[Paul Koulak muziek]quote:Fort Boyard is een fort voor de Franse westkust, gelegen tussen Île d'Aix en Île d'Oléron in het departement Charente-Maritime (regio Poitou-Charentes). Het is 61 meter lang, 31 meter breed en 20 meter hoog. Hoewel het fort oorspronkelijk gebouwd is als bescherming tegen de Engelsen, wordt het tegenwoordig alleen maar gebruikt voor toerisme en als achtergrond voor het televisiespel De Sleutels van Fort Boyard. Het fort is niet te bezichtigen; alleen een rondvaart rond het fort is mogelijk.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:22 schreef cinnamon_M het volgende:
"Maar wat hebben zij nou beter gedaan dan wij dan??"
![]()
![]()
![]()
![]()
"Eh, ALLES!"
![]()
![]()
Mijn god zeg, die vrouwen bevestigen niet alleen alle 'domme wijven'-opmerkingen ter wereld, ze maken de hele term 'domme wijven' het understatement van de eeuw.
Haha, ja viel me ook al op. Al kan ik die tik ook hebbenquote:Op maandag 19 september 2011 21:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom zat trouwens de hele tijd met haar armen onder haar shirt?
Niet helemaal natuurlijk, als je alle muntjes aan 1 kant legt gaat hij eerder, ook als je de muntjes er hard in laat vallen gaat hij eerder.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Haha die vrouwen falen echt compleet
Die voorlaatste opdracht was gewoon om die vrouwen nog een extra sleutel te geven. Je kan gewoon berekenen na hoeveel muntjes die door het water zakt.
Ja maar niemand zal ze expres er hard in laten vallen of ze allemaal op 1 kant leggen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:07 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Niet helemaal natuurlijk, als je alle muntjes aan 1 kant legt gaat hij eerder, ook als je de muntjes er hard in laat vallen gaat hij eerder.
Komt dat door Sylvia op de "cilinders"quote:Op woensdag 21 september 2011 21:06 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb wel het idee dat het programma langzaam iets beter wordt. Het kan ook aan mijn verwachtingspatroon liggen, want het haalt het natuurlijk niet bij de Franse versie.
Ja, wat was datquote:Op maandag 26 september 2011 21:01 schreef ScudRaket het volgende:
Die midget tegen de grond aan kwakken
quote:Tik 'm aan ouwe..
100 extra munten.quote:Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die ene ploeg had 7 sleutels, maar wat was nou het nut daarvan? Volgens mij kregen ze geen extra tijd.
Hij is een watjequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:01 schreef Borizzz het volgende:
'ns kijken wat het vanavond wordt.
Kleine Viezerik is wel lol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |