Dan ben je best een mongool als je een spelletje zo moet spelenquote:
Er zijn ook mensen die wel graag eerlijk en op eigen kracht spelenquote:
Tipquote:Op maandag 26 september 2011 20:09 schreef HQ-Design het volgende:
Tip: Handig als je gebruik maakt van .........
Inderdaad, graag!quote:Op maandag 26 september 2011 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Tip
Kan een mod deze topicvervuiling niet even verwijderen?
Wat ben je voor debiel?quote:
Gedaanquote:Op maandag 26 september 2011 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Tip
Kan een mod deze topicvervuiling niet even verwijderen?
Succes julliequote:Op dinsdag 27 september 2011 09:50 schreef remlof het volgende:
Ik zal Raptorix inviten voor de finale van ronde 5.
misschien suffe vraag maar hoe krijg je 13 punten voor janquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:40 schreef remlof het volgende:
Ik had gewoon meer mazzel deze keer
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:52 schreef Re het volgende:
[..]
misschien suffe vraag maar hoe krijg je 13 punten voor jan
JAN = 6 punten, DW maakt dat 12 en omdat het de laatste beurt was (zijn letters waren op denk ik) kreeg hij de ene punt die op mijn plankje lag er nog bij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:52 schreef Re het volgende:
[..]
misschien suffe vraag maar hoe krijg je 13 punten voor jan
Je ziet de N toch nog wel staan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
JAN = 6 punten, DW maakt dat 12 en omdat het de laatste beurt was (zijn letters waren op denk ik) kreeg hij de ene punt die op mijn plankje lag er nog bij.
Klopt, dit waren mijn laatste letters... ik had ook 14 punten kunnen pakken met 'IJ', maar meetellend hoeveel letters jij nog zou moeten hebben, leek me dat niet handig, want dan was jij uit geweest. Ik hoopte eigenlijk dat jij nog een letter met veel punten hadquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
JAN = 6 punten, DW maakt dat 12 en omdat het de laatste beurt was (zijn letters waren op denk ik) kreeg hij de ene punt die op mijn plankje lag er nog bij.
Ah tuurlijk, ik raakte in de war omdat ik dacht dat jij Jan legdequote:Op dinsdag 27 september 2011 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk eens bovenaan het schermpjequote:Op dinsdag 27 september 2011 11:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah tuurlijk, ik raakte in de war omdat ik dacht dat jij Jan legde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |