Ziet er natuurlijk uit, maar als je naar het figuur en het gezicht kijkt, lijken ze helemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt wel mee toch?- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]Ik herken de dame op deze foto totaal niet in de Playboy foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt wel mee toch?
Waar is haar plakplaatje op d'r arm trouwens?
Op die eerste foto? Die had ze misschien nog niet. Of dat is geshopt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken de dame op deze foto totaal niet in de Playboy foto's.
Waar is haar plakplaatje op d'r arm trouwens?
Dat bedoel ik, wat is waar?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op die eerste foto? Die had ze misschien nog niet. Of dat is geshopt.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:36 schreef Bart het volgende:
Wie werkt er hier dan allemaal in de ICT?
Het is en blijft uiteindelijk jouw keuze en het hangt er van af wat je precies met de pagina wilt gaan doen. Als serieus weblog en visitekaartje voor mogelijke toekomstige werkgevers denk ik dat je beter af bent zonder smileysquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:45 schreef MaJo het volgende:
Nooit zo nagedacht over smileygebruik op mijn paginaZit er ook behoorlijk ingebakken, ik gebruik het zonder er over na te denken eigenlijk
Maar ik zal er op gaan letten
Daar hebben jullie ook absoluut gelijk in, is niet echt professioneel! Maar zoals ik al zei heb ik het dus echt niet door, stom hequote:Op dinsdag 20 september 2011 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is en blijft uiteindelijk jouw keuze en het hangt er van af wat je precies met de pagina wilt gaan doen. Als serieus weblog en visitekaartje voor mogelijke toekomstige werkgevers denk ik dat je beter af bent zonder smileys
Ernstigquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In ander nieuws: Lindsay Lohan proeft haar moeders amandelen
Ja, dan moet je maar geen kind neuken, vriend!quote:De veroordeelde Pedoseksueel Sytze van der V(elde) eist ruim twee ton smartengeld van de gemeente Eindhoven, omdat hij een gebiedsverbod opgelegd heeft gekregen en daardoor geestelijk ernstig in de war is geraakt: “...Mijn huidige zwervende bestaan is een rechtstreeks gevolg van het bevel door de gemeente...”.
In het begin schrijft ze dat ze verslag wil doen van haar ervaringen in Den Haag. Dan past zo'n stuk daar wel bij, maar als het bedoeld is als professioneel blog is een andere insteek denk ik beter.quote:Op woensdag 21 september 2011 03:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Majo, over je blog: dat heen en weer lezen in het begin is een beetje irritantEn --niet lullig bedoeld-- maar je praat veel over jezelf. is dat de bedoeling? Wil je het meer persoonlijk of meer professioneel?
Op die foto lijkt ze net een omgebouwde ventquote:
Niet verwonderlijk dat die blog straks niet meer serieus genomen kan worden.quote:Op woensdag 21 september 2011 03:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Majo, over je blog: dat heen en weer lezen in het begin is een beetje irritantEn --niet lullig bedoeld-- maar je praat veel over jezelf. is dat de bedoeling? Wil je het meer persoonlijk of meer professioneel?
Positief als altijd he, Ofyquote:Op woensdag 21 september 2011 08:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet verwonderlijk dat die blog straks niet meer serieus genomen kan worden.
Tenzij het een meesterzet is, maar voorzover zie ik eerder een val...
Positief, opbouwend, daar kun je iets meequote:
niet alle informatie leidt naar het antwoord op alles Ofyquote:Op woensdag 21 september 2011 08:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet verwonderlijk dat die blog straks niet meer serieus genomen kan worden.
Tenzij het een meesterzet is, maar voorzover zie ik eerder een val...
Klopt.quote:Op woensdag 21 september 2011 08:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
niet alle informatie leidt naar het antwoord op alles Ofy
Da's wel de bedoeling...quote:Op woensdag 21 september 2011 10:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een werkende vaatwasser, mag ik hopen....
Een Hongaarse toch ?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:15 schreef Etcetera het volgende:
Geert Wilders heeft een vrouw
Dat wist ik niet
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:15 schreef Etcetera het volgende:
Geert Wilders heeft een vrouw
Dat wist ik niet
Ze heeft een Nederlands paspoort en draagt geen kopvod...quote:Op woensdag 21 september 2011 11:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moeten die niet het land uit ofzo?
Of gaat hier de regel op "regels zijn er alleen voor een ander" ?
Ze zijn al 20 jaar bij elkaarquote:Op woensdag 21 september 2011 11:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik verbaas me erover dat er iemand is die hem aantrekkelijk genoeg vindt om met hem te trouwen
niet echt iets heel schokkends. Tenzij je dat van de foto's van die ex van Krabbe vindt.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:15 schreef Whiteguy het volgende:
nog iets gemist hier de laatste tijd?
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zijn al 20 jaar bij elkaarMisschien was ie toen wel lekker
Mja zat ik ook wel over te twijfelenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:30 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo? Is het wel zo slim om de naam van de journalist die jou mee naar binnen heeft genomen te vermelden in jouw verslag? Dit voor het geval hetgeen hij heeft gedaan niet mag.
simpel, heb je toestemming van hem om z'n naam te noemenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja zat ik ook wel over te twijfelenIk pas het wel even aan
Ik denk niet dat hij het erg vindt, maar als hij er mee in de problemen komt is dat natuurlijk wel kutquote:Op woensdag 21 september 2011 11:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
simpel, heb je toestemming van hem om z'n naam te noemen
Waarom?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:39 schreef MaJo het volgende:
Ik baal trouwens heel erg van mijn verslag en de reacties erop
Van julliequote:Op woensdag 21 september 2011 11:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
van ons hier of op je webstek? (heb niet gekeken of er daar reacties staan)
Kritiek is ook goed hoor, en ik kan ook wel wat hebbenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
van ons hier of op je webstek? (heb niet gekeken of er daar reacties staan)
het is in ieder geval een teken dat het gelezen wordt
En commentaar kan je altijd verwachten.
Ik was er zelf al niet echt tevreden mee en dat wordt alleen maar bevestigd door de reactiesquote:
Jullie zijn wel veeleisendquote:Op woensdag 21 september 2011 11:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi, nu weet je dus wat onze wensen zijn en dan wordt de volgende een stuk beter
(of zijn wij niet de groep die je wilt bereiken?)
www.haagschestolp.nlquote:Op woensdag 21 september 2011 11:47 schreef PhysicsRules het volgende:
waar is je blog? Ben nu nieuwsgierig (je doet dus iets goed)
Mijn doelgroep is iedereen die geinteresseerd is in politiek, en daar horen jullie dus ook bijquote:Op woensdag 21 september 2011 11:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan denk ik dat we allebei een andere definitie van doelgroep in ons heefd hebben.
Gezien de flauwheid van mijn vorige post doelde ik op het seelcte groepje lezers hien in de AKQ-SC, ik neem aan dat jou doelgroep wat groter is....
zit je mobiel te fokken? of heb je dikke vingers?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan denk ik dat we allebei een andere definitie van doelgroep in ons heefd hebben.
Gezien de flauwheid van mijn vorige post doelde ik op het seelcte groepje lezers hien in de AKQ-SC, ik neem aan dat jou doelgroep wat groter is....
Het antwoord is 42, dat weet iedereenquote:Op woensdag 21 september 2011 08:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet alle informatie leidt naar het antwoord op alles Ofy
Of hij is dronken?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zit je mobiel te fokken? of heb je dikke vingers?
maar alles is 4quote:Op woensdag 21 september 2011 11:51 schreef Mark het volgende:
[..]
Het antwoord is 42, dat weet iedereen
dan heeft hij wel hele dikke vingers als het gewoon een keyboard is. E en O liggen aardig ver uit elkaarquote:Op woensdag 21 september 2011 11:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:51 schreef Mark het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
oeps, meer last van niet lezen voor op "invoeren" drukkenquote:
dat weet ikquote:Op woensdag 21 september 2011 11:51 schreef Mark het volgende:
[..]
Weer?quote:
ik moest dan altijd naar huis om ze te gaan halenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kom er net trouwens achter dat ik m'n tas met schoolspullen ben vergeten
ik ook, dus dan ben ik 50 minuten kwijt met heen en weer rijden om vervolgens zelfstandig aan een project te werken op school, dan kan ik beter vanmiddag vanuit huis werkenquote:Op woensdag 21 september 2011 12:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik moest dan altijd naar huis om ze te gaan halen
Dank je, ik weet hetquote:
Ik ben het geloof ik nooit vergeten.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik moest dan altijd naar huis om ze te gaan halen
Ex?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
niet echt iets heel schokkends. Tenzij je dat van de foto's van die ex van Krabbe vindt.
Maar ze zijn niet gescheiden...quote:Op woensdag 21 september 2011 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
ja, ze zijn ook ex-en. Ze wonen niet officieel meer samen...
Tof! Daar wil ik wel weer bij zijnquote:Op woensdag 21 september 2011 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
ja, ze zijn ook ex-en. Ze wonen niet officieel meer samen...
Ow en http://www.festivalinfo.n(...)gaat_in_2012_touren/hopelijk komen ze ook naar Nederland.
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moeten die niet het land uit ofzo?
Of gaat hier de regel op "regels zijn er alleen voor een ander" ?
quote:8) Waarom besloot u ooit een multicultureel huwelijk aan te gaan?
“Ik ben een huwelijk aangegaan met een hele lieve, mooie, intelligente vrouw, van wie ik heel veel hou. Krisztina is Hongaars. Ze zat op de handelsafdeling van de ambassade hier. We kwamen elkaar tegen in een kroegje. Ze werkte ook als simultaantolk. Volgens sommigen sprak ze accentlozer Nederlands dan ik, met mijn Limburgse tongval.
Je moet ook geen slapende honden wakker makenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
[..]
oeps, meer last van niet lezen voor op "invoeren" drukken
denk niet dat mijn baas het op prijs stelt als ik dat ben... (ik heb hem nooit gevraagd wat hij van Fokken tijdens werktijd vindt)
Anders ik welquote:Op woensdag 21 september 2011 12:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tof! Daar wil ik wel weer bij zijn
en anders G. welquote:
Ja maar ik heb ze nog niet gezien...quote:
Dat is waar jaquote:Op woensdag 21 september 2011 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ze nog niet gezien...
Het zal aan mij liggen misschien, maar er zijn geen gewonden en geen doden. Dan valt het toch best wel mee?quote:Minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie) noemt de aanslag op de rechtbank woensdagochtend in Amsterdam ''een aanslag op de rechtsstaat''. Hij zei dat ''alles uit de kast wordt gehaald'' om uit te vinden wat er is gebeurd en wie de daders zijn.
Opstelten spreekt van ''ongelofelijk geweld'', dat heeft plaatsgevonden, maar hij heeft nog geen idee wat erachter kan zitten.
Het gaat om het feit dat er wel gewonden en doden hadden kunnen vallen denk ik? Overigens weet ik hier niks van, even nu.nl checkenquote:Op woensdag 21 september 2011 13:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen misschien, maar er zijn geen gewonden en geen doden. Dan valt het toch best wel mee?
Ja eens. Maar het zal erom gaan dat er een enorme waarde wordt gehecht aan dit soort instanties. Net als dat een aanslag op de koninging zwaarder weegt dan een straatexecutie op een willekeurig onderdaan. Het is een symbool dat wordt aangevallen.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:10 schreef Etcetera het volgende:
Maar als hij nu al zo reageert, hoe moet hij dan wel niet reageren als er wel echt doden/gewonden zijn gevallen
Begrijp me niet verkeerd, het is een belachelijke actie, maar ik vind de reactie erop nogal overdreven
quote:
Ja mooi toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:17 schreef MaJo het volgende:
[..]Ook dat stukje over dat hij niet kan inparkeren omdat hij jarenlang een chauffeur heeft gehad
quote:
Zoals al gezegd: het gaat meer om het symbool.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen misschien, maar er zijn geen gewonden en geen doden. Dan valt het toch best wel mee?
Nog nooit?? De eerste keer vond ik teleurstellend, sorry MaJo.. daar waren wij samen bij. De tweede keer vond ik zequote:Op woensdag 21 september 2011 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ze nog niet gezien...
Nee nog nooit. Op Werchter stonden ze een paar jaar terug, maar toen gingen we nietquote:
Die laatste 2 heb ik bezocht én heb ik getaped.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee nog nooit. Op Werchter stonden ze een paar jaar terug, maar toen gingen we niet
Toen ze in Westerpark stonden kon ik niet en in de HMH(?) ook niet.
Waarom niet slechts een slangetje?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:53 schreef MadMaster het volgende:
Vaatwassermonteur is 5 minuten binnen geweest.
Motorslangetje is gescheurd en lekt water, waardoor het apparaat zichzelf uitschakelt.
Had zoiets op basis van de symptomen al via Google gevonden.
Maandag wordt er een nieuwe motor in geplaatst...
Omdat het een T-slang is..quote:Op woensdag 21 september 2011 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom niet slechts een slangetje?
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Tering wat ben ik moe. De hele dag al.
MaJo, als jij je vaak zo voelt snap ik je tukjes ook eindelijk
Ah dan ben je al bijna klaarquote:
1.bijslaapquote:Op woensdag 21 september 2011 14:00 schreef MaJo het volgende:
Ik ben vandaag vrij, dat is dan ook gelijk mijn bijslaap dag
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:01 schreef Mark het volgende:
[..]
1.bijslaap
` bij - slaap verouderd 1 de -woord (mannelijk) geslachtsgemeenschap;
wtf?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:01 schreef Mark het volgende:
[..]
1.bijslaap
` bij - slaap verouderd 1 de -woord (mannelijk) geslachtsgemeenschap;
Ja dat kan prima. Maar nu blijkbaar niet meer zonder dubbele ladingquote:Op woensdag 21 september 2011 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]Dat wist ik heul niet
Je kan toch bijslapen zeggen?
Omdat ik wist dat het die betekenis heeft, en het wel grappig vond dat MaJo er een dag voor reserveerdequote:Op woensdag 21 september 2011 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wtf?
Waarom zoek je zoiets op trouwens?
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Omdat ik wist dat het die betekenis heeft, en het wel grappig vond dat MaJo er een dag voor reserveerde
Een dag lang, dat kan je inderdaad wel werken noemen...quote:Op woensdag 21 september 2011 14:09 schreef MaJo het volgende:
[..]Beetje jammer alleen dat mijn vriend moet werken op mijn vrije dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |