En dat vind je erg?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je kunt me ook helemaalgeendokter noemen.
Wat HT post dus....quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gezien je eigen omschrijving van jezelf zijn dat dan kleine kastjes?
Na tig jaar studeren een studieschuld van 50% BNP van Tuvalu wil ik wel eens een normaal leven opbouwen ja.quote:
Jawelquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:03 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wel flexibel, maar ik heb ook baarheupen, dus ik ga nooit in die dvd-kast passen. Aan de Benno's ga ik niet eens beginnen.
Voor het eerst sinds tijden dat ik voor morgen niks hoef voor te bereiden, en ik mag zelfs iets uitslapen. Lekker rustig avondje, denk je dan. Maar ik word er onrustig van. Herkennen jullie dat?
Hmm...vast niet.
Maar waarom studeer je dan niet afquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Na tig jaar studeren een studieschuld van 50% BNP van Tuvalu wil ik wel eens een normaal leven opbouwen ja.![]()
Oh ja, jij hebt natuurlijk wel eens opdrachten met een deadline.quote:
Omdat ik stom ben.quote:
Daar geloof ik niets vanquote:
Nuttiger dan dokter?quote:'t Is trouwens mijn tweede studie, en ik hoop over iets meer dan een jaar een nuttiger diploma op zak te hebben.
Nee, ik heb een jaar of 4 dit dagelijkse ritme gehad bij een andere zaak die ik had:quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt natuurlijk wel eens opdrachten met een deadline.
Volgens mij is er niet zo heeeel erg veel aan gedaan.quote:Zijn die Playboyfoto's van Amanda nou erg geshopt of niet? Ziet er natuurlijk uit, maar als je naar het figuur en het gezicht kijkt, lijken ze helemaal niet.
Ik zou d'r doen. Alleen die tattoo'squote:Op dinsdag 20 september 2011 22:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan ziet ze er voor haar leeftijd niet onaardig uit
Ik vind 'r kop ook niet om te pruimen. Maar afgaande op die fotos heeft ze wel een lekker lichaam.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou d'r doen. Alleen die tattoo's. En die peuk
.
Oh die kop heb ik niet op geletquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind 'r kop ook niet om te pruimen. Maar afgaande op die fotos heeft ze wel een lekker lichaam.
ff gecheckt, maar ik vind het wel meevallen. Kan een stuk erger.quote:
Oh het kan duidelijk erger jaar. Maar ik vind niet dat ze een lekkere bakkes heeft...quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:20 schreef Bart het volgende:
[..]
ff gecheckt, maar ik vind het wel meevallen. Kan een stuk erger.
Da's waar, er zijn betere exemplarenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh het kan duidelijk erger jaar. Maar ik vind niet dat ze een lekkere bakkes heeft...
Dát wordt mijn doktersdiploma.quote:
Oeh, dat is ook wel een strak schema.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, ik heb een jaar of 4 dit dagelijkse ritme gehad bij een andere zaak die ik had:
---
Er was altijd wel wat te doen. En tja, als je dan een keer een vrije dag hebt...
Zo oud is ze nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan ziet ze er voor haar leeftijd niet onaardig uit
dan zal het wel iets van beiden zijn, of krijg je er zoveel af met PS?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dát wordt mijn doktersdiploma.
[..]
Oeh, dat is ook wel een strak schema.
Als je dan vrij bent voelt het alsof je niet mág uitrusten, voel me er haast schuldig bij.![]()
[..]
Zo oud is ze nou ook weer niet.
Maar als ik dit zo zie, lijkt er toch misschien meer geshopt te zijn:
[ afbeelding ]
Dit is wel van een jaar geleden, misschien heeft ze de laatste maanden keihard gesport.
Polo Sport?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan zal het wel iets van beiden zijn, of krijg je er zoveel af met PS?
Met een goede photoshopper wel ja..maar ik vermoed ook wat trainingquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dan zal het wel iets van beiden zijn, of krijg je er zoveel af met PS?
Datzelfde dacht ik dus ook...quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:10 schreef wyccie het volgende:
Zijn die Playboyfoto's van Amanda nou erg geshopt of niet? Ziet er natuurlijk uit, maar als je naar het figuur en het gezicht kijkt, lijken ze helemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt wel mee toch?- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]Ik herken de dame op deze foto totaal niet in de Playboy foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt wel mee toch?
Waar is haar plakplaatje op d'r arm trouwens?
Op die eerste foto? Die had ze misschien nog niet. Of dat is geshopt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken de dame op deze foto totaal niet in de Playboy foto's.
Waar is haar plakplaatje op d'r arm trouwens?
Dat bedoel ik, wat is waar?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op die eerste foto? Die had ze misschien nog niet. Of dat is geshopt.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:36 schreef Bart het volgende:
Wie werkt er hier dan allemaal in de ICT?
Het is en blijft uiteindelijk jouw keuze en het hangt er van af wat je precies met de pagina wilt gaan doen. Als serieus weblog en visitekaartje voor mogelijke toekomstige werkgevers denk ik dat je beter af bent zonder smileysquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:45 schreef MaJo het volgende:
Nooit zo nagedacht over smileygebruik op mijn paginaZit er ook behoorlijk ingebakken, ik gebruik het zonder er over na te denken eigenlijk
Maar ik zal er op gaan letten
Daar hebben jullie ook absoluut gelijk in, is niet echt professioneel! Maar zoals ik al zei heb ik het dus echt niet door, stom hequote:Op dinsdag 20 september 2011 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is en blijft uiteindelijk jouw keuze en het hangt er van af wat je precies met de pagina wilt gaan doen. Als serieus weblog en visitekaartje voor mogelijke toekomstige werkgevers denk ik dat je beter af bent zonder smileys
Ernstigquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In ander nieuws: Lindsay Lohan proeft haar moeders amandelen
Ja, dan moet je maar geen kind neuken, vriend!quote:De veroordeelde Pedoseksueel Sytze van der V(elde) eist ruim twee ton smartengeld van de gemeente Eindhoven, omdat hij een gebiedsverbod opgelegd heeft gekregen en daardoor geestelijk ernstig in de war is geraakt: “...Mijn huidige zwervende bestaan is een rechtstreeks gevolg van het bevel door de gemeente...”.
In het begin schrijft ze dat ze verslag wil doen van haar ervaringen in Den Haag. Dan past zo'n stuk daar wel bij, maar als het bedoeld is als professioneel blog is een andere insteek denk ik beter.quote:Op woensdag 21 september 2011 03:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Majo, over je blog: dat heen en weer lezen in het begin is een beetje irritantEn --niet lullig bedoeld-- maar je praat veel over jezelf. is dat de bedoeling? Wil je het meer persoonlijk of meer professioneel?
Op die foto lijkt ze net een omgebouwde ventquote:
Niet verwonderlijk dat die blog straks niet meer serieus genomen kan worden.quote:Op woensdag 21 september 2011 03:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Majo, over je blog: dat heen en weer lezen in het begin is een beetje irritantEn --niet lullig bedoeld-- maar je praat veel over jezelf. is dat de bedoeling? Wil je het meer persoonlijk of meer professioneel?
Positief als altijd he, Ofyquote:Op woensdag 21 september 2011 08:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet verwonderlijk dat die blog straks niet meer serieus genomen kan worden.
Tenzij het een meesterzet is, maar voorzover zie ik eerder een val...
Positief, opbouwend, daar kun je iets meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |