quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
of dezeDat is trouwens een serieus goede reet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Badunkadunk!I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Pcies..badunkadunkquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is trouwens een serieus goede reet.
Een kapiteinspet..echt GRUWELIJK.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik neem aan dat er een opgezet dier op stond?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ah hebbes
Achterlijk mens...
[ afbeelding ]
Nee, top deze post.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:45 schreef Bart het volgende:
Conclusie: ik ga hier wat soepeler om met de policy omdat ik weet dat jullie het beschaafd houden, en heel goed grenzen kunnen stellen. En omdat hier weinig anderen komen. Zolang ik het maar weet en dus de ads kan uitschakelen.
En nu weer terug naar de orde van de dag want ten eerste word ik straks weer door MM beschuldigd van irritante klets, en ten tweede heb ik helemaal geen zin om hier de mod te gaan lopen uithangen.
En, konden ze van je afblijven?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
vandaag voor het eerst in mn leven in een blijf van mn lijf huis geweest
Nu al ruzie met je vriendin?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Je vriendin heeft je in elkaar gestampt?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, dus ik ben haar even op gaan zoekenquote:
Als je de deur wagenwijd open zou zetten, dan zou dat z'n doel voorbij streven, vrees ik...quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Nee, ik was er vanwege m'n werk, maar daar moet je dus echt zo goed als elke deur met je magneetsleutel opendoen, anders kom je gewoon nergens in of uit...
Ja, zo ver was ik ook al wel, maar ik keek er toch van op hoeveel deuren er nog een hindernis zijn als je al binnen bent,wat je ook niet zomaar bentquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je de deur wagenwijd open zou zetten, dan zou dat z'n doel voorbij streven, vrees ik...
Ik werk in de installatietechniek en had een oplevering met de opdrachtgever vanmiddag.quote:
Wie werkt er hier dan allemaal in de ICT? MM dacht ik?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:35 schreef wyccie het volgende:
Ah. Ik dacht dat er meer ICT'ers hier rondliepen.
Dat maakt het wel iets makkelijker om je eigen huis weer zowat opnieuw te bouwen, of niet? Als ik ooit een eigen huis wil, dan koop ik er een die kant-en-klaar is. Anders woon ik er met een onveilig gevoel.
Ik dacht jij ook.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:36 schreef Bart het volgende:
Wie werkt er hier dan allemaal in de ICT? MM dacht ik?
Dat maakt het enorm veel aantrekkelijker om je huis zo aan te pakken zoals ik het doe, niet alleen qua kennis, maar ook qua materiaalkosten. En zo heb ik nog een aantal connecties die ervoor zorgen dat ik aan dat huis begonnen benquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:35 schreef wyccie het volgende:
Ah. Ik dacht dat er meer ICT'ers hier rondliepen.
Dat maakt het wel iets makkelijker om je eigen huis weer zowat opnieuw te bouwen, of niet? Als ik ooit een eigen huis wil, dan koop ik er een die kant-en-klaar is. Anders woon ik er met een onveilig gevoel.
je moet wel van tevoren melden dat je op bezoek wilt komen jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hadden ze geen eisen wat betreft de mensen die er komen werken? Alleen vrouwen ofzo?
Correct ende juist...quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Wie werkt er hier dan allemaal in de ICT? MM dacht ik?
Nee hoor, ik werk in de elektrotechnische infraquote:
daarover gesproken, vanavond op 1 groep na alle elektra veilig aan kunnen zetten, en dus ook licht van boven tijdens het klussen nu, erg lekker in de avondurenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:38 schreef wyccie het volgende:
Ik weet nog net hoe ik een lamp met kroonsteentje moet 'installeren'.
En als het fout gaat hebben we jou!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:41 schreef wyccie het volgende:
Wel allemaal goed technisch bezig dan.
Ja dat welquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:41 schreef wyccie het volgende:
kloptquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:41 schreef wyccie het volgende:
Oh... als netnietdokter.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
En als het fout gaat hebben we jou!
Ook zonder handleiding?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh... als netnietdokter.
Ik kan trouwens ook prima met Ikea-kasten overweg.
Ik heb haar site nog niet vaak bekeken, maar ook op Twitter gebruikt ze smileys. Eerlijk gezegd vind ik ze daar ook niet zo gepast, omdat het toch wat serieuzer bedoeld is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MaJo, het kan aan mij liggen, maar ik vind die smileys die je op je blog gebruikt nou niet echt wat
Ik ben slim, ik pak het ding er gewoon meteen bij. Ook lees ik altijd gebruiksaanwijzingen. Scheelt me weer tijd.quote:
Ben je er al eens uitgekomen of hoeft dat niet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh... als netnietdokter.
Ik kan trouwens ook prima met Ikea-kasten overweg.
Heel slim inderdaadquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben slim, ik pak het ding er gewoon meteen bij. Ook lees ik altijd gebruiksaanwijzingen. Scheelt me weer tijd.
Voor de artyfarftyzaken hebben we LBquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:41 schreef wyccie het volgende:
Ik pas niet eens in de Ikea-kasten die ik heb.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Ben je er al eens uitgekomen of hoeft dat niet?
Je kunt me ook helemaalgeendokter noemen.quote:
Benno's en een dvd-kastje dat niet meer bestaat.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gezien je eigen omschrijving van jezelf zijn dat dan kleine kastjes?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik pas niet eens in de Ikea-kasten die ik heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |