Dat is niet zo. De uitslag van mij en webcrowler mist nog. Die was 385-383 in mijn voordeel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:03 schreef iBenny het volgende:
Document is als het goed is nu weer up-to-date
&& als ik dit zo zie komen we makkelijk aan die 64 deelnemers
Het was inderdaad tot op het laatste woord spannendquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:40 schreef Siegfried het volgende:
Weer een verdomd spannend potje achter de rug.
Maar met 354 tegen 340 gewonnen van MPG
Mooi toepasselijk laatste woord ook: 'OEF'quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was inderdaad tot op het laatste woord spannend.
Yep, ik had meer mazzel dan jij.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:02 schreef D. het volgende:
Het ene spel lijken alle letters op hun plek te vallen, het andere spel lijkt je tegenstander al deze letters te krijgen
Remlof, gefeliciteerd
NAUW, die E was van mijquote:Op woensdag 21 september 2011 17:06 schreef remlof het volgende:
Ik wou trouwens BENAUW leggen ipv NAUWE, maar dat accepteerde ie niet
Ow ja!quote:Op woensdag 21 september 2011 17:12 schreef D. het volgende:
[..]
NAUW, die E was van mij
Eén van mijn weinige klinkers
ik verliesquote:Op woensdag 21 september 2011 23:52 schreef iBenny het volgende:
Bijna alle spellen voor ronde 5.2 zijn gespeeld, muv....
Silvanovisch - silsilsilsil vs. maen - ma-en
Wat is de status hiervan?
De deadline is bijna
Thanks... is in het document bijgewerktquote:Op donderdag 22 september 2011 00:05 schreef maen het volgende:
[..]
ik verlies
kleine 200 punten achterstand met nog 12 tiles left dus...
ECG ook.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
WTF, waarom wordt ATV goedgekeurd? Stom spel.
Net pas begonnenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:12 schreef remlof het volgende:
Hoe staat het met Anne tegen DaMart?
Die laatste is wel een beetje een angstgegner voor me sinds ik de vorige finale kansloos van hem verloor
quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:55 schreef D. het volgende:
Iemand nog een potje? Ik zie de invite wel verschijnen
Komt eraan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:55 schreef D. het volgende:
Iemand nog een potje? Ik zie de invite wel verschijnen
Ik lig er altijd direct uitquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben er wel fucking slecht in overigens.
haha, dat denk ik nietquote:
Daar heeft het laatst al een week gestaanquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:02 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Of het moet op de FP worden gepromoot
Tja ik kom daar niet zo vaak, dus dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar heeft het laatst al een week gestaan.
Nog 2quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:02 schreef Rockfire het volgende:
[..]
haha, dat denk ik nietOf het moet op de FP worden gepromoot
Nog maar 3 en dan zitten we al op de 64
Linkje?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt waarquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wacht op het volgende woord van Annequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:16 schreef iBenny het volgende:
Zodra de finale bekend is(zal zo rond 27 sept. zijn) zal de loting plaatsvinden. Er zullen dan ook weer PMs met herinneringen verstuurd worden.
Voor nu... Ronde 5.3 loopt morgenavond af. Hoe is de status?
Silsilsilsilsil en ik hebben pas 3 woorden ofzo gelegd. Pas gisteren begonnen. En we reageren niet op de zelfde momenten. Ben benieuwd of het gaat lukken voor morgen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:16 schreef iBenny het volgende:
Zodra de finale bekend is(zal zo rond 27 sept. zijn) zal de loting plaatsvinden. Er zullen dan ook weer PMs met herinneringen verstuurd worden.
Voor nu... Ronde 5.3 loopt morgenavond af. Hoe is de status?
Ben bang van niet.. Moet overdag voetballen en m'n avond zit ook vol gepland.. Je mag wat mij betreft gerust een ronde verder zonder inspanning geleverd te hebben..quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:45 schreef Superlam het volgende:
[..]
Silsilsilsilsil en ik hebben pas 3 woorden ofzo gelegd. Pas gisteren begonnen. En we reageren niet op de zelfde momenten. Ben benieuwd of het gaat lukken voor morgen.
Anders volgen er sanctiesquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Gaaf, 64 aanmeldingen!
Nu hopen dat e.e.a. vlotjes blijft verlopen...
ja doe maarquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:31 schreef D. het volgende:
[..]
Anders volgen er sancties
Iemand nog een potje?
Anne en ik hebben ons spel zojuist weer opgepaktquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
Ik heb nog geen uitslag van...
Anne - AnneFOK vs. DaMart - damart
raptorix - raptorix vs. Siegfried - BramMuller
...nog een paar uurtje tot de deadline!
Meneer DaMart speelt daarnet dobbelde voor 91 puntenquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
Ineens had ik die letters, net als 'Oranjes'quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Meneer DaMart speelt daarnet dobbelde voor 91 punten.
Gefeliciteerd iigquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ineens had ik die letters, net als 'Oranjes'.
raptorix - raptorix 398 vs. Siegfried - BramMuller 282quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
*op komtquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom maar op. Mer_ is de naam.
Pas maar op, ik heb verlorenquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom maar op. Mer_ is de naam.
GG, was weer leuke pot, inmiddels invite gedaan naar silvanovich.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:18 schreef Siegfried het volgende:
[..]
raptorix - raptorix 398 vs. Siegfried - BramMuller 282
De inschrijvingen zijn in principe ook gestopt, alleen Bas trekt zich daar niets van aanquote:Op zondag 25 september 2011 07:44 schreef raptorix het volgende:
Het lijkt me handig als we inschrijvingingen voor ronde 6 stoppen en Bas, als 1e reserve zetten, er zal vast wel 1 iemand niet accepten dan wel wegvallen....
Dat was in principe al gebeurdquote:Op zondag 25 september 2011 07:44 schreef raptorix het volgende:
Het lijkt me handig als we inschrijvingingen voor ronde 6 stoppen en Bas, als 1e reserve zetten, er zal vast wel 1 iemand niet accepten dan wel wegvallen....
Aiii, was erg spannend inderdaad! Dacht op het eind de buit wel binnen te hebben, totdat jij ineens met je laatste beurt 31 punten pakte. (stom dat ik daarna niet meer mag leggen)quote:Op zondag 25 september 2011 16:34 schreef raptorix het volgende:
320-319 tussen silsilsilsil en mij, 10 tiles left, sil is aan beurt
Valt me tegen van jequote:Op zaterdag 24 september 2011 20:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Gefeliciteerd iig.
DaMart 534 - Anne 293
Aangepast, en de reservespelers (en headers weer) toegevoegd.quote:Op maandag 26 september 2011 00:29 schreef Superlam het volgende:
Ik heb mijn username vanaf nu veranderd, zou dat ook in de aanmelding van de komende ronde veranderd kunnen worden.
Superlam-superlamfok is vanaf nu superlam-tomlam
Ben geen masochist :pquote:Op maandag 26 september 2011 14:15 schreef raptorix het volgende:
Iemand een potje? Me usernaam is op WF ook gewoon raptorix.
Dan ben je best een mongool als je een spelletje zo moet spelenquote:
Er zijn ook mensen die wel graag eerlijk en op eigen kracht spelenquote:
Tipquote:Op maandag 26 september 2011 20:09 schreef HQ-Design het volgende:
Tip: Handig als je gebruik maakt van .........
Inderdaad, graag!quote:Op maandag 26 september 2011 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Tip
Kan een mod deze topicvervuiling niet even verwijderen?
Wat ben je voor debiel?quote:
Gedaanquote:Op maandag 26 september 2011 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Tip
Kan een mod deze topicvervuiling niet even verwijderen?
Succes julliequote:Op dinsdag 27 september 2011 09:50 schreef remlof het volgende:
Ik zal Raptorix inviten voor de finale van ronde 5.
misschien suffe vraag maar hoe krijg je 13 punten voor janquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:40 schreef remlof het volgende:
Ik had gewoon meer mazzel deze keer
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:52 schreef Re het volgende:
[..]
misschien suffe vraag maar hoe krijg je 13 punten voor jan
JAN = 6 punten, DW maakt dat 12 en omdat het de laatste beurt was (zijn letters waren op denk ik) kreeg hij de ene punt die op mijn plankje lag er nog bij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:52 schreef Re het volgende:
[..]
misschien suffe vraag maar hoe krijg je 13 punten voor jan
Je ziet de N toch nog wel staan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
JAN = 6 punten, DW maakt dat 12 en omdat het de laatste beurt was (zijn letters waren op denk ik) kreeg hij de ene punt die op mijn plankje lag er nog bij.
Klopt, dit waren mijn laatste letters... ik had ook 14 punten kunnen pakken met 'IJ', maar meetellend hoeveel letters jij nog zou moeten hebben, leek me dat niet handig, want dan was jij uit geweest. Ik hoopte eigenlijk dat jij nog een letter met veel punten hadquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
JAN = 6 punten, DW maakt dat 12 en omdat het de laatste beurt was (zijn letters waren op denk ik) kreeg hij de ene punt die op mijn plankje lag er nog bij.
Ah tuurlijk, ik raakte in de war omdat ik dacht dat jij Jan legdequote:Op dinsdag 27 september 2011 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk eens bovenaan het schermpjequote:Op dinsdag 27 september 2011 11:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah tuurlijk, ik raakte in de war omdat ik dacht dat jij Jan legde
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:45 schreef iBenny het volgende:
...de loting zal ik vanmiddag ff doen. Zodra dat is gebeurd zul je een PM ontvangen.
56-46 voor mij, remlof is keihard aan nadenken!quote:
KI?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
56-46 voor mij, remlof is keihard aan nadenken!
[ afbeelding ]
Inseminatie, toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:15 schreef remlof het volgende:
Kunstmatige Intelligentie
Maar het is nog steeds vaag dat de ene afkorting wel mag en de andere niet
Klopt, CD en CC mag ook, maar CV weer niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:15 schreef remlof het volgende:
Kunstmatige Intelligentie
Maar het is nog steeds vaag dat de ene afkorting wel mag en de andere niet
Nee, ik wou eerst WAP doen, maar die mocht niet, dus veranderde hem in NAP zodat nu 3 keer woord open ligt met een K en een Squote:Op dinsdag 27 september 2011 13:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo snel leggen
CV mag zeker wel hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, CD en CC mag ook, maar CV weer niet.
Die heb ik vorige week van iemand geleerd, en inmiddels ook al zelf kunnen toepassenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon PG leggen, dat vond ik ook wel bijzonder.
quote:De laatste tijd komen er veel vragen over de woorden die Wordfeud van OpenTaal heeft overgenomen.
Onze woordenlijst heeft als doel om de Nederlandse taal zo goed mogelijk te ondersteunen. Dat is een ander doel dan een woordspelletje heeft. Welke gegevens Wordfeud heeft overgenomen is hun zaak. Ze hebben wel een aantal handelingen gedaan om eigennamen en afkortingen te weren, maar andere woorden die niet volgens de regels van het klassieke spel zijn noodgedwongen laten zitten. Ze kennen namelijk zelf de taal niet.
We hebben contact met ze gezocht inmiddels, om hen op de tekortkomingen te wijzen. Ze komen over enige tijd met een nieuwe Nederlandse woordenlijst.
Veel mensen geven ook aan dat heel normale woorden niet ' gesnapt' worden. Dat kan; onze woordenlijst is slechts 400.000 woorden lang, en het Nederlands heeft een oneindige woordenvoorraad. Naast het spelen van zo'n woordspelletje kun je ook OpenTaal helpen met het uitbreiden van de woordenlijst, door woorden te beoordelen op juistheid. Zie ' Tussendoortjes' , rechtsboven op deze site.
UV mag ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, CD en CC mag ook, maar CV weer niet.
Ah oja, maar ik bedoel er zit nogal wat inconsistentie in.quote:
Dat zeker jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah oja, maar ik bedoel er zit nogal wat inconsistentie in.
Ach, zolang iedereen hetzelfde woordenboek heeft hebben we allemaal (in principe) dezelfde kansenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het slechte woordenboek, is voor mij dan ook een reden om het niet meer te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |