SPOILER: (Username - Wordfeud)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wat is de loting van deze ronde?'
Die is híer te vinden!'wie zijn de eerdere winnaars?'
Ronde 1:Tulping
Ronde 2:Asskicker14
Ronde 3:Rockfire
Ronde 4:DaMart - DaMart
'Wat zijn de regels?'
-Om aan te melden: Zoek het actieve aanmeldlijstje, en vul je fok- & wordfeudnaam onderaan in.
-Voor de deadline van het spel: check de het Wordfeud Comptetie document
-Tijdens het spel wordt er verwacht dat je binnen afzienbare tijd een zet doet. Zo niet, dan kan je gediskwalificeerd worden.
-De winnaar van een spel moet bevestigd worden door beiden spelers, foto of iets anders waaraan niet te discussieren valt wie er heeft gewonnen.
Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Veel pret en vooral succes!'Waar vind ik vorige topics?'
Topicreeks: FOK! Wordfeud competitie
[ Bericht 1% gewijzigd door L0we op 19-09-2011 10:14:10 ]
quote:
quote:Denk er even om dat je de quote tags weghaalt bij het posten van deze lijst
jaja, ik ben druk bezig met het reviseren van de startpostquote:
Goeie vraag, Ik denk dat de volgende ronde over een week kan beginnen. Dit lijkt me wel een redelijke termijn toch?quote:Op maandag 19 september 2011 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het wel handig om dat nu al te doen, gelet op de ervaringen uit het verleden?.
Que? Dan is de huidige toch nog niet afgelopenquote:Op maandag 19 september 2011 10:16 schreef L0we het volgende:
[..]
Goeie vraag, Ik denk dat de volgende ronde over een week kan beginnen. Dit lijkt me wel een redelijke termijn toch?
quote:Op maandag 19 september 2011 10:19 schreef picodealion het volgende:
Zijn die dictionaries trouwens ergens te vinden? Ik verbaas me soms over woorden die zijn toegestaan (dyne, qat, hiv) en ik vroeg me af of ik ergens een overzichtje kon zien.
woeps, dankje! Had ik niet gezienquote:Op maandag 19 september 2011 10:58 schreef picodealion het volgende:
(even de laatste twee samengevoegd voordat er een buiten de boot valt)
Zie het lotingdocument, daar staan de deadlines. 27e is de deadline voor de laatste ronde voor de finale. Dus ja, dan is de huidige ronde afgelopenquote:Op maandag 19 september 2011 10:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Que? Dan is de huidige toch nog niet afgelopen?
Ah ok, hou het in de gaten volgende keerquote:Op maandag 19 september 2011 11:28 schreef L0we het volgende:
[..]
Zie het lotingdocument, daar staan de deadlines. 27e is de deadline voor de laatste ronde voor de finale. Dus ja, dan is de huidige ronde afgelopen
Graag gedaanquote:Op maandag 19 september 2011 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
Thx voor de pm D. ! Ik doe uiteraard weer mee
Zojuist gewonnen van Roolio - Castello's Baas met 427 -377.quote:Op zondag 18 september 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Wordt bij dezen rekening mee gehouden... bedankt voor het op de hoogte brengen
Wil ik alleen nog ff weten wat de status bij de volgende wedstrijden is...
Baghdaddy - Baghdaddy vs. Silvanovisch - silsilsilsil
Roolio - Castello's Baas vs. MPG - MPGFOK
uitnodigen.quote:Op zondag 18 september 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke... maken jullie 'm dan maar gewoon af. Geeft niet als het iets over de deadline is. Kan de winnaar van dat potje dan Siegfried - BramMuller uitnodigen zodra die bekend is..?
quote:Op maandag 19 september 2011 14:19 schreef Pittie het volgende:
En zo als verwacht verloren van AnneFOK,
485 - 676...
Klote Zeepbel
Niet alles, want ik zit al in 5.3 te wachtenquote:Op maandag 19 september 2011 15:02 schreef iBenny het volgende:
Alles is bijgewerkt, alle deelnemers voor ronde 5.2 zijn nu bekend en als het goed is aan het spelen.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:51 schreef D. het volgende:
En weer een ronde verder
Nu al een record voor mij
D. - rac
502 -325
Ook goedquote:Op maandag 19 september 2011 15:35 schreef D. het volgende:
[..]
Niet alles, want ik zit al in 5.3 te wachten
quote:Op maandag 19 september 2011 15:46 schreef iBenny het volgende:
Zullen we kijken of we de 64 kunnen halen?
Hoeft niet per se. Er kan ook een soort voorronde gehouden worden.quote:Op maandag 19 september 2011 15:46 schreef iBenny het volgende:
Zullen we kijken of we de 64 kunnen halen?
kan ook...quote:Op maandag 19 september 2011 16:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Er kan ook een soort voorronde gehouden worden.
Was ik ook aan het denkenquote:Op maandag 19 september 2011 16:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En hoe doe je dat dan als een speler niet reageert? Zoals nu vaak het geval isquote:Op maandag 19 september 2011 16:32 schreef D. het volgende:
[..]
Was ik ook aan het denken
Bij 48 spelers bijv. groepjes van 3 waar de beste 2 door mogen
Das altijd een optie als we niet aan de 64 komen. We hebben nog een week voor de volgende competitie begintquote:Op maandag 19 september 2011 16:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zelfde als nu toch?quote:Op maandag 19 september 2011 16:34 schreef Rockfire het volgende:
[..]
En hoe doe je dat dan als een speler niet reageert? Zoals nu vaak het geval is
Edit: Domme vraag natuurlijk
Dat gaat niet vanzelfquote:Op maandag 19 september 2011 17:15 schreef SomePerson het volgende:
Ik wil graag meedoen met de volgende ronde(bevestiging van PM)
Ik sta er al inquote:Op maandag 19 september 2011 17:19 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat gaat niet vanzelf.
Moet je even het lijstje van een paar posts boven je overnemen en invullen.
Oh, lol, niet gezien...quote:Op maandag 19 september 2011 17:20 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Ik sta er al in
of moet het dan ook?![]()
ik dacht meer aan de optie dat de besten van de ronde ervoor automatisch geplaatst zijn. De rest moet een playoff ronde spelen.quote:Op maandag 19 september 2011 16:32 schreef D. het volgende:
[..]
Was ik ook aan het denken
Bij 48 spelers bijv. groepjes van 3 waar de beste 2 door mogen
Niet alle 'besten' willen doorquote:Op maandag 19 september 2011 17:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik dacht meer aan de optie dat de besten van de ronde ervoor automatisch geplaatst zijn. De rest moet een playoff ronde spelen.
Ja, vaak gok ik ook maar wat, vooral op het einde om wat losse letters kwijt te raken.quote:Op maandag 19 september 2011 18:52 schreef Re het volgende:
welke afkortingen er wel en niet mogen is ook compleet random, vind ik eigenlijk wel een dooddoener voor het spel, maar goed
Wat is pesa?quote:Op maandag 19 september 2011 19:00 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik mocht zonet weer niet 'pesa', 'op' en 'ra' in een keer maken. Wat is geen woord dan??
Ik ook niet. Dus invite Ebut even, doen we een oefenpotje.quote:Op maandag 19 september 2011 22:55 schreef picodealion het volgende:
Vandaag een paar potjes met random strangers gestart, maar de meesten bakken er niks van.
Done. Ik ga wel zo slapen, maar dan is het potje iig vast begonnenquote:Op maandag 19 september 2011 22:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dus invite Ebut even, doen we een oefenpotje.
De 27e als ik me niet vergis.quote:Op maandag 19 september 2011 22:59 schreef Thieske het volgende:
Wanneer gaat de volgende ronde van start?
Ja, was erg spannendquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:48 schreef L0we het volgende:
Helaas, verloren van DaMart, 365 - 318.
Was een spannend potje! Ging aardig gelijk op, tot de laatste paar zetten...
Dus ik mag jou nu uitnodigenquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, was erg spannend![]()
.
Goed gespeeld!
Nog nooit zo dicht bij elkaar geëindigd! Was een leuke pot!quote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef Webcrowler het volgende:
Superlamfok heeft gewonnen... gefeliteerd!
[ afbeelding ]
Echt op het einde heb ik verloren. Ik wilde eerst mijn d zetten op de plek waar hij de g heeft gedaan. Maar ik besloot hem ergens anders te leggen.
Dat heeft mij dus de das omgedaan.
Superlam, succes in de derde ronde.
Dat betekent dus een extra rondequote:Op dinsdag 20 september 2011 09:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens mij gaan we die 64 inschrijvingen makkelijk redden
Volgens mij hebben we altijd 32 deelnemers, en zo'n 10 mensen die te laat zijn, dus de laatste loodjes....quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens mij gaan we die 64 inschrijvingen makkelijk redden
Ik stuur je een invite, want die Remlof schiet toch niet opquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:34 schreef QTPi het volgende:
Ik doe weer mee, ook beschikbaar voor oefenpotjes
quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:34 schreef QTPi het volgende:
Ik doe weer mee, ook beschikbaar voor oefenpotjes
Zover ik weet klopt 't zo.. Op Wordfeud is m'n nick: breng het aanquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
Wel even de juiste username invullen dan
Okquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:43 schreef Woffel het volgende:
[..]
Zover ik weet klopt 't zo.. Op Wordfeud is m'n nick: breng het aan
Ja, lijst van de vorige pagina kopiëren en je FOK + Wordfeud naam erbij zetten onderaan.quote:
Je hebt geen wifi nodig hoor, tenzij je geen internetabo hebt natuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:13 schreef Opgefockt het volgende:
Hmm... als ik mijn WiFi-verbinding in mijn gsm hersteld krijg (is er onverwacht mee opgehouden) dan lijkt me dit wel wat! Het kijken naar die lijst met spelers en in het oranje het aantal UREN dat ik mijn laatste woord heb gegeven, ben ik wel zat...
Eerst mijn WiFi verbinding zien te herstellen! (HTC Desire Z Android, gsm lag dood op tafel en moest batterij er uithalen om te herstarten en sinds dat moment geen WiFi, geeft wel aan dat er verbinding is, maar er komen geen gegevens door, dus moet ik WiFi uitzetten om via mobiel internet verder te gaan)
hij staat 4 posts boven je hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:22 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja, lijst van de vorige pagina ...
Ik heb gister gewoon gelijkgespeeld, dat is pas echt onbevredigend.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:08 schreef Rockfire het volgende:
Ik dacht dat mijn potje tegen Fogel al spannend was, maar ik heb zojuist van Remlof verloren met 422-418![]()
Geen volgende ronde voor mij deze keerSucces Remlof!
Bewoon een bijzonder goede tegenspeelster hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef jappy-b het volgende:
gelijkspelen? hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Dit was echt de spannendste pot so far voor mij, ik stond maar iets van 19 punten voor en had nog drie E's waarmee nauwelijks punten te halen waren.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:08 schreef Rockfire het volgende:
Ik dacht dat mijn potje tegen Fogel al spannend was, maar ik heb zojuist van Remlof verloren met 422-418![]()
Geen volgende ronde voor mij deze keerSucces Remlof!
3 N'en bedoel je zeker?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit was echt de spannendste pot so far voor mij, ik stond maar iets van 19 punten voor en had nog drie E's waarmee nauwelijks punten te halen waren.
Uiteindelijk net met 4 punten verschil gewonnen:
[ afbeelding ]
Na KROEL kreeg ik inderdaad weer wat hoop, maar die WIEG hielp mijn hoop wel om zeepquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:53 schreef remlof het volgende:
Ow ja, 3 N's natuurlijk.
Nadat jij KROEL had gelegd voor veel punten zag ik het echt even niet meer zitten en probeerde ik maar wat. Gelukkig kon ik CG (wtf?) en WIEG leggen met de G op triple word waarde
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik speel tegen mijn maat op een random board.
Spelt hij folkband voor 832 punten!! OMG
Bring it onquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik speel tegen mijn maat op een random board.
Spelt hij folkband voor 832 punten!! OMG
Dat is niet zo. De uitslag van mij en webcrowler mist nog. Die was 385-383 in mijn voordeel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:03 schreef iBenny het volgende:
Document is als het goed is nu weer up-to-date
&& als ik dit zo zie komen we makkelijk aan die 64 deelnemers
Het was inderdaad tot op het laatste woord spannendquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:40 schreef Siegfried het volgende:
Weer een verdomd spannend potje achter de rug.
Maar met 354 tegen 340 gewonnen van MPG
Mooi toepasselijk laatste woord ook: 'OEF'quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was inderdaad tot op het laatste woord spannend.
Yep, ik had meer mazzel dan jij.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:02 schreef D. het volgende:
Het ene spel lijken alle letters op hun plek te vallen, het andere spel lijkt je tegenstander al deze letters te krijgen
Remlof, gefeliciteerd
NAUW, die E was van mijquote:Op woensdag 21 september 2011 17:06 schreef remlof het volgende:
Ik wou trouwens BENAUW leggen ipv NAUWE, maar dat accepteerde ie niet
Ow ja!quote:Op woensdag 21 september 2011 17:12 schreef D. het volgende:
[..]
NAUW, die E was van mij
Eén van mijn weinige klinkers
ik verliesquote:Op woensdag 21 september 2011 23:52 schreef iBenny het volgende:
Bijna alle spellen voor ronde 5.2 zijn gespeeld, muv....
Silvanovisch - silsilsilsil vs. maen - ma-en
Wat is de status hiervan?
De deadline is bijna
Thanks... is in het document bijgewerktquote:Op donderdag 22 september 2011 00:05 schreef maen het volgende:
[..]
ik verlies
kleine 200 punten achterstand met nog 12 tiles left dus...
ECG ook.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
WTF, waarom wordt ATV goedgekeurd? Stom spel.
Net pas begonnenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:12 schreef remlof het volgende:
Hoe staat het met Anne tegen DaMart?
Die laatste is wel een beetje een angstgegner voor me sinds ik de vorige finale kansloos van hem verloor
quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:55 schreef D. het volgende:
Iemand nog een potje? Ik zie de invite wel verschijnen
Komt eraan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:55 schreef D. het volgende:
Iemand nog een potje? Ik zie de invite wel verschijnen
Ik lig er altijd direct uitquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben er wel fucking slecht in overigens.
haha, dat denk ik nietquote:
Daar heeft het laatst al een week gestaanquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:02 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Of het moet op de FP worden gepromoot
Tja ik kom daar niet zo vaak, dus dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar heeft het laatst al een week gestaan.
Nog 2quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:02 schreef Rockfire het volgende:
[..]
haha, dat denk ik nietOf het moet op de FP worden gepromoot
Nog maar 3 en dan zitten we al op de 64
Linkje?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt waarquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wacht op het volgende woord van Annequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:16 schreef iBenny het volgende:
Zodra de finale bekend is(zal zo rond 27 sept. zijn) zal de loting plaatsvinden. Er zullen dan ook weer PMs met herinneringen verstuurd worden.
Voor nu... Ronde 5.3 loopt morgenavond af. Hoe is de status?
Silsilsilsilsil en ik hebben pas 3 woorden ofzo gelegd. Pas gisteren begonnen. En we reageren niet op de zelfde momenten. Ben benieuwd of het gaat lukken voor morgen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:16 schreef iBenny het volgende:
Zodra de finale bekend is(zal zo rond 27 sept. zijn) zal de loting plaatsvinden. Er zullen dan ook weer PMs met herinneringen verstuurd worden.
Voor nu... Ronde 5.3 loopt morgenavond af. Hoe is de status?
Ben bang van niet.. Moet overdag voetballen en m'n avond zit ook vol gepland.. Je mag wat mij betreft gerust een ronde verder zonder inspanning geleverd te hebben..quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:45 schreef Superlam het volgende:
[..]
Silsilsilsilsil en ik hebben pas 3 woorden ofzo gelegd. Pas gisteren begonnen. En we reageren niet op de zelfde momenten. Ben benieuwd of het gaat lukken voor morgen.
Anders volgen er sanctiesquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Gaaf, 64 aanmeldingen!
Nu hopen dat e.e.a. vlotjes blijft verlopen...
ja doe maarquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:31 schreef D. het volgende:
[..]
Anders volgen er sancties
Iemand nog een potje?
Anne en ik hebben ons spel zojuist weer opgepaktquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
Ik heb nog geen uitslag van...
Anne - AnneFOK vs. DaMart - damart
raptorix - raptorix vs. Siegfried - BramMuller
...nog een paar uurtje tot de deadline!
Meneer DaMart speelt daarnet dobbelde voor 91 puntenquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
Ineens had ik die letters, net als 'Oranjes'quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Meneer DaMart speelt daarnet dobbelde voor 91 punten.
Gefeliciteerd iigquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ineens had ik die letters, net als 'Oranjes'.
raptorix - raptorix 398 vs. Siegfried - BramMuller 282quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
*op komtquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom maar op. Mer_ is de naam.
Pas maar op, ik heb verlorenquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom maar op. Mer_ is de naam.
GG, was weer leuke pot, inmiddels invite gedaan naar silvanovich.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:18 schreef Siegfried het volgende:
[..]
raptorix - raptorix 398 vs. Siegfried - BramMuller 282
De inschrijvingen zijn in principe ook gestopt, alleen Bas trekt zich daar niets van aanquote:Op zondag 25 september 2011 07:44 schreef raptorix het volgende:
Het lijkt me handig als we inschrijvingingen voor ronde 6 stoppen en Bas, als 1e reserve zetten, er zal vast wel 1 iemand niet accepten dan wel wegvallen....
Dat was in principe al gebeurdquote:Op zondag 25 september 2011 07:44 schreef raptorix het volgende:
Het lijkt me handig als we inschrijvingingen voor ronde 6 stoppen en Bas, als 1e reserve zetten, er zal vast wel 1 iemand niet accepten dan wel wegvallen....
Aiii, was erg spannend inderdaad! Dacht op het eind de buit wel binnen te hebben, totdat jij ineens met je laatste beurt 31 punten pakte. (stom dat ik daarna niet meer mag leggen)quote:Op zondag 25 september 2011 16:34 schreef raptorix het volgende:
320-319 tussen silsilsilsil en mij, 10 tiles left, sil is aan beurt
Valt me tegen van jequote:Op zaterdag 24 september 2011 20:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Gefeliciteerd iig.
DaMart 534 - Anne 293
Aangepast, en de reservespelers (en headers weer) toegevoegd.quote:Op maandag 26 september 2011 00:29 schreef Superlam het volgende:
Ik heb mijn username vanaf nu veranderd, zou dat ook in de aanmelding van de komende ronde veranderd kunnen worden.
Superlam-superlamfok is vanaf nu superlam-tomlam
Ben geen masochist :pquote:Op maandag 26 september 2011 14:15 schreef raptorix het volgende:
Iemand een potje? Me usernaam is op WF ook gewoon raptorix.
Dan ben je best een mongool als je een spelletje zo moet spelenquote:
Er zijn ook mensen die wel graag eerlijk en op eigen kracht spelenquote:
Tipquote:Op maandag 26 september 2011 20:09 schreef HQ-Design het volgende:
Tip: Handig als je gebruik maakt van .........
Inderdaad, graag!quote:Op maandag 26 september 2011 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Tip
Kan een mod deze topicvervuiling niet even verwijderen?
Wat ben je voor debiel?quote:
Gedaanquote:Op maandag 26 september 2011 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Tip
Kan een mod deze topicvervuiling niet even verwijderen?
Succes julliequote:Op dinsdag 27 september 2011 09:50 schreef remlof het volgende:
Ik zal Raptorix inviten voor de finale van ronde 5.
misschien suffe vraag maar hoe krijg je 13 punten voor janquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:40 schreef remlof het volgende:
Ik had gewoon meer mazzel deze keer
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:52 schreef Re het volgende:
[..]
misschien suffe vraag maar hoe krijg je 13 punten voor jan
JAN = 6 punten, DW maakt dat 12 en omdat het de laatste beurt was (zijn letters waren op denk ik) kreeg hij de ene punt die op mijn plankje lag er nog bij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:52 schreef Re het volgende:
[..]
misschien suffe vraag maar hoe krijg je 13 punten voor jan
Je ziet de N toch nog wel staan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
JAN = 6 punten, DW maakt dat 12 en omdat het de laatste beurt was (zijn letters waren op denk ik) kreeg hij de ene punt die op mijn plankje lag er nog bij.
Klopt, dit waren mijn laatste letters... ik had ook 14 punten kunnen pakken met 'IJ', maar meetellend hoeveel letters jij nog zou moeten hebben, leek me dat niet handig, want dan was jij uit geweest. Ik hoopte eigenlijk dat jij nog een letter met veel punten hadquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
JAN = 6 punten, DW maakt dat 12 en omdat het de laatste beurt was (zijn letters waren op denk ik) kreeg hij de ene punt die op mijn plankje lag er nog bij.
Ah tuurlijk, ik raakte in de war omdat ik dacht dat jij Jan legdequote:Op dinsdag 27 september 2011 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk eens bovenaan het schermpjequote:Op dinsdag 27 september 2011 11:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah tuurlijk, ik raakte in de war omdat ik dacht dat jij Jan legde
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:45 schreef iBenny het volgende:
...de loting zal ik vanmiddag ff doen. Zodra dat is gebeurd zul je een PM ontvangen.
56-46 voor mij, remlof is keihard aan nadenken!quote:
KI?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
56-46 voor mij, remlof is keihard aan nadenken!
[ afbeelding ]
Inseminatie, toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:15 schreef remlof het volgende:
Kunstmatige Intelligentie
Maar het is nog steeds vaag dat de ene afkorting wel mag en de andere niet
Klopt, CD en CC mag ook, maar CV weer niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:15 schreef remlof het volgende:
Kunstmatige Intelligentie
Maar het is nog steeds vaag dat de ene afkorting wel mag en de andere niet
Nee, ik wou eerst WAP doen, maar die mocht niet, dus veranderde hem in NAP zodat nu 3 keer woord open ligt met een K en een Squote:Op dinsdag 27 september 2011 13:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo snel leggen
CV mag zeker wel hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, CD en CC mag ook, maar CV weer niet.
Die heb ik vorige week van iemand geleerd, en inmiddels ook al zelf kunnen toepassenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon PG leggen, dat vond ik ook wel bijzonder.
quote:De laatste tijd komen er veel vragen over de woorden die Wordfeud van OpenTaal heeft overgenomen.
Onze woordenlijst heeft als doel om de Nederlandse taal zo goed mogelijk te ondersteunen. Dat is een ander doel dan een woordspelletje heeft. Welke gegevens Wordfeud heeft overgenomen is hun zaak. Ze hebben wel een aantal handelingen gedaan om eigennamen en afkortingen te weren, maar andere woorden die niet volgens de regels van het klassieke spel zijn noodgedwongen laten zitten. Ze kennen namelijk zelf de taal niet.
We hebben contact met ze gezocht inmiddels, om hen op de tekortkomingen te wijzen. Ze komen over enige tijd met een nieuwe Nederlandse woordenlijst.
Veel mensen geven ook aan dat heel normale woorden niet ' gesnapt' worden. Dat kan; onze woordenlijst is slechts 400.000 woorden lang, en het Nederlands heeft een oneindige woordenvoorraad. Naast het spelen van zo'n woordspelletje kun je ook OpenTaal helpen met het uitbreiden van de woordenlijst, door woorden te beoordelen op juistheid. Zie ' Tussendoortjes' , rechtsboven op deze site.
UV mag ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, CD en CC mag ook, maar CV weer niet.
Ah oja, maar ik bedoel er zit nogal wat inconsistentie in.quote:
Dat zeker jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah oja, maar ik bedoel er zit nogal wat inconsistentie in.
Ach, zolang iedereen hetzelfde woordenboek heeft hebben we allemaal (in principe) dezelfde kansenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het slechte woordenboek, is voor mij dan ook een reden om het niet meer te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |