[Paul Koulak muziek]quote:Fort Boyard is een fort voor de Franse westkust, gelegen tussen Île d'Aix en Île d'Oléron in het departement Charente-Maritime (regio Poitou-Charentes). Het is 61 meter lang, 31 meter breed en 20 meter hoog. Hoewel het fort oorspronkelijk gebouwd is als bescherming tegen de Engelsen, wordt het tegenwoordig alleen maar gebruikt voor toerisme en als achtergrond voor het televisiespel De Sleutels van Fort Boyard. Het fort is niet te bezichtigen; alleen een rondvaart rond het fort is mogelijk.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:22 schreef cinnamon_M het volgende:
"Maar wat hebben zij nou beter gedaan dan wij dan??"
![]()
![]()
![]()
![]()
"Eh, ALLES!"
![]()
![]()
Mijn god zeg, die vrouwen bevestigen niet alleen alle 'domme wijven'-opmerkingen ter wereld, ze maken de hele term 'domme wijven' het understatement van de eeuw.
Haha, ja viel me ook al op. Al kan ik die tik ook hebbenquote:Op maandag 19 september 2011 21:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom zat trouwens de hele tijd met haar armen onder haar shirt?
Niet helemaal natuurlijk, als je alle muntjes aan 1 kant legt gaat hij eerder, ook als je de muntjes er hard in laat vallen gaat hij eerder.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Haha die vrouwen falen echt compleet
Die voorlaatste opdracht was gewoon om die vrouwen nog een extra sleutel te geven. Je kan gewoon berekenen na hoeveel muntjes die door het water zakt.
Ja maar niemand zal ze expres er hard in laten vallen of ze allemaal op 1 kant leggen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:07 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Niet helemaal natuurlijk, als je alle muntjes aan 1 kant legt gaat hij eerder, ook als je de muntjes er hard in laat vallen gaat hij eerder.
Komt dat door Sylvia op de "cilinders"quote:Op woensdag 21 september 2011 21:06 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb wel het idee dat het programma langzaam iets beter wordt. Het kan ook aan mijn verwachtingspatroon liggen, want het haalt het natuurlijk niet bij de Franse versie.
Ja, wat was datquote:Op maandag 26 september 2011 21:01 schreef ScudRaket het volgende:
Die midget tegen de grond aan kwakken
quote:Tik 'm aan ouwe..
100 extra munten.quote:Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die ene ploeg had 7 sleutels, maar wat was nou het nut daarvan? Volgens mij kregen ze geen extra tijd.
Hij is een watjequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:01 schreef Borizzz het volgende:
'ns kijken wat het vanavond wordt.
Kleine Viezerik is wel lol
Dat tuig uit Diemen-Zuidquote:
Moet gewoon goed genaaid wordenquote:
Ik verloor me drankje op dat momentquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat een faal, die muntjes bij het andere team erin gooien
spinnen / schorpioenen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Maar die rappers konden nergens twee sleutels verdienen?
Originele versiequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:46 schreef NiahC het volgende:
Fort Boyard zoals het moet zijn.
Let niet op de nog 80er jaren kapsels en kledij , lol.![]()
Favoriete spellen balletje balletje met sleuteltjes en alarm parcour.
Kokosnoten op letters en aanwijzingen waren er nog niet zoals ik al dacht voordat ik deze vid vond. Ik vind die toevoegingen ook niet echt leuk, behalve dat de codes verbranden wanneer men te laat was.
Oh, tof, het is deze keer met bekende nederlanders!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:20 schreef StephanL het volgende:
De AVRO heeft bekend gemaakt dat er een nieuw seizoen komt met bekende nederlanders![]()
Bron
Dat dacht ik ook hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:29 schreef Weakling het volgende:
[..]
Oh, tof, het is deze keer met bekende nederlanders!![]()
Nah, flauw, wel leuk dat er nog een seizoen komt.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:26 schreef Fred_B het volgende:
Als de BN'ers van dit niveau zijn, waarom dan niet gewoon een serie met onbekende deelnemers, maar opdrachten van hoger niveau, zoals in de Franse versie?
Producten denken tegenwoordig dat niemand zit te wachten op een groep onbekende mensen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:26 schreef Fred_B het volgende:
Als de BN'ers van dit niveau zijn, waarom dan niet gewoon een serie met onbekende deelnemers, maar opdrachten van hoger niveau, zoals in de Franse versie?
quote:RICK ENGELKES GEWOND BIJ OPNAMES FORT BOYARD
Weer een ongeluk tijdens de opnames van een AVRO-programma. Eerst ging het mis bij Wie is de Mol? en nu bij Fort Boyard. Slachtoffer: Rick Engelkes.
Rick Engelkes blijkt een ware pechvogel. Vorige maand raakt hij gewond aan zijn vinger tijdens de opnames van de film ‘Verliefd op Ibiza’ en ook bij de opnames van Fort Broyard ging het goed mis.
De 52-jarige acteur deed mee aan de opnames van Fort Broyard en dat liep verkeerd af. De voormalige GTST-ster had al een geblesseerde vinger die hij opliep tijdens de opnames van de film Verliefd op Ibiza. Die was ingetaped en dat ging in het begin allemaal goed.
Bij een challenge die eigenlijk iets te heftig was voor iemand met een geblesseerde hand ging het mis. Rick moest aan het plafond hangen en via touwen, ringen en stokken naar de andere kant zien te komen. Hij gleed weg met zijn hand, waardoor hij op zijn kop hing. Toen Rick zich vervolgens naar beneden liet vallen op de matrassen die er lagen, kwam hij verkeerd terecht. Waarschijnlijk is hij met zijn zenderkastje precies in de naad tussen twee matrassen terechtgekomen. Rick voelde een ‘serieuze pijn’ en kon niet meer opstaan. Er moest ene dokter aan te pas komen. "En toen kwam ik langzaam bij", vertelt Rick aan RTL Boulevard. De acteur heeft nu pijnstillers.
Even leek het alsof het daarna beter met hem ging, maar eenmaal op de boot terug van het eiland ging het pas echt mis. Rick werd overvallen door hevige pijnen en raakte zelfs even buiten westen. "Ik ben even weggeweest, toen was er wel even paniek, ik kon me ook niet meer bewegen. Ik ben toen per ambulance afgevoerd in een harnas, en heb een paar uur in het ziekenhuis doorgebracht", vertelt Rick.
In het ziekenhuis zijn foto’s gemaakt die uitwezen dat er niks gebroken was. Hij mocht echter niet lopen dus kwam hij in een rolstoel terug op Nederlandse bodem. En zo lag Rick dus de ene week in een ziekenhuis in Spanje en de andere week in een ziekenhuis in Frankrijk, waar Fort Boyard wordt opgenomen.
Mede-kandidaat Birgit Schuurman heeft Rick begeleid naar het ziekenhuis. "Daar was ik heel blij mee." Uit voorzorg is hij gisteren ook in Nederland nog een keer onderzocht, waarbij opnieuw foto's en een echo zijn gemaakt. Rick gaat nu naar de fysiotherapeut.
Volgens de artsen heeft hij veel geluk heeft gehad. Als zijn zenderkastje één centimeter meer naar rechts had gezeten, zou hij zeker twee ruggenwervels hebben gebroken.
Rick Engelkes moet het nu zes weken rustig aan doen. Veel liggen en af en toe lopen. De acteur noemt het wel ellendig dat hij een reis, volgende week woensdag naar Peru voor Terres des Hommes, moet afzeggen. Ook probeert hij het bijwonen van opnames tot een minimum te beperken.
Modderworstelenquote:Op zondag 2 september 2012 10:00 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Aflevering een staat al online: http://avro.nl/fortboyard(...)ering1/#.UEMQYFTFxdk
Eenschquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:39 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
is de TV5 versie weer begonnen met uitzenden btw?
die kijk ik liever dan dieNL versie....
(why the fuck kunnen ze niet gewoon 1 op 1 kopieren van TV5, ze konden het in het verleden why nu niet? )
hij was niet welkom in rusland?quote:Op maandag 3 september 2012 21:18 schreef GooseFM het volgende:
Wat heeft Mimoen met (of eigenlijk tegen) Rusland?
Dat dus.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:26 schreef Fred_B het volgende:
Ik begin me daar ook aan te storen. Voor alle shows worden tegenwoordig blikken met b, c of zelfs d artiesten open getrokken. Mensen die ik vaak helemaal niet boeiend vind. Ik kan me George (Langenberg) bij Wie is de mol of Frank (De Meulder) bij Expeditie Robinson nog goed herinneren. Waren allebei zoveel leuker dan al die BN'ers bij elkaar!quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:55 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Dat dus.
Op de talentenjachten na is er volgens mij geen enkele realityshow voor onbekende Nederlanders.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:58 schreef Aikara het volgende:
[..]
Ik begin me daar ook aan te storen. Voor alle shows worden tegenwoordig blikken met b, c of zelfs d artiesten open getrokken. Mensen die ik vaak helemaal niet boeiend vind. Ik kan me George (Langenberg) bij Wie is de mol of Frank (De Meulder) bij Expeditie Robinson nog goed herinneren. Waren allebei zoveel leuker dan al die BN'ers bij elkaar!
Tot zover ik weet zijn dit gloednieuwe afleveringen.quote:
Denk het niet dat het nieuwe zijn hoor want wat ik hierboven postte, de eerste 2 zijn herhalingenquote:Op maandag 28 juli 2014 19:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
Tot zover ik weet zijn dit gloednieuwe afleveringen.
Ik ben heel boos want France 2 zit niet meer op de kabel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |