No shit! Daar zitten we gelukkig al niet een paar jaar inquote:Koningin Beatrix waarschuwt voor moeilijke tijden in troonrede
Ze moet misschien een paleisje ergens afstaan geloof ik...quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:21 schreef MadMaster het volgende:
Moeilijke tijden?
Wat weet zij daar nou van?![]()
5% van het budget zijn ze al kwijt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze moet misschien een paleisje ergens afstaan geloof ik...
Hooguit die in Madurodam, verder zie ik haar niet een vleugeltje van Huis ten Bosch afstaan aan een groep gehandicapten die gekort worden op hun PGB...quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze moet misschien een paleisje ergens afstaan geloof ik...
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
5% van het budget zijn ze al kwijt.
Zou zo maar kunnen. Elk paleis is immers staatsbezit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hooguit die in Madurodam, verder zie ik haar niet een vleugeltje van Huis ten Bosch afstaan aan een groep gehandicapten die gekort worden op hun PGB...
Nee, maar de koninklijke familie houdt ze wel permanent bezet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:27 schreef Bart het volgende:
Die paleizen zijn toch niet eens van het koninklijk huis?
Denk niet dat dat veel uitmaakt voor de kosten, het zijn monumentale panden dus ze moeten goed onderhouden worden...quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar de koninklijke familie houdt ze wel permanent bezet.
[ afbeelding ]
Prima, mijn huis is ook aan wat onderhoud toe, zal het ministerie van Binnenlandse Zaken even bellen voor een financiële injectie...quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Denk niet dat dat veel uitmaakt voor de kosten, het zijn monumentale panden dus ze moeten goed onderhouden worden...
Soft board...quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
MM, even een vraagje.... wat was dat ook alweer wat jullie in de wc(?) hadden hangen waar je alle kaartjes enz. op prikt met punaise? Ben het vergeten en wil het binnenkort kopen voor de wc.
Als je in een monumentaal pand woont, kom je ook in aanmerking voor subsidiequote:Op dinsdag 20 september 2011 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, mijn huis is ook aan wat onderhoud toe, zal het ministerie van Binnenlandse Zaken even bellen voor een financiële injectie...
Ow ja, soft board. Ik wist niet meer zeker of het in de wc was.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soft board...
En hoezo die (?) bij het woord 'wc'?
Subsidie is wat anders dan simpelweg de rekening indienen bij het Rijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je in een monumentaal pand woont, kom je ook in aanmerking voor subsidie.
Je hebt toch niet in het ligbad je behoefte gedaan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, soft board. Ik wist niet meer zeker of het in de wc was.![]()
Nee hoor, don't worry. Ik wist niet meer of ik het had gezien of dat we het erover gehad hadden. Hihi.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt toch niet in het ligbad je behoefte gedaan?
* Kijkt naar de horizon...... Nee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het al zo donker in Hilversum?
Ehm nou, het zou kunnen zijn dat ze allebei gelijk hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:07 schreef Cobra4 het volgende:
VVD: Griekenland uit de euro kost NL 20% van het BNP.
D66: Griekenland uit de euro kost 2% van het BNP van Europa.
Ik hoop dat Pechthold gelijk heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
En dit moet dan in de Playboy komen te staanIk moet toegeven dat het me nog meevalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar volgens mij is het heel iemand anders...![]()
Nou, het moet Amanda Krabe zijn. Maar ik vind die peuk erbij alsof ze pauze aan het houden is. En dan zien die nagels er ook heel erg raar uit. En ze kijkt of ze moet kakken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat het me nog meevalt.
Maar volgens mij is het heel iemand anders...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Badunkadunk!- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik weet de verdeelsleutel dus niet, zeg maar...quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:39 schreef Cobra4 het volgende:
Die verhouding lijkt mij niet mogelijk. Aangezien Nederland, qua poen, 1 van de sterkste landen van Europa isl zouden de zwakkere landen dus nog meer verliezen.
Dan kun je nooit op 2% voor Europa uitkomen,
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
En dit moet dan in de Playboy komen te staanDenk je aan de nieuwe FOK! policy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook foto's in spoilers vallen onder die policy."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Dat het madam Krabbé is weet ik, laatst hier nog bediscussieerd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, het moet Amanda Krabe zijn. Maar ik vind die peuk erbij alsof ze pauze aan het houden is. En dan zien die nagels er ook heel erg raar uit. En ze kijkt of ze moet kakken.
Vertel eens, meneer de mod.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Denk je aan de nieuwe FOK! policy?
In MEN is dat de taak van Cynix, laffer of Bart.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertel eens, meneer de mod.
Ik heb geen mail van Fok! gehad met de nieuwe policy...
Ja, ze zou het op alle fotos moeten zijn:quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat het madam Krabbé is weet ik, laatst hier nog bediscussieerd.
Peuk had ik nog niet opgemerkt, maar ik vind haar hoofd niet eens lijken...
En die 2e foto, is dat 'r ook?
Zo ja, dan lijkt ze daar nog minder op d'r zelf...
Eeh, welke policy?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Denk je aan de nieuwe FOK! policy?
Ook foto's in spoilers vallen onder die policy.
Damn wat zieligquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:46 schreef Bart het volgende:
De policy die naar aanleiding van dit topic is ingesteld:
Ik zie geen advertenties meer
Behoorlijk ja. Je bent gewoon bewust deze website naar de knoppen aan het helpen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, dat viel te lezen op je link. Dat is dus zielig.
Da's wat anders... Google ads heeft blijkbaar een of ander beleid dat hun advertenties niet mogen staan op pagina's waar Amerikaanse kindertjes trauma's aan kunnen overhouden ofzo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:58 schreef MadMaster het volgende:
Google support geen tieten?
Moet je eens een willekeurig woord bij Google afbeelding intypen en de resultaten bekijken. De blote dames vliegen over je scherm...
Lekker hypocriet...quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's wat anders... Google ads heeft blijkbaar een of ander beleid dat hun advertenties niet mogen staan op pagina's waar Amerikaanse kindertjes trauma's aan kunnen overhouden ofzo.
Correct. En het spijt me.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:04 schreef MaJo het volgende:
Cobra heeft me niet eens gespot in het publiek
Eensch. Maar op dit moment is het niet anders.quote:
Behoorlijk. Maar ja, we kunnen weinig anders doen dan dus alle topics op FOK 'netjes' houden... Staat tegenwoordig zelfs een ban op het plaatsen van tieten, om het de users af te leren, zeker in forums als ONZ enzo...quote:
Je roept altijd om pics, ben ik een keer op tv, zie je het nietquote:
Pics!quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je roept altijd om pics, ben ik een keer op tv, zie je het niet![]()
Nieuwe AKQ-SC policy: MaJo moet tetten posten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:09 schreef MaJo het volgende:
Misschien handig om die policy dan even goed te verspreiden? Ik wist er ook niks van! Nou post ik nooit tetten maar goed
Nicequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:04 schreef MaJo het volgende:
Cobra heeft me niet eens gespot in het publiek
Uiteindelijk de Kamer ingesneakt door een oude collega en op de tribune gezeten van de NOS uitzending. Mijn moeder belde dat ik vaak in beeld was
Nu onderweg naar huis, zo de foto's online gooien
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nieuwe AKQ-SC policy: MaJo moet tetten posten.
In de meeste fora staat het in een sticky topic, maar in MEN is dat blijkbaar nooit gebeurd, geen idee waarom. Maar ik kan het er wel even inzetten jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:09 schreef MaJo het volgende:
Misschien handig om die policy dan even goed te verspreiden? Ik wist er ook niks van! Nou post ik nooit tetten maar goed
Heb je het dan over tetten in het algemeen, of over haar eigen tetten? Policy moet natuurlijk wel eenduidig zijn he.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb mijn woorden zorgvuldig gekozenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb je het dan over tetten in het algemeen, of over haar eigen tetten? Policy moet natuurlijk wel eenduidig zijn he.
Te zorgvuldig, zo kan ik het niet in de policy verwerkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb mijn woorden zorgvuldig gekozen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:17 schreef Cobra4 het volgende:
En nu ga ik echt snurken. Tot morgen.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pics!
Ik dacht wel even je te zien, maar op de volgende beelden was een lelijke vrouw met rood haar te zien. Aangezien jij dat nooit kan zijn ben ik verder gegaan met het genieten van het militaire pracht en praal.
Zeker wetenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nice
Toch wel goed idee al he? Dat wekelijks naar Den Haag gaan
Damn, ik had het zo gedaan maar het mag niet van de nieuwe policyquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er staat niets over PM's en linkjes.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Damn, ik had het zo gedaan maar het mag niet van de nieuwe policy
Nicequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker wetenen ik wilde eigenlijk in bed blijven liggen vanochtend omdat ik zo moe was
Ook wat oude collega's gesproken
Stuurt PMquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er staat niets over PM's en linkjes.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:02 schreef MaJo het volgende:
Dan mochten die Scarlett Johanson foto's dus ook niet?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:02 schreef MaJo het volgende:
Ik kom net mijn beste vriendin tegen op het stationhad haar al drie weken niet gezien dus dat was wel grappig
nem is het goed als ze vrijdag mee gaat stappen? Het gaat om D.
Ze zag er hartstikke lekker uit en er komt niemand in MEN/AKQ-SC..dus ik denk dat het geen probleem is...quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:02 schreef MaJo het volgende:
Nee, ik snap het welquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk niet dat dat het punt van de policy is
Klopt, die 'gedoogde' ik ook al, toen had ik ook de ads uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:02 schreef MaJo het volgende:
Wat mij betreft welquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:58 schreef Etcetera het volgende:
Maar Bart/C4: mogen linkjes naar tetten/naakt wel?
Picsquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:54 schreef Etcetera het volgende:
Ok
Shocking news: Ik doe tegenwoordig wel eens mascara op. Zeg maar: donderdag, vrijdag, zaterdag, vandaag. Dus. Brrrrr
Wat jij wilquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:59 schreef Etcetera het volgende:
Van mijn ogen met een beetje mascara? Dan kan ik beter pics van de trouwdag van m'n zus posten denk ik, heb ik meer make-up op
Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
's vriendin eindelijk maar even een berichtje gestuurd om haar te vertellen dat ik het vervelend vind dat ze zich zo voelt en dat ze nergens bang van hoeft te zijn en ze altijd contact met me op kan nemen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
probleem met andere ex-vriendin nog niet opgelost en geen zin in ook.
En deze?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:45 schreef Bart het volgende:
Conclusie: ik ga hier wat soepeler om met de policy omdat ik weet dat jullie het beschaafd houden, en heel goed grenzen kunnen stellen. En omdat hier weinig anderen komen. Zolang ik het maar weet en dus de ads kan uitschakelen.
En nu weer terug naar de orde van de dag want ten eerste word ik straks weer door MM beschuldigd van irritante klets, en ten tweede heb ik helemaal geen zin om hier de mod te gaan lopen uithangen.
Dat je het geen probleem vindt als ze contact met je opneemt. Zo komt het tenminste op me over door je kots-smiley.quote:
ja.quote:
oh ja hoor, ik meen het wel dat ze dat mag doen. Ik walg gewoon van mijn politieke correctheidquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat je het geen probleem vindt als ze contact met je opneemt. Zo komt het tenminste op me over door je kots-smiley.
Nou, dan had ik die olijftak lekker in de fik gestoken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ja hoor, ik meen het wel dat ze dat mag doen. Ik walg gewoon van mijn politieke correctheid
Dit kind mag me al niet en laat dat blijken sinds onze eerste ontmoeting, toen ik nog open en beleefd was en ver voordat zij engingen daten. tja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |