Ik wacht op het volgende woord van Annequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:16 schreef iBenny het volgende:
Zodra de finale bekend is(zal zo rond 27 sept. zijn) zal de loting plaatsvinden. Er zullen dan ook weer PMs met herinneringen verstuurd worden.
Voor nu... Ronde 5.3 loopt morgenavond af. Hoe is de status?
Silsilsilsilsil en ik hebben pas 3 woorden ofzo gelegd. Pas gisteren begonnen. En we reageren niet op de zelfde momenten. Ben benieuwd of het gaat lukken voor morgen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:16 schreef iBenny het volgende:
Zodra de finale bekend is(zal zo rond 27 sept. zijn) zal de loting plaatsvinden. Er zullen dan ook weer PMs met herinneringen verstuurd worden.
Voor nu... Ronde 5.3 loopt morgenavond af. Hoe is de status?
Ben bang van niet.. Moet overdag voetballen en m'n avond zit ook vol gepland.. Je mag wat mij betreft gerust een ronde verder zonder inspanning geleverd te hebben..quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:45 schreef Superlam het volgende:
[..]
Silsilsilsilsil en ik hebben pas 3 woorden ofzo gelegd. Pas gisteren begonnen. En we reageren niet op de zelfde momenten. Ben benieuwd of het gaat lukken voor morgen.
Anders volgen er sanctiesquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Gaaf, 64 aanmeldingen!
Nu hopen dat e.e.a. vlotjes blijft verlopen...
ja doe maarquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:31 schreef D. het volgende:
[..]
Anders volgen er sancties
Iemand nog een potje?
Anne en ik hebben ons spel zojuist weer opgepaktquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
Ik heb nog geen uitslag van...
Anne - AnneFOK vs. DaMart - damart
raptorix - raptorix vs. Siegfried - BramMuller
...nog een paar uurtje tot de deadline!
Meneer DaMart speelt daarnet dobbelde voor 91 puntenquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
Ineens had ik die letters, net als 'Oranjes'quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Meneer DaMart speelt daarnet dobbelde voor 91 punten.
Gefeliciteerd iigquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ineens had ik die letters, net als 'Oranjes'.
raptorix - raptorix 398 vs. Siegfried - BramMuller 282quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
*op komtquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom maar op. Mer_ is de naam.
Pas maar op, ik heb verlorenquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom maar op. Mer_ is de naam.
GG, was weer leuke pot, inmiddels invite gedaan naar silvanovich.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:18 schreef Siegfried het volgende:
[..]
raptorix - raptorix 398 vs. Siegfried - BramMuller 282
De inschrijvingen zijn in principe ook gestopt, alleen Bas trekt zich daar niets van aanquote:Op zondag 25 september 2011 07:44 schreef raptorix het volgende:
Het lijkt me handig als we inschrijvingingen voor ronde 6 stoppen en Bas, als 1e reserve zetten, er zal vast wel 1 iemand niet accepten dan wel wegvallen....
Dat was in principe al gebeurdquote:Op zondag 25 september 2011 07:44 schreef raptorix het volgende:
Het lijkt me handig als we inschrijvingingen voor ronde 6 stoppen en Bas, als 1e reserve zetten, er zal vast wel 1 iemand niet accepten dan wel wegvallen....
Aiii, was erg spannend inderdaad! Dacht op het eind de buit wel binnen te hebben, totdat jij ineens met je laatste beurt 31 punten pakte. (stom dat ik daarna niet meer mag leggen)quote:Op zondag 25 september 2011 16:34 schreef raptorix het volgende:
320-319 tussen silsilsilsil en mij, 10 tiles left, sil is aan beurt
Valt me tegen van jequote:Op zaterdag 24 september 2011 20:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Gefeliciteerd iig.
DaMart 534 - Anne 293
Aangepast, en de reservespelers (en headers weer) toegevoegd.quote:Op maandag 26 september 2011 00:29 schreef Superlam het volgende:
Ik heb mijn username vanaf nu veranderd, zou dat ook in de aanmelding van de komende ronde veranderd kunnen worden.
Superlam-superlamfok is vanaf nu superlam-tomlam
Ben geen masochist :pquote:Op maandag 26 september 2011 14:15 schreef raptorix het volgende:
Iemand een potje? Me usernaam is op WF ook gewoon raptorix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |