SPOILER: (Username - Wordfeud)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wat is de loting van deze ronde?'
Die is híer te vinden!'wie zijn de eerdere winnaars?'
Ronde 1:Tulping
Ronde 2:Asskicker14
Ronde 3:Rockfire
Ronde 4:DaMart - DaMart
'Wat zijn de regels?'
-Om aan te melden: Zoek het actieve aanmeldlijstje, en vul je fok- & wordfeudnaam onderaan in.
-Voor de deadline van het spel: check de het Wordfeud Comptetie document
-Tijdens het spel wordt er verwacht dat je binnen afzienbare tijd een zet doet. Zo niet, dan kan je gediskwalificeerd worden.
-De winnaar van een spel moet bevestigd worden door beiden spelers, foto of iets anders waaraan niet te discussieren valt wie er heeft gewonnen.
Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Veel pret en vooral succes!'Waar vind ik vorige topics?'
Topicreeks: FOK! Wordfeud competitie
[ Bericht 1% gewijzigd door L0we op 19-09-2011 10:14:10 ]
quote:
quote:Denk er even om dat je de quote tags weghaalt bij het posten van deze lijst
jaja, ik ben druk bezig met het reviseren van de startpostquote:
Goeie vraag, Ik denk dat de volgende ronde over een week kan beginnen. Dit lijkt me wel een redelijke termijn toch?quote:Op maandag 19 september 2011 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het wel handig om dat nu al te doen, gelet op de ervaringen uit het verleden?.
Que? Dan is de huidige toch nog niet afgelopenquote:Op maandag 19 september 2011 10:16 schreef L0we het volgende:
[..]
Goeie vraag, Ik denk dat de volgende ronde over een week kan beginnen. Dit lijkt me wel een redelijke termijn toch?
quote:Op maandag 19 september 2011 10:19 schreef picodealion het volgende:
Zijn die dictionaries trouwens ergens te vinden? Ik verbaas me soms over woorden die zijn toegestaan (dyne, qat, hiv) en ik vroeg me af of ik ergens een overzichtje kon zien.
woeps, dankje! Had ik niet gezienquote:Op maandag 19 september 2011 10:58 schreef picodealion het volgende:
(even de laatste twee samengevoegd voordat er een buiten de boot valt)
Zie het lotingdocument, daar staan de deadlines. 27e is de deadline voor de laatste ronde voor de finale. Dus ja, dan is de huidige ronde afgelopenquote:Op maandag 19 september 2011 10:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Que? Dan is de huidige toch nog niet afgelopen?
Ah ok, hou het in de gaten volgende keerquote:Op maandag 19 september 2011 11:28 schreef L0we het volgende:
[..]
Zie het lotingdocument, daar staan de deadlines. 27e is de deadline voor de laatste ronde voor de finale. Dus ja, dan is de huidige ronde afgelopen
Graag gedaanquote:Op maandag 19 september 2011 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
Thx voor de pm D. ! Ik doe uiteraard weer mee
Zojuist gewonnen van Roolio - Castello's Baas met 427 -377.quote:Op zondag 18 september 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Wordt bij dezen rekening mee gehouden... bedankt voor het op de hoogte brengen
Wil ik alleen nog ff weten wat de status bij de volgende wedstrijden is...
Baghdaddy - Baghdaddy vs. Silvanovisch - silsilsilsil
Roolio - Castello's Baas vs. MPG - MPGFOK
uitnodigen.quote:Op zondag 18 september 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke... maken jullie 'm dan maar gewoon af. Geeft niet als het iets over de deadline is. Kan de winnaar van dat potje dan Siegfried - BramMuller uitnodigen zodra die bekend is..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |