SPOILER: (Username - Wordfeud)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wat is de loting van deze ronde?'
Die is híer te vinden!'wie zijn de eerdere winnaars?'
Ronde 1:Tulping
Ronde 2:Asskicker14
Ronde 3:Rockfire
Ronde 4:DaMart - DaMart
'Wat zijn de regels?'
-Om aan te melden: Zoek het actieve aanmeldlijstje, en vul je fok- & wordfeudnaam onderaan in.
-Voor de deadline van het spel: check de het Wordfeud Comptetie document
-Tijdens het spel wordt er verwacht dat je binnen afzienbare tijd een zet doet. Zo niet, dan kan je gediskwalificeerd worden.
-De winnaar van een spel moet bevestigd worden door beiden spelers, foto of iets anders waaraan niet te discussieren valt wie er heeft gewonnen.
Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Veel pret en vooral succes!'Waar vind ik vorige topics?'
Topicreeks: FOK! Wordfeud competitie
[ Bericht 1% gewijzigd door L0we op 19-09-2011 10:14:10 ]
quote:
quote:Denk er even om dat je de quote tags weghaalt bij het posten van deze lijst
jaja, ik ben druk bezig met het reviseren van de startpostquote:
Goeie vraag, Ik denk dat de volgende ronde over een week kan beginnen. Dit lijkt me wel een redelijke termijn toch?quote:Op maandag 19 september 2011 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het wel handig om dat nu al te doen, gelet op de ervaringen uit het verleden?.
Que? Dan is de huidige toch nog niet afgelopenquote:Op maandag 19 september 2011 10:16 schreef L0we het volgende:
[..]
Goeie vraag, Ik denk dat de volgende ronde over een week kan beginnen. Dit lijkt me wel een redelijke termijn toch?
quote:Op maandag 19 september 2011 10:19 schreef picodealion het volgende:
Zijn die dictionaries trouwens ergens te vinden? Ik verbaas me soms over woorden die zijn toegestaan (dyne, qat, hiv) en ik vroeg me af of ik ergens een overzichtje kon zien.
woeps, dankje! Had ik niet gezienquote:Op maandag 19 september 2011 10:58 schreef picodealion het volgende:
(even de laatste twee samengevoegd voordat er een buiten de boot valt)
Zie het lotingdocument, daar staan de deadlines. 27e is de deadline voor de laatste ronde voor de finale. Dus ja, dan is de huidige ronde afgelopenquote:Op maandag 19 september 2011 10:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Que? Dan is de huidige toch nog niet afgelopen?
Ah ok, hou het in de gaten volgende keerquote:Op maandag 19 september 2011 11:28 schreef L0we het volgende:
[..]
Zie het lotingdocument, daar staan de deadlines. 27e is de deadline voor de laatste ronde voor de finale. Dus ja, dan is de huidige ronde afgelopen
Graag gedaanquote:Op maandag 19 september 2011 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
Thx voor de pm D. ! Ik doe uiteraard weer mee
Zojuist gewonnen van Roolio - Castello's Baas met 427 -377.quote:Op zondag 18 september 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Wordt bij dezen rekening mee gehouden... bedankt voor het op de hoogte brengen
Wil ik alleen nog ff weten wat de status bij de volgende wedstrijden is...
Baghdaddy - Baghdaddy vs. Silvanovisch - silsilsilsil
Roolio - Castello's Baas vs. MPG - MPGFOK
uitnodigen.quote:Op zondag 18 september 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke... maken jullie 'm dan maar gewoon af. Geeft niet als het iets over de deadline is. Kan de winnaar van dat potje dan Siegfried - BramMuller uitnodigen zodra die bekend is..?
quote:Op maandag 19 september 2011 14:19 schreef Pittie het volgende:
En zo als verwacht verloren van AnneFOK,
485 - 676...
Klote Zeepbel
Niet alles, want ik zit al in 5.3 te wachtenquote:Op maandag 19 september 2011 15:02 schreef iBenny het volgende:
Alles is bijgewerkt, alle deelnemers voor ronde 5.2 zijn nu bekend en als het goed is aan het spelen.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:51 schreef D. het volgende:
En weer een ronde verder
Nu al een record voor mij
D. - rac
502 -325
Ook goedquote:Op maandag 19 september 2011 15:35 schreef D. het volgende:
[..]
Niet alles, want ik zit al in 5.3 te wachten
quote:Op maandag 19 september 2011 15:46 schreef iBenny het volgende:
Zullen we kijken of we de 64 kunnen halen?
Hoeft niet per se. Er kan ook een soort voorronde gehouden worden.quote:Op maandag 19 september 2011 15:46 schreef iBenny het volgende:
Zullen we kijken of we de 64 kunnen halen?
kan ook...quote:Op maandag 19 september 2011 16:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Er kan ook een soort voorronde gehouden worden.
Was ik ook aan het denkenquote:Op maandag 19 september 2011 16:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En hoe doe je dat dan als een speler niet reageert? Zoals nu vaak het geval isquote:Op maandag 19 september 2011 16:32 schreef D. het volgende:
[..]
Was ik ook aan het denken
Bij 48 spelers bijv. groepjes van 3 waar de beste 2 door mogen
Das altijd een optie als we niet aan de 64 komen. We hebben nog een week voor de volgende competitie begintquote:Op maandag 19 september 2011 16:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zelfde als nu toch?quote:Op maandag 19 september 2011 16:34 schreef Rockfire het volgende:
[..]
En hoe doe je dat dan als een speler niet reageert? Zoals nu vaak het geval is
Edit: Domme vraag natuurlijk
Dat gaat niet vanzelfquote:Op maandag 19 september 2011 17:15 schreef SomePerson het volgende:
Ik wil graag meedoen met de volgende ronde(bevestiging van PM)
Ik sta er al inquote:Op maandag 19 september 2011 17:19 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat gaat niet vanzelf.
Moet je even het lijstje van een paar posts boven je overnemen en invullen.
Oh, lol, niet gezien...quote:Op maandag 19 september 2011 17:20 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Ik sta er al in
of moet het dan ook?![]()
ik dacht meer aan de optie dat de besten van de ronde ervoor automatisch geplaatst zijn. De rest moet een playoff ronde spelen.quote:Op maandag 19 september 2011 16:32 schreef D. het volgende:
[..]
Was ik ook aan het denken
Bij 48 spelers bijv. groepjes van 3 waar de beste 2 door mogen
Niet alle 'besten' willen doorquote:Op maandag 19 september 2011 17:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik dacht meer aan de optie dat de besten van de ronde ervoor automatisch geplaatst zijn. De rest moet een playoff ronde spelen.
Ja, vaak gok ik ook maar wat, vooral op het einde om wat losse letters kwijt te raken.quote:Op maandag 19 september 2011 18:52 schreef Re het volgende:
welke afkortingen er wel en niet mogen is ook compleet random, vind ik eigenlijk wel een dooddoener voor het spel, maar goed
Wat is pesa?quote:Op maandag 19 september 2011 19:00 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik mocht zonet weer niet 'pesa', 'op' en 'ra' in een keer maken. Wat is geen woord dan??
Ik ook niet. Dus invite Ebut even, doen we een oefenpotje.quote:Op maandag 19 september 2011 22:55 schreef picodealion het volgende:
Vandaag een paar potjes met random strangers gestart, maar de meesten bakken er niks van.
Done. Ik ga wel zo slapen, maar dan is het potje iig vast begonnenquote:Op maandag 19 september 2011 22:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dus invite Ebut even, doen we een oefenpotje.
De 27e als ik me niet vergis.quote:Op maandag 19 september 2011 22:59 schreef Thieske het volgende:
Wanneer gaat de volgende ronde van start?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |