De 27e als ik me niet vergis.quote:Op maandag 19 september 2011 22:59 schreef Thieske het volgende:
Wanneer gaat de volgende ronde van start?
Op maandag 19 september 2011 22:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Op maandag 19 september 2011 23:40 schreef Paxcon het volgende:
Ja, was erg spannendquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:48 schreef L0we het volgende:
Helaas, verloren van DaMart, 365 - 318.
Was een spannend potje! Ging aardig gelijk op, tot de laatste paar zetten...
Dus ik mag jou nu uitnodigenquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, was erg spannend![]()
.
Goed gespeeld!
Nog nooit zo dicht bij elkaar geëindigd! Was een leuke pot!quote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef Webcrowler het volgende:
Superlamfok heeft gewonnen... gefeliteerd!
[ afbeelding ]
Echt op het einde heb ik verloren. Ik wilde eerst mijn d zetten op de plek waar hij de g heeft gedaan. Maar ik besloot hem ergens anders te leggen.
Dat heeft mij dus de das omgedaan.
Superlam, succes in de derde ronde.
Dat betekent dus een extra rondequote:Op dinsdag 20 september 2011 09:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens mij gaan we die 64 inschrijvingen makkelijk redden

Volgens mij hebben we altijd 32 deelnemers, en zo'n 10 mensen die te laat zijn, dus de laatste loodjes....quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens mij gaan we die 64 inschrijvingen makkelijk redden
Ik stuur je een invite, want die Remlof schiet toch niet opquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:34 schreef QTPi het volgende:
Ik doe weer mee, ook beschikbaar voor oefenpotjes
quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:34 schreef QTPi het volgende:
Ik doe weer mee, ook beschikbaar voor oefenpotjes
Zover ik weet klopt 't zo.. Op Wordfeud is m'n nick: breng het aanquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
Wel even de juiste username invullen dan
Okquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:43 schreef Woffel het volgende:
[..]
Zover ik weet klopt 't zo.. Op Wordfeud is m'n nick: breng het aan
Ja, lijst van de vorige pagina kopiëren en je FOK + Wordfeud naam erbij zetten onderaan.quote:
Je hebt geen wifi nodig hoor, tenzij je geen internetabo hebt natuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:13 schreef Opgefockt het volgende:
Hmm... als ik mijn WiFi-verbinding in mijn gsm hersteld krijg (is er onverwacht mee opgehouden) dan lijkt me dit wel wat! Het kijken naar die lijst met spelers en in het oranje het aantal UREN dat ik mijn laatste woord heb gegeven, ben ik wel zat...
Eerst mijn WiFi verbinding zien te herstellen! (HTC Desire Z Android, gsm lag dood op tafel en moest batterij er uithalen om te herstarten en sinds dat moment geen WiFi, geeft wel aan dat er verbinding is, maar er komen geen gegevens door, dus moet ik WiFi uitzetten om via mobiel internet verder te gaan)
hij staat 4 posts boven je hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:22 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja, lijst van de vorige pagina ...
Ik heb gister gewoon gelijkgespeeld, dat is pas echt onbevredigend.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:08 schreef Rockfire het volgende:
Ik dacht dat mijn potje tegen Fogel al spannend was, maar ik heb zojuist van Remlof verloren met 422-418![]()
Geen volgende ronde voor mij deze keerSucces Remlof!
Bewoon een bijzonder goede tegenspeelster hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef jappy-b het volgende:
gelijkspelen? hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Dit was echt de spannendste pot so far voor mij, ik stond maar iets van 19 punten voor en had nog drie E's waarmee nauwelijks punten te halen waren.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:08 schreef Rockfire het volgende:
Ik dacht dat mijn potje tegen Fogel al spannend was, maar ik heb zojuist van Remlof verloren met 422-418![]()
Geen volgende ronde voor mij deze keerSucces Remlof!
3 N'en bedoel je zeker?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit was echt de spannendste pot so far voor mij, ik stond maar iets van 19 punten voor en had nog drie E's waarmee nauwelijks punten te halen waren.
Uiteindelijk net met 4 punten verschil gewonnen:
[ afbeelding ]
Na KROEL kreeg ik inderdaad weer wat hoop, maar die WIEG hielp mijn hoop wel om zeepquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:53 schreef remlof het volgende:
Ow ja, 3 N's natuurlijk.
Nadat jij KROEL had gelegd voor veel punten zag ik het echt even niet meer zitten en probeerde ik maar wat. Gelukkig kon ik CG (wtf?) en WIEG leggen met de G op triple word waarde
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik speel tegen mijn maat op een random board.
Spelt hij folkband voor 832 punten!! OMG
Bring it onquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik speel tegen mijn maat op een random board.
Spelt hij folkband voor 832 punten!! OMG
Dat is niet zo. De uitslag van mij en webcrowler mist nog. Die was 385-383 in mijn voordeel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:03 schreef iBenny het volgende:
Document is als het goed is nu weer up-to-date
&& als ik dit zo zie komen we makkelijk aan die 64 deelnemers
Het was inderdaad tot op het laatste woord spannendquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:40 schreef Siegfried het volgende:
Weer een verdomd spannend potje achter de rug.
Maar met 354 tegen 340 gewonnen van MPG
Mooi toepasselijk laatste woord ook: 'OEF'quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was inderdaad tot op het laatste woord spannend.
Yep, ik had meer mazzel dan jij.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:02 schreef D. het volgende:
Het ene spel lijken alle letters op hun plek te vallen, het andere spel lijkt je tegenstander al deze letters te krijgen
Remlof, gefeliciteerd
NAUW, die E was van mijquote:Op woensdag 21 september 2011 17:06 schreef remlof het volgende:
Ik wou trouwens BENAUW leggen ipv NAUWE, maar dat accepteerde ie niet
Ow ja!quote:Op woensdag 21 september 2011 17:12 schreef D. het volgende:
[..]
NAUW, die E was van mij
Eén van mijn weinige klinkers
ik verliesquote:Op woensdag 21 september 2011 23:52 schreef iBenny het volgende:
Bijna alle spellen voor ronde 5.2 zijn gespeeld, muv....
Silvanovisch - silsilsilsil vs. maen - ma-en
Wat is de status hiervan?
De deadline is bijna
Thanks... is in het document bijgewerktquote:Op donderdag 22 september 2011 00:05 schreef maen het volgende:
[..]
ik verlies
kleine 200 punten achterstand met nog 12 tiles left dus...
ECG ook.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
WTF, waarom wordt ATV goedgekeurd? Stom spel.
Net pas begonnenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:12 schreef remlof het volgende:
Hoe staat het met Anne tegen DaMart?
Die laatste is wel een beetje een angstgegner voor me sinds ik de vorige finale kansloos van hem verloor
quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:55 schreef D. het volgende:
Iemand nog een potje? Ik zie de invite wel verschijnen
Komt eraan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:55 schreef D. het volgende:
Iemand nog een potje? Ik zie de invite wel verschijnen
Ik lig er altijd direct uitquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben er wel fucking slecht in overigens.
haha, dat denk ik nietquote:
Daar heeft het laatst al een week gestaanquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:02 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Of het moet op de FP worden gepromoot
Tja ik kom daar niet zo vaak, dus dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar heeft het laatst al een week gestaan.
Nog 2quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:02 schreef Rockfire het volgende:
[..]
haha, dat denk ik nietOf het moet op de FP worden gepromoot
Nog maar 3 en dan zitten we al op de 64
Linkje?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt waarquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |